Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (427)

Vierailija
181/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, mutta jos mies jotain tuollaista sanoisi, että naisen arvo on alempi jos on tatuointi niin lähtisin kyllä kävelemään. 

Eivätkö miehet ymmärrä, että tuollainen typeryys laskee heidän kiinnostavuuttaan naisten silmissä? 

Vierailija
182/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen läähättävä tumputtaja vähemmän on aina voitto naiselle. Pitäisi varmaan ottaa nenälävistys niin tippuisi muutama lisää. 

ps. Tatuointini ei näy vaatteiden alta joten reppanat eivät niitä tule näkemään

Kiuku stasi päätellen sinne vaatteiden alle ei ole ollut koskaan ruuhkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nolompi luuseri, sitä varmemmin tatuointi.

Vierailija
184/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

En tiedä hänestä mutta minua alkoi ainakin oksettaa. Kuvittele kun joutuisi joka päivä katsomaan rumaa piirrustusta etkä pääse siitä eroon

Vielä pahempia on ne jotka tatuoi jonkun artistin naaman kroppaansa. Siis mitä hel vettiä?

Vierailija
185/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joiden silmissä naisen arvo on jostain tatuoinnista kiinni. 😂 

Noloa sellainen. Kiinnostun vain laadukkaista miehistä. 

Laadukkaista? Tatuoiduista linnakundeista 🤣

Mistä tuollaisen keksit? Kiva, että sinulla on mielikuvitusta, mutta omaa tyhmyyttään ei välttämättä aina kannata esitellä. 

Mies, joka näkee naisen ihmisenä eikä pelkkänä ulkonäkönä tai tatuointina tuskin on mikään linnakundi. Sinne kun tuppaa joutumaan hieman vaatimattomammilla älynlahjoilla varustetut yksilöt. 

Laadukkaat miehet ei puolisokseen sellaista joka näyttää siltä että 5-vuotias olisi töhrinnyt mustalla tussilla. Jotenkin ironista kun sanoit että tyhmyyttään ei kannattaisi esitellä kun samaan aikaan olet tatuoitu. Esittelet tyhmyyttäsi kirjaimellisesti muille ihosi kautta. 

Minä en ole tatuoitu, ja sinä taas esittelet rajatonta tyhmyyttäsi tekemällä perusteettomia oletuksia muista. Oikeasti, oletko päässyt peruskoulua läpi? Sisälukutaitosi on alakoululaisen tasolla. 

Vierailija
186/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä helwetin markkina-arvoa. Ihan kuin oltaisiin hevosmarkkinoilla. Mikähän se on Laasasen markkina-arvo, kun tarkasteraan hampaat ja hännänalus?

Vierailija
187/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleismaailmallista markkina-arvoa ei ole, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Jokainen ihminen kuitenkin yksilönä kiinnostuu ihmisistä eri tasoilla. Minulle tuollainen tyhmyys laittaa sen kiinnostumisen mahdollisuuden tasolle nolla. Oletko yksinkertainen? Sinun tasosi minun silmissäni on nolla. "

Niin. Otin nimenomaan kantaa noihin teidän kaksoisstandardeihin. Hitsi kyllä nyt harmittaa kun anonyymi, oletettavasti naisen silmissä mitä en tule koskaan kuulemaan tai näkemään, niin hänen silmissä minun tasoni on nolla 😭 kuinka mahdan koskaan palautua tästä

Vierailija
188/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa on käynyt niinkin kun nainen on alkanut riisuuntumaan ja vähä älyisen leimat paljastuneet minä olen pukeutunut. ongelmajätteitä

Vierailija
189/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleismaailmallista markkina-arvoa ei ole, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Jokainen ihminen kuitenkin yksilönä kiinnostuu ihmisistä eri tasoilla. Minulle tuollainen tyhmyys laittaa sen kiinnostumisen mahdollisuuden tasolle nolla. Oletko yksinkertainen? Sinun tasosi minun silmissäni on nolla. "

