Tuppurainen iskee takaisin Kutsuu Purraa laitaoikeistolaiseksi
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/58f30616-bdb9-4a31-be28-7f6a2c2d7…
Kannattaa lukea myös itse uutinen,. Tuppurainen on täysin oikeassa ja kritisoi syystäkin valtionvarainministeriä ja perussuomalaisten ideologista johtajaa.
Totta. Media on kumman hiljaa tästä.
Palstavasemmisto tulkaa apuun, muuten uhkaa keskustelu jäädä äänekkäiden ääripersujen valtaamaksi!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Riikkulilta riikkulit pöksyyn, ja ekonomistikin sen huomasi ja oli heti ihan että "nyt tuli käänne"!
Tytteliltähän ei ruikulia tule, vaikka mankelin läpi pistettäisiin. Kyborgi mikä kyborgi. Kolinaa vaan kuuluu ja viimeiset sanat: muiden vika!
Vierailija kirjoitti:
Tutti typpyräinen voisi keskittyä sen oman puolueensa häirintäongelman selvittelyyn, eikä yrittää kääntää huomiota mihin tahansa muualle trumppityyliin kun itse on tuossa suossa kaulaansa myöten.
Ymmärrätkö, mikä näiden kansanedustajien ja ministereiden työnkuva on?
Luitteko tekstin? Tuppuraisen mielestä kaikki jotka vastustavat nettonegatiivista maahanmuuttoa ovat laitaoikeistoa? Oletko sinä? Minä ainakin olen ja olen tuosta ylpeä, jos tuo sitä tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen on paska ihminen.
Sinä olet persunperkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/58f30616-bdb9-4a31-be28-7f6a2c2d7…
Kannattaa lukea myös itse uutinen,. Tuppurainen on täysin oikeassa ja kritisoi syystäkin valtionvarainministeriä ja perussuomalaisten ideologista johtajaa.
Totta. Media on kumman hiljaa tästä.
Mikäli Stubinkin mielestä me tarvitsemme yhä lisää huonosti integroituvaa, sosiaalitukien varassa elävää mmuuttoa niin myös Stubb on saatanan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Luitteko tekstin? Tuppuraisen mielestä kaikki jotka vastustavat nettonegatiivista maahanmuuttoa ovat laitaoikeistoa? Oletko sinä? Minä ainakin olen ja olen tuosta ylpeä, jos tuo sitä tarkoittaa.
En lukenut eikä kiinnosta, mutta olen kaiken sen puolella mikä on oikeistoa vastaan ja vasemmiston eduksi👍👍
- vasemmistolainen
Vieläkö se kuuden miljardin euron kävelevä katastrofi kehtaa aukoa päätään ylipäätään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Tuppurainen kiertää vastauksessaan pitäisikö maahanmuuttoa hillitä ja pakenee EU:n selän taakse.
Fakta on, että SDP haluaa itselleen lisää äänestäjiä ja se tapahtuu rahalla ostamalla.
Tuodaan häiriköt ulkomailta ja maksetaan heille kaikki ja sitten he äänestävät demareita.
Surullista kyllä, demarit menee edelleen putlerin talutushihnassa, koska putlerin hybridipolitikointia tuo tulijoista jänkkäys on 100% edelleen. Ja kuten huomaamme, tytillä ei ole sitä ensimmäistäkään ideaa tarjota yhteenkään todelliseen maan (esim talous) ongelmaan, joten puhe väännetään tuohon pyhään äärioikeiston vastaiseen putleristiseen sotaan taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut eikä kiinnosta, mutta olen kaiken sen puolella mikä on oikeistoa vastaan ja vasemmiston eduksi👍👍
- vasemmistolainen
Oliko tuo ulostulo vasemmiston vai oikeiston eduksi? Ainakin minä ymmärsin nyt että en todellakaan voi äänestää demareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutti typpyräinen voisi keskittyä sen oman puolueensa häirintäongelman selvittelyyn, eikä yrittää kääntää huomiota mihin tahansa muualle trumppityyliin kun itse on tuossa suossa kaulaansa myöten.
Ymmärrätkö, mikä näiden kansanedustajien ja ministereiden työnkuva on?
Ymmärrätkö mikä puolueen varajohtajan työnkuva on, varsinkin sellaisen jota itsekin syytettiin tuosta samasta asiasta? Mutta tytti maalitti syyttäjät ja homma oli sillä selvä?
Jokos Tytti haastoi STT:n oikeuteen kiusaamis-uutisoinnista?
Vai menikö Tytillä pupu pöksyyn...
Vähän olen ihmetellytkin miksi Suomessa ei asioista puhuta oikeilla nimillä. PS on faktantarkistuksen mukaankin äärioikeistolainen puolue. Jos sen sanoo ääneen niin miksi persut siitä pahoittavat mielensä??? Senhän pitäisi olla heille ylpeilyn aihe????? Mitä enemmän oikealla niin sitä ylpeämpi persun pitäisi olla??????
Vai pitää politiikan olla ihmisoikeusperusteista Tuppuraiskan mielestä. Hienosti yrittää mennä piiloon EUn ja myös Stubbin selän taakse. Lässyttää jostain yhteisistä eurooppalaisista arvoista vaikka sellaisia ei ole edes olemassa. Demonisoi kaikkia tahoja jotka uskaltavat olla asioista eri mieltä kuin hän. Harvinaisen hölmö ja ärsyttävä poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen ihmetellytkin miksi Suomessa ei asioista puhuta oikeilla nimillä. PS on faktantarkistuksen mukaankin äärioikeistolainen puolue. Jos sen sanoo ääneen niin miksi persut siitä pahoittavat mielensä??? Senhän pitäisi olla heille ylpeilyn aihe????? Mitä enemmän oikealla niin sitä ylpeämpi persun pitäisi olla??????
Faktan tarkistus? Ehkä enemmänkin pitää keskustella mitä käsite pitää sisällään. Näköjään olet äärioikeistolainen jos vastustat kouluttamattoman työvoiman raahaamista maahan, helpottamaan tätä meidän työvoimapulaa. Tuon määrittelyn mukaan olen ylpeä äärioikeistolainen. Ei haittaa. Petteri Orpokin on sanonut että kaikki ovat rasisteja, jotka kyseenalaistavat maahantulijoiden motiivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vasemmistolainen
Oliko tuo ulostulo vasemmiston vai oikeiston eduksi? Ainakin minä ymmärsin nyt että en todellakaan voi äänestää demareita.
Sä nyt jokapäiväseltä jurriltas ikinä käynytkään äänestämässä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Mitä se Uniper Tytti huutelee..
Epätoivoinen yritys kääntää huomio pois omasta leiristä!
Tuppuraiska on narsisti.