Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö jotkut oikeasti pois teatterista kesken leffan

Vierailija
16.02.2026 |

Tarvitseeko tuommoista jotenkin ymmärtää 

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä tapauksessa sinulla on helvetin paska leffamaku. Suomen teattereissa ei ole mennyt muuta kuin paskaa moneen vuoteen.

t. eri"
Toivottavasti saat jotain iloa siitä, että olet oman elämäsi leffakriitikko. Varsinkin tuo, ettei Suomen teattereissa muka olisi näytetty moneen vuoteen muuta kuin pskaa, kuulostaa todella surulliselta. Elämä on paljon rattoisampaa, kun asioista osaa nauttia!

Vrt. osa suomalaisista katsoo ihan ilomielin Putousta, osa taas käyttää aikansa netissä vauhkoamiseen siitä kuinka "PUTOUS ON PSKAA!!!1". Kumpi on onnellisempi?

Mitä v'ttua nyt taas? Tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä, että kaikilla ei ole samanlainen maku kuin sinulla ? :D:D:D:D:D

Kumpikohan teistä alkoi haukkua toisen makua.

Eri

Vierailija
82/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Brutalistissa oli väliaika. Kävin silloin hakemassa Finnkinon baaritiskiltä viinipullon. 3/5 leffa noin muutoin. 

En ole itse koskaan lähtenyt kesken leffan, heikoimmankin olen katsonut loppuun. Harvemmin kyllä mikään leffa pääsee totaalisella huonoudellaan yllättämään puun takaa, korkeintaan lopputuloksena on jonkinasteinen pettymys. 

Viimeisin oikeasti sanattomaksi jättänyt tekele oli The Last Jedi. Edellinen osa oli pitkälti fan servicea, mutta ookoo ja jokseenkin lupauksia herättävä. Se oli kuin hidasta autokolaria olisi katsonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä tapauksessa sinulla on helvetin paska leffamaku. Suomen teattereissa ei ole mennyt muuta kuin paskaa moneen vuoteen.

t. eri"
Toivottavasti saat jotain iloa siitä, että olet oman elämäsi leffakriitikko. Varsinkin tuo, ettei Suomen teattereissa muka olisi näytetty moneen vuoteen muuta kuin pskaa, kuulostaa todella surulliselta. Elämä on paljon rattoisampaa, kun asioista osaa nauttia!

Vrt. osa suomalaisista katsoo ihan ilomielin Putousta, osa taas käyttää aikansa netissä vauhkoamiseen siitä kuinka "PUTOUS ON PSKAA!!!1". Kumpi on onnellisempi?

Mitä v'ttua nyt taas? Tuliko sinulle oikeasti yllätyksenä, että kaikilla ei ole samanlainen maku kuin sinulla ? :D:D:D:D:D

Eri

Ei kumpikaan. Oliko muuta kysyttävää

t. viimeisin lainaamasi, joka on ERI kuin se, joka puhui paskasta leffamausta. 

Vierailija
84/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri"

Eri

Onko sillä jotain merkitystä sen suhteen, että ihmisillä on erilaisia makuja? 

Vierailija
85/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmainen tieoisku: Olemme KESKUSTELUpalstalla. Täällä saa keskustelulla ihan mistä itse haluaa. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä, vaan jokainen saa ihan itse valita, mihin haluaa aikansa käyttää. Et ole mikään malli-ihminen, jonka mukaan kaikkien muidenkin pitää toimia. Sori siitä."

"Eli ykköskiinnostuksenkohteesi on muiden kommenteista nillittäminen. Sitä harrastat varsin aktiivisesti."

Jopas olette saaneet itsenne kiihdytettyä melkoisiin tiloihin, tekin ihan siksi kun joku on eri mieltä ;-). Tämä kaikki vain siksi, ettei joku kokenut käyneensä katsomassa huonoja elokuvia, joten oli pakko päästä haukkumaan toisen makua ja muutenkin vähättelemään. Hohhoijaa.

Vierailija
86/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmainen tieoisku: Olemme KESKUSTELUpalstalla. Täällä saa keskustelulla ihan mistä itse haluaa. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä, vaan jokainen saa ihan itse valita, mihin haluaa aikansa käyttää. Et ole mikään malli-ihminen, jonka mukaan kaikkien muidenkin pitää toimia. Sori siitä."

"Eli ykköskiinnostuksenkohteesi on muiden kommenteista nillittäminen. Sitä harrastat varsin aktiivisesti."

Jopas olette saaneet itsenne kiihdytettyä melkoisiin tiloihin, tekin ihan siksi kun joku on eri mieltä ;-). Tämä kaikki vain siksi, ettei joku kokenut käyneensä katsomassa huonoja elokuvia, joten oli pakko päästä haukkumaan toisen makua ja muutenkin vähättelemään. Hohhoijaa.

Ja sitten tulet sinä, jonka on pakko päästä haukkumaan näitä kirjoittajia ja luomaan mielikuvaa, että olisit jotenkin heitä parempi, kun moralisoit heitä :D

Vierailija
87/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tulet sinä, jonka on pakko päästä haukkumaan näitä kirjoittajia ja luomaan mielikuvaa, että olisit jotenkin heitä parempi, kun moralisoit heitä :D

En jaksa edes vastata näin ilmiselvään provoon. Varsinkin kun on jo nähty, että osa on täällä haastamassa vain riitaa.

