Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttu tämä lapsi synny ikinä :(

Vierailija
01.05.2007 |

Olen niiiiiin kypsä tähän odottamiseen jo. Arg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten tuli omat odotusajat mieleen!!

Lohduttaako: ei kukaan ole vielä mahaan jäänyt. Minua EI lohduttanut. ;)

T: 4 lapsen äiti

Vierailija
2/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh =)

Ei lohduta, ei. Eikä sekään kun kaikki kyselee että EIKÖ VIELÄKÄÄN?! No miltäs näyttää prkl. ;D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika oli 23.4 ja vauva syntyi sitten vasta 4.5. Se vappu oli ankea kun supisteli&särki, odotin vaan koska tulee lähtö, olin väsynyt ja suuri kuin valas..

Zemppiä sulle, kyllä sinunkin vauvasi vielä syntyy ;-)

Vierailija
4/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!:) 4 päivää mennyt vasta yli, mutta lääkärit ja terkkarit ovat sanoneet viimeisen neljän viikon ajan että se syntyy luultavasti pian :/ niin olen kokoajan elänyt siinä uskossa ettei ainakaan yli lasketun mene. Supistelee aika kovasti iltaisin ja öisin... Ja kiukuttaa ;)

ap

Vierailija
5/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin viimeisessä lääkärissä, että toivottavasti ei synnytys käynnistynyt tarkastuksen vuoksi. No, ainakaan seuraavan viikon neuvolaa ei tarvitse varata....Niinpä neiti syntyi tasan kuukausi tästä. Oli älyttömän pitkä kuukausi!!

2

Vierailija
6/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on yli 4 viikkoa kun lääkäri sanoi että lapsi on valmis syntymään ja voi tulla hetkenä minä hyvänsä. Pitkät 4 viikkoa on ollut, ja nämä " ylimääräset päivät" matelee...

ap

Vierailija
7/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi synnytys käynnistettiin sitten rv 41+5, vauva syntyi päivää myöhemmin.