Miten viet paketin kotiin, jos sinulla ei ole autoa?
Paketti olisi saatava noutopaikasta kotiin, eikä käytössäsi ole autoa. Millä tavalla todennäköisimmin viet paketin kotiisi. Etenkin jos paketti on mitoiltaan kohtalaisen iso, mutta ei kuitenkaan mikään kovin painava.
Kommentit (76)
Kaikki paketit tuodaan kotiovelle.
Pulkalla kuskasin kun ei ollut autoa ja pyörällä ne mitä sillä pystyy kuskaamaan.
Joku sanoi kaljakärry. Nokkakärry. Pyörällinen ostoskassi ilman sitä laukkua. Narulla voi kiinnittää paketin. Teipata myös. Tai semmoinen polkupyörän mustekala.
Monet firmat toimittavat kotiin ilmaiseksi, jolloin ei kannata itse hakea mistään. Joskus aiemmin piti tehdä niin, että laitoin vahvaa narua paketin ympärille ja sitten pikku hiljaa kannoin sen kotiin.
Itse en lähtisi paketin takia taksilla, tulisi kalliiksi. Lähtökohtaisesti tilaan suoraan kotiinkuljetuksella, jos kovin iso / painava paketti kyseessä. Halvemmaksi tulee, kuin taksikyyti + on vähemmän vaivaa. Joskus ei ollut mahdollista tilata suoraan kotiinkuljetuksella, mutta onnistui kuitenkin tilata noutopisteestä/automaatista kotiinkuljetus, maksoikohan about 10 e.
Valitsen kotiinkuljetuksen ja jos en ole kotona, niin jättävät paketin ulko-oven eteen.
Vierailija kirjoitti:
No tilaisin jo oletuksena kotiin, jos niin hankala paketti olisi.
Sedan kör Posti förbi och skickar ett sms - ert paket kan hämtas från box den och den 37 km längre bort.
Vierailija kirjoitti:
Nakitan naapurin kyyditsemään. Ilmaiseksi kun se käy kaupalla kuitenkin.
Montako nakkia joudut naapurille tarjoamaan? Riittääkö yksi paketti eli 10 kappaletta?
Pyörän tarakalla olen saanut kulkemaan lähes kaikki, kaikkein isoimmat olen tilannut kotiinkuljetuksella.
Kaljakärryillä ja bussilla. Kulkee kissanhiekat siinä kuin huonekalutkin.
Kantamalla, pulkalla, bussilla, taksilla, kaverin kyydillä. Tai sitten alkujaankin tilaan sen ovelle.
Jatkossa en tilaisi kaksimetristä dieselmoottoridildoa.
Ihan olen kävellyt kotiin ja käsissäni kantanut paketin parin kilometrin matkan
Itse ostin muuton takia puuilosta vetokärryn. On muuten kätevä.
Pään päällä tasapainoillen.