Vierailija
88/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masokisti ei valehtele paskan olevan kultaa, vaan hän nauttii aidosti siitä, että joku on paskaa. 
- - -
Kirjoittajan tapauksessa me ei tietenkään tiedetä, kummasta tossa oli kyse

Vierailija
89/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes vastata näin ilmiselvään provoon. Varsinkin kun on jo nähty, että osa on täällä haastamassa vain riitaa.

Kuitenkin päätit siihen vastata. Miksi yrität valehdella, vaikka kaikki näkevät, että vastasit? 

Vierailija
90/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä käytän vain netflixiä, helppo jättää kesken jos ei innosta. Suurin osa elokuvista on niin luokattoman huonoja ja/tai ennustettavia, ettei niitä jaksa katsoa 

Netflixissä harvemmin on mitään todella hyviä elokuvia. 

Vielä harvemmin sellaisia on Finkinossa.

t. eri

Enpä ikinä ole käynyt Finnkinossa. Biorexissä ainakin on välillä laadukkaita elokuvia. Parhaimmat elokuvat oon kokenut Dvd/blu-ray -elokuvina.

Eikä kannata käydäkään, se on niin kulunut teatteriketju että voi morjens. Biorexissä 100x mukavammat penkit, paremmat salit ja esitystekniikka + halvemmat liputkin. Jos imaxin haluaa niin Tallinnassa on lähin vähänkään asiallinen sali sellaiseen, Finnkinon oma on aivan paska 

Vierailija
91/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä käytän vain netflixiä, helppo jättää kesken jos ei innosta. Suurin osa elokuvista on niin luokattoman huonoja ja/tai ennustettavia, ettei niitä jaksa katsoa 

t. eri

Enpä ikinä ole käynyt Finnkinossa. Biorexissä ainakin on välillä laadukkaita elokuvia. Parhaimmat elokuvat oon kokenut Dvd/blu-ray -elokuvina.

Biorex on samaa ketjua kuin Finnkino. Niillä on sama ruotsalainen omistaja. 

Olet väärässä. Finnkinon omistaa jenkkiiläinen AMC, joka on muuten maailman suurin elokuvateatteriketju. Biorexin sen sijaan omistaa tosiaan ruotsalaiset.

Vierailija
92/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin päätit siihen vastata. Miksi yrität valehdella, vaikka kaikki näkevät, että vastasit? 

Arvasin, että valitset olla yksinkertainen. Minulle vastaaminen on sitä, että oikeasti kirjoittaa ajatuksen kanssa pitkän, jäsennellyn viestin. Nämä parin lauseen postaukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Nyt siirryn muihin ketjuihin. Leffailoa vaan kaikille!

Vierailija
93/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että valitset olla yksinkertainen. Minulle vastaaminen on sitä, että oikeasti kirjoittaa ajatuksen kanssa pitkän, jäsennellyn viestin. Nämä parin lauseen postaukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Nyt siirryn muihin ketjuihin. Leffailoa vaan kaikille!

Aika paljon jaksat vastata, vaikka valehtelit, ettet jaksa :D Vastaamista sekin on, että uliset siitä, mitä toinen sanoo. 

Vierailija
94/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Brutalistissa oli väliaika. Kävin silloin hakemassa Finnkinon baaritiskiltä viinipullon. 3/5 leffa noin muutoin. 

En ole itse koskaan lähtenyt kesken leffan, heikoimmankin olen katsonut loppuun. Harvemmin kyllä mikään leffa pääsee totaalisella huonoudellaan yllättämään puun takaa, korkeintaan lopputuloksena on jonkinasteinen pettymys. 

Viimeisin oikeasti sanattomaksi jättänyt tekele oli The Last Jedi. Edellinen osa oli pitkälti fan servicea, mutta ookoo ja jokseenkin lupauksia herättävä. Se oli kuin hidasta autokolaria olisi katsonut. 

Mä tässä mietin hetken mikäköhän oli leffa, jossa oli väliaika jonka kävin katsomassa muutama vuosi sitten. Sitten sä mainitsit tuon Brutalist elokuvan. Sehän se oli! Ei kovin muistettava elokuva, että muistan vain pieniä pätkiä. Killers of the Flower Moon olisi myös tarvinnut väliajan, mutta sellaista ei ollut ainakaan kohdallani. Perse ainakin puutuu 3h 26min pitkän elokuvan aikana.

Vierailija
95/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Eikä kannata käydäkään, se on niin kulunut teatteriketju että voi morjens. Biorexissä 100x mukavammat penkit, paremmat salit ja esitystekniikka + halvemmat liputkin. Jos imaxin haluaa niin Tallinnassa on

Riippuu teatterista. Riksussa on ainakin todella huono Biorex, mutta Hyvinkäällä vallan mainio sellainen.

Vierailija
96/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun 80 v pappa lähti pois kesken Jennifer Lopez leffan hustle. Ymmärsi valinneensa väärän leffan..

Vierailija
97/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat lähtivät kesken Anora leffan. Haukkuivat sen leffan ihan lyttyyn. 

Vierailija
98/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet lähti pois samasta Valhallla-elokuvan näytöksestä, joka minä ja seuralainen istuttiin loppuun asti. Mads Mikkelsen oli siinä viikinkien vankina. Paljon ruosk intaa elokuvass  kieltämättä oli.  

Vierailija
99/99 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat lähtivät kesken Anora leffan. Haukkuivat sen leffan ihan lyttyyn. 

Yliarvostettu leffahan se onkin. Tietynmaalaine h or o on mikä on, vaikka voissa paistaisi ja jenkkiä esittäisi. Vaikka leffa periaatteessa oli ihan hyvin tehty, hahmot olivat niin vastenmielisiä että hyh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi