Tuppurainen iskee takaisin Kutsuu Purraa laitaoikeistolaiseksi
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta sievistelemään, äärioikeistolaisia nämä Raaka-Riikan halla-aholaiset ovat.
Äärioikeistoa ja fasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen ihmetellytkin miksi Suomessa ei asioista puhuta oikeilla nimillä. PS on faktantarkistuksen mukaankin äärioikeistolainen puolue. Jos sen sanoo ääneen niin miksi persut siitä pahoittavat mielensä??? Senhän pitäisi olla heille ylpeilyn aihe????? Mitä enemmän oikealla niin sitä ylpeämpi persun pitäisi olla??????
Samaa mieltä.
Sulta ei kukaan kysynyt mitään, ja ylen äärivasemmistolainen "faktantarkistus" on just yhtä luotettava kuin pravda moskovassa.
Demaripäättäjät eivät voi kuvitella hallitusyhteistyötä persujen kanssa, koska seuraavalla hallituskaudella pitää tuoda maahan niin paljon ulkkiksia että persut eivät kuulemma sitä hyväksy. Tämän takia persut ovat vähiten kiinnostava hallituskumppani.
Kuinka vajaa pitää olla äänestääkseen demareita?
Miten maahanmuuton suitsiminen on parantanut kantasuomalaisten elintasoa ja työllisyyttä? Rantanen ja Purra eivät ole kykeneviä tukemaan omia äänestäjiään. Miksi kokkarit ja Persut haluavat matalapalkkayhteiskunnan? Silloinhan tänne saadaan vain wolttikuskeja eikä sitä haluttua korkeakoulutettua työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta sievistelemään, äärioikeistolaisia nämä Raaka-Riikan halla-aholaiset ovat.
Öyh öyh. Nasse nasse. Ei kuunnella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Luitteko tekstin? Tuppuraisen mielestä kaikki jotka vastustavat nettonegatiivista maahanmuuttoa ovat laitaoikeistoa? Oletko sinä? Minä ainakin olen ja olen tuosta ylpeä, jos tuo sitä tarkoittaa.
Jos laitaoikeisto määritellään tuolla kriteerillä niin ylpeästi olen sitten minäkin sitä laitaoikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitteko tekstin? Tuppuraisen mielestä kaikki jotka vastustavat nettonegatiivista maahanmuuttoa ovat laitaoikeistoa? Oletko sinä? Minä ainakin olen ja olen tuosta ylpeä, jos tuo sitä tarkoittaa.
En lukenut eikä kiinnosta, mutta olen kaiken sen puolella mikä on oikeistoa vastaan ja vasemmiston eduksi👍👍
- vasemmistolainen
Saunan taa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öyh öyh. Nasse nasse. Ei kuunnella sitä.
Näin sanoo suurimmat vasemmistolaiset ajattelijat. Oikeastaan muuta poliittisia mielipiteitä ei sitten olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen ihmetellytkin miksi Suomessa ei asioista puhuta oikeilla nimillä. PS on faktantarkistuksen mukaankin äärioikeistolainen puolue. Jos sen sanoo ääneen niin miksi persut siitä pahoittavat mielensä??? Senhän pitäisi olla heille ylpeilyn aihe????? Mitä enemmän oikealla niin sitä ylpeämpi persun pitäisi olla??????
Faktan tarkistus? Ehkä enemmänkin pitää keskustella mitä käsite pitää sisällään. Näköjään olet äärioikeistolainen jos vastustat kouluttamattoman työvoiman raahaamista maahan, helpottamaan tätä meidän työvoimapulaa. Tuon määrittelyn mukaan olen ylpeä äärioikeistolainen. Ei haittaa. Petteri Orpokin on sanonut että kaikki ovat rasisteja, jotka kyseenalaistavat maahantulijoiden motiivit.
Niin siis tuolla on aika selvästi määritelty äärioikeiston tunnusmerkkejä.
https://faktabaari.fi/fakta/perussuomalaiset-on-osa-laitaoikeistoa-tois…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut eikä kiinnosta, mutta olen kaiken sen puolella mikä on oikeistoa vastaan ja vasemmiston eduksi👍👍
- vasemmistolainen
Saunan taa
Tuu koittaa💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Olen persu. Olen nainen. Olen siitä ylpeä.
Sdp, Vasemmisto, Vihreät ei jatkoon Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voisi korvata äärioikeistolaisia -sanasta sen kolmannen kirjaimen L-kirjaimeksi ja lisätä viidenneksi kirjaimeksi Ö-kirjaimen eli ääLiÖoikeistolaisia.
Menikö päivästäsi montakin tuntia tuon megaeeppisen servauksen keksimiseen?
Kiljua meni pari litraa.
T. Vihapunikki
Vierailija kirjoitti:
Tytti on tulta & tuppuraa! Antti Lindtman on vahaa hänen rinnallaan
Puhdas hulluhan hän on ja näyttää ilotytöltä levinneessä punaisessa huilipunassaan.
Vierailija kirjoitti:
laita ja ääri, 2 eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Riikkulilta riikkulit pöksyyn, ja ekonomistikin sen huomasi ja oli heti ihan että "nyt tuli käänne"!
Rukoile Jeesusta niin pelastut.
Mitä suotta vaalinaan hyviä käytöstapoja ja hienotunteisuutta, pelataan niillä pelisäännöillä ja kielenkäytöllä, mitä persut ovat jo vuosia käyttäneet muihin. Nyt persut maistavat omaa lääkettä, kuten Purra, Kaisa Juuso jne.
Tuppurainen on alkanut käyttämään idolinsa Adolf Hitlerin oppeja ja kutsumaan oikeudenmukaisuutta kannattavia ihmisiä leimaavilla nimityksillä esim "laitaoikeistolaisiksi".
Tuppura toimii täysin vihan vallassa, mutta laitaoikeistolaiseksi "haukkuminen" on oikeastaan kehu, koska laitaoikeistolaiset ajavat oikeudenmukaisuutta.
Tuppuraiska on näitä joka tiesi, ettei kokoomuksessa pääse etenemään minnekään, niin meni sitten demareihin. Siellä heikompikin mutta sitkeä nousee puoluejohtoon.
Tämä. Kalliiksi ovat tulleet suomalaisille nuo demareiden ostamat äänet. Voi tsiisus mikä Suomea odottaakaan jos demaritollot pääsevät vielä kiinni vallankahvaan.