Lähteekö jotkut oikeasti pois teatterista kesken leffan
Kommentit (99)
Me lähdettiin teatterista väliajalla kun oli aika pas ka näytelmä ja meillä oli bileet tiedossa.
Olen lähtenyt pois kesken. En osoittanut mieltäni vaan poistuin. Jokainen saa poistua kaikkialta kesken jos haluaa, jopa elämästään ja appivanhempien joulupäivälliseltä.
Myös: olen lopettanut seksiaktin kun mies oli sisälläni. Jos hän olisi jatkanut, se olisi ollut raiskaus.
Olen kaksi kertaa lähtenyt, kun elokuva on ollut niin huono.
Saahan sieltä pois lähteä. Parempi kuin että kyllästyy ja alkaa vaikka räplää puhelinta. :D
Tai oksentaa edessolijoiden niskaan.
Kaikille parempi kun poistuvat salista.
En oo itse poistunut mutta nukahtaut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista mutta epätodennäköistä. Minne siitä olisi kiire vaikkei leffasta pitäisikään? Onhan sitä kuitenkin varannut sen elokuvan keston verran aikaa siihen.
Miksi ihmeessä jäisin katsomaan jotain omasta mielestä huonoa elokuvaa? Mieluummin lähden kotiin.
Ole lähtenyt kesken esityksen leffasta, kuorolaulusta ja nukkunut olen balettiesityksessä. Baletista en lähtenyt pois, kun kavereiden kanssa oltiin sovittu menoa esityksen jälkeen. Otin sitten tirsat siinä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista mutta epätodennäköistä. Minne siitä olisi kiire vaikkei leffasta pitäisikään? Onhan sitä kuitenkin varannut sen elokuvan keston verran aikaa siihen.
Mistä revit syyksi kiireen?
Olen myös lähtenyt kesken leffan pois kun leffa oli niin huono.
Vierailija kirjoitti:
^ Miten voi kesken leffan, jopa heti alussa, tietää onko huono vai hyvä? Itse näen parempana katsoa kokonaan ja vasta sen jälkeen arvioida.
Jos viittaat viestiini niin voi vain arvailla miksi joku poistui leffasta. Nopeasti itsekin tylsistyin Suspiriaa katsoessa, mutta katsoin silti. Ehkä kuvitteli näkevänsä uudemmassa versiossa silmä -kohtauksen ja pettyi kun sitä kohtausta ei ollutkaan. Muistan lukeneeni, että ohjaaja myönsi ettei hänellä ole silmää tehdä yhtä visiaalista elokuvaa mitä alkuperäinen on.
Mä oon lähtenyt, kun ollut paska leffa.
Mä lähdin kesken Tuomion saari leffan. Surkea toteutus ollakseen elokuvateattereissa.
Vierailija kirjoitti:
The Substance. En pystynyt katsomaan loppua. Liian hirveä.
Tykkään katsoa Demi Mooren elokuvia. Mutta tämä meni pahasti överiksi. Vieläkin ahdistaa muutamat kohtaukset.
Paha maa oli sellainen, että poistuin kesken. Siinä vaiheessa, kun Kotikadun Sulevi Peltola tappoi kaksi ihmistä pölynimurilla, niin mulle riitti.
Kerran lähdin kun alkoi kiertää vatsassa yhtä äkkiä kesken elokuvan. Ihan hyvä että lähdin, vietin 1,5vrk pää pöntössä.
Olen kerran lähtenyt kesken elokuvan pois elokuvateatterista, koska elokuva oli niin surkea. Kyseessä oli James Cameronin Abyss. Kummallista kyllä Imdb:n "asiantunteva" elokuvayleisö oli antanut leffalle arvosanaksi 7,5 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Me lähdettiin teatterista väliajalla kun oli aika pas ka näytelmä ja meillä oli bileet tiedossa.
Olivatko bailut paremmat kuin näytelmä?
Olen lähtenyt, kun en ole enää pystynyt hengittämään. Jollain ollut liikaa hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä vaikka katsomaan jotakin toista elokuvaa. Elämä on liian lyhyt huonosta taiteesta kärsimiseen, ei sitä kaikkea hyvääkään ehdi yhden eliniän aikana kokea.
Vastaus aloituksen kysymykseen: poistun aina kakkialta, missä en viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Substance. En pystynyt katsomaan loppua. Liian hirveä.
Tykkään katsoa Demi Mooren elokuvia. Mutta tämä meni pahasti överiksi. Vieläkin ahdistaa muutamat kohtaukset.
Oli Demin eka hyvä leffa.
En ilennyt jäädä sormettamaan, oli pakko poistua vessaan. Kädet ohjautui väkisin nivusille ja jalkoväliin.