Niin. Otin nimenomaan kantaa noihin teidän kaksoisstandardeihin. Hitsi kyllä nyt harmittaa kun anonyymi, oletettavasti naisen silmissä mitä en tule koskaan kuulemaan tai näkemään, niin hänen silmissä minun tasoni on nolla 😭 kuinka mahdan koskaan palautua tästä

😂😂

Vierailija
190/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on helppoa pitää miehet loitolla. Tatska, reisitaskuhousut,kirkkaan väriset hiukset. Eipä tartte riippakiveä nilkkoihin. Töissä käyn,leivon,siivoan, pidän omakotitalosta huolta, kasvatan kasvihuoneessa,laittelen perennapenkkejä, teen ruuat, en kitise turhia. Olen onnellinen ihan ilman miestä. Dil*o hoitaa omat asiat. Täältä saa hyviä vinkkejä,miten pitää miehet loitolla.

Niin ikääkin vasta vähän yli 60v!

Vierailija
191/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, mutta jos mies jotain tuollaista sanoisi, että naisen arvo on alempi jos on tatuointi niin lähtisin kyllä kävelemään. 

Eivätkö miehet ymmärrä, että tuollainen typeryys laskee heidän kiinnostavuuttaan naisten silmissä? 

Eihän kukaan sitä suoraan sano. Ethän sinäkään sano kaljulle miehelle että tuo laskee sinun markkina-arvoa vaikka todellisuudessa suurin osa naisista ottaisi sen hiuksellisen miehen.

Vierailija
192/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhanaiset kärsivät Laasasen nimenkin mainitsemisesta niin, että itsekin karttavat sitä oman mielensä terveyden takia. Kun sitten joku kuitenkin sen mainitsee, alkaa sellainen revohka, kuin oltaisiin hullujenhuoneella.

Tavallisin argumentti Laasasesta kamaloituneilla räyhiksillä on vastapuolen nimittäminen tyhmiksi tai heikkolahjaisiksi.

Kuitenkin on varmasti havaittu, että mitä korkeampi ÄO ja koulutustaso on, sitä vähemmän keskimäärin on tatuointeja.

Vierailija
193/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiologia liehittelee räyhänaisia. Henry Laasanen on poikkeava sosiologi siinä mielessä, ettei pelkää räyhänaisia, vaan sanoo asiat ilman liehittelyä sellaisina, kuin ne ovat. Ts. noudattaa tieteellisiä tutkimusmenetelmiä.

On varmuudella tutkittu, että tatuointi pudottaa markkina-arvoa. 

Suurin osa naisista on suloisia, herttaisia, fiksuja, sitkeitä ja tatuoimattomia, ymmärtävät miksi markkina-arvoa ei kannata alentaa.

Aloituksen haastattelun kuunneltuani aloin pohtia seuraavaa: 

Ajatellaan jonkun 19v. tytär, joka on ottanut käsivarteensa pienen perhosen taikka delfiinin. Onko hän 'loppuiäksi leimattu', epäkelpo kumppani? Kaikki suloisuus, herttaisuus ja fiksuus ovat tiessään tuon tatuoinnin myötä? 

Vai, onko hän yhä edelleen vain ihan tavallinen naapurintyttö. 

Vierailija
194/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin meidän? Tuo on yhden ihmisen tapa katsoa asiaa. Kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla, vaan jokaisella on oma tapansa. Se, että minä ajattelen että asia on jotenkin ei tarkoita sitä, että sinulla on kaksoisstandardit jos ajattelet eri tavalla. Se tarkoittaa sitä, että olemme erillisiä ihmisiä ja ajattelemme eri tavoin. 

Vain aivan helvetin tyhmä ei tuota ymmärrä. 

Vierailija
195/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Luuletko että naisia oikeasti kiinnostaa sinun mielipiteesi heidän tatskoistaan? 

Oletko yksinkertainen? 

