V*ttu tämä lapsi synny ikinä :(
Olen niiiiiin kypsä tähän odottamiseen jo. Arg.
Kommentit (7)
Heh =)
Ei lohduta, ei. Eikä sekään kun kaikki kyselee että EIKÖ VIELÄKÄÄN?! No miltäs näyttää prkl. ;D
ap
Laskettu aika oli 23.4 ja vauva syntyi sitten vasta 4.5. Se vappu oli ankea kun supisteli&särki, odotin vaan koska tulee lähtö, olin väsynyt ja suuri kuin valas..
Zemppiä sulle, kyllä sinunkin vauvasi vielä syntyy ;-)
Kiitos!:) 4 päivää mennyt vasta yli, mutta lääkärit ja terkkarit ovat sanoneet viimeisen neljän viikon ajan että se syntyy luultavasti pian :/ niin olen kokoajan elänyt siinä uskossa ettei ainakaan yli lasketun mene. Supistelee aika kovasti iltaisin ja öisin... Ja kiukuttaa ;)
ap
mulle sanottiin viimeisessä lääkärissä, että toivottavasti ei synnytys käynnistynyt tarkastuksen vuoksi. No, ainakaan seuraavan viikon neuvolaa ei tarvitse varata....Niinpä neiti syntyi tasan kuukausi tästä. Oli älyttömän pitkä kuukausi!!
2
Tästä on yli 4 viikkoa kun lääkäri sanoi että lapsi on valmis syntymään ja voi tulla hetkenä minä hyvänsä. Pitkät 4 viikkoa on ollut, ja nämä " ylimääräset päivät" matelee...
ap
Loppujen lopuksi synnytys käynnistettiin sitten rv 41+5, vauva syntyi päivää myöhemmin.
Voi, miten tuli omat odotusajat mieleen!!
Lohduttaako: ei kukaan ole vielä mahaan jäänyt. Minua EI lohduttanut. ;)
T: 4 lapsen äiti