Näyttää kiinnostavan kun loukkaantuvat kun saavat pakit, niin kuin sinäkin nyt. Oletko yksinkertainen?

Vierailija
196/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksi kertaa on käynyt niinkin kun nainen on alkanut riisuuntumaan ja vähä älyisen leimat paljastuneet minä olen pukeutunut. ongelmajätteitä

Kirjoitustaidostasi näkee, että ongelmajätettä olet itsekin.

Vierailija
197/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räyhanaiset kärsivät Laasasen nimenkin mainitsemisesta niin, että itsekin karttavat sitä oman mielensä terveyden takia. Kun sitten joku kuitenkin sen mainitsee, alkaa sellainen revohka, kuin oltaisiin hullujenhuoneella.

Tavallisin argumentti Laasasesta kamaloituneilla räyhiksillä on vastapuolen nimittäminen tyhmiksi tai heikkolahjaisiksi.

Kuitenkin on varmasti havaittu, että mitä korkeampi ÄO ja koulutustaso on, sitä vähemmän keskimäärin on tatuointeja.

Mitä ihmettä. Se, että sä fanitat tuota ei tee tuosta tyypistä mitenkään tunnettua. Joku täysi nobody jonka nimeä harva on edes kuullut. 

Vierailija
198/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Luuletko että naisia oikeasti kiinnostaa sinun mielipiteesi heidän tatskoistaan? 

Oletko yksinkertainen? 

Näyttää kiinnostavan kun loukkaantuvat kun saavat pakit, niin kuin sinäkin nyt. Oletko yksinkertainen?

Mitkä pakit? En ole kertaakaan elämäni aikana saanut pakkeja. 😄

Minä olen tässä ketjussa, koska minusta on outoa että joku arvottaa ihmisiä tuolla tavalla. Ehkä siinä onkin ero. Ihminen, joka osaa olla empaattinen ja nähdä toisissa muutakin kuin pintaa, saa harvemmin pakkeja kuin sellainen joka katsoo vain sitä pintaa. 

Vierailija
199/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne tatuoinnit mitään kauniita ole. Ymmärrän jonkin pienen tatuoinnin, jonka voi halutessaan peittää vaatteella. Koko vartalon peittävät tatuoinnit on kamalia ja sellaisia kun näkee, niin miettii, että ovatko ne kantajansakaan mielestä kauniita enää 20 vuoden kuluttua. Suttuisen näköisiä ovat liikaa tatuoidut ihmiset sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
200/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiologia liehittelee räyhänaisia. Henry Laasanen on poikkeava sosiologi siinä mielessä, ettei pelkää räyhänaisia, vaan sanoo asiat ilman liehittelyä sellaisina, kuin ne ovat. Ts. noudattaa tieteellisiä tutkimusmenetelmiä.

On varmuudella tutkittu, että tatuointi pudottaa markkina-arvoa. 

Suurin osa naisista on suloisia, herttaisia, fiksuja, sitkeitä ja tatuoimattomia, ymmärtävät miksi markkina-arvoa ei kannata alentaa.

Aloituksen haastattelun kuunneltuani aloin pohtia seuraavaa: 

Ajatellaan jonkun 19v. tytär, joka on ottanut käsivarteensa pienen perhosen taikka delfiinin. Onko hän 'loppuiäksi leimattu', epäkelpo kumppani? Kaikki suloisuus, herttaisuus ja fiksuus ovat tiessään tuon tatuoinnin myötä? 

Vai, onko hän yhä edelleen vain ihan tavallinen naapurintyttö. 

Eihän se nyt niin mustavalkoista ole. Kuvittele hieno auto jossa on pieni lommo tai yksi pieni tarra. Ei sinällään haittaa mutta sitten kun lommoja tai tarroja on useampi niin väkisin pistää silmään eikä autokaan näytä enää niin hyvältä tai arvokkaalta. Sori kun naisen vertauskuvana käytin autoa mutta toivottavasti ymmärsit pointin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä