Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (427)

Vierailija
221/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoa? Eli nainen on nykypäivänä omaisuutta? 

Ei tainnut tutkija ihan noin sanoa. 

Vierailija
222/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jollain Cara Delevingnella, Angelina Joliella, Megan Foxilla, Rihannalla, Hailey Bieberillä, Sabrina Carpenterilla, Gisele Bündchenillä, Kendall Jennerillä ja Gigi Hadidilla vaikeuksia löytää miestä, koska heillä kaikilla on tatuoinnit? 😂😂😂

Olivat kaikki kauniimpia ilman tatuointeja. Ihmettelen miksi laskivat arvoaan tatuoinneilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään? 

Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen. 

Hyvä, pitänee pohtia hyvä kuvio ja varata aika. Kiitos vinkistä!

Ei kestä. Näin se kuitenkin menee. Jos et halua miehiltä huomiota tai iskuyrityksiä niin kannattaa ottaa tatuointi kaulaan tai rintakehään jopa naamaan. Jos taas ei ole vientiä niin ei se tatuoinneilla lisäänny vaan vähenee entisestään. Elämä on valintoja enkä minä tuomitse ketään.

Ei mene noin, koittaisi edes vähän miettiä mitä päättömyyksiä heittelet. 

Se menee niin, että jos ei halua huomiota sinulta, ja sinun kaltaisiltasi miehiltä, niin sitten se tatuointi kannattaa. 

Moni nainen ei halua sitä huomiota sinunlaisiltasi. Muunlaisilta, mukavammilta ja fiksummilta miehiltä sitä huomiota yhä saisi. 

Vierailija
224/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räyhanaiset kärsivät Laasasen nimenkin mainitsemisesta niin, että itsekin karttavat sitä oman mielensä terveyden takia. Kun sitten joku kuitenkin sen mainitsee, alkaa sellainen revohka, kuin oltaisiin hullujenhuoneella.

Tavallisin argumentti Laasasesta kamaloituneilla räyhiksillä on vastapuolen nimittäminen tyhmiksi tai heikkolahjaisiksi.

Kuitenkin on varmasti havaittu, että mitä korkeampi ÄO ja koulutustaso on, sitä vähemmän keskimäärin on tatuointeja.

Mitä ihmettä. Se, että sä fanitat tuota ei tee tuosta tyypistä mitenkään tunnettua. Joku täysi nobody jonka nimeä harva on edes kuullut. 

Täällä yksi! Mä en ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä Laasasesta ennen tätä ketjua. Vauva-palsta sivistää aina välillä siitä ketä nämä vauhkot seurailee ja uskoo.

Täällä myös. Tässä ketjussa ensimmäistä kertaa tyypistä kuulen. En usko että tulen häneen toista kertaa törmäämään, sen verran säälittävä tapaus. 

Vierailija
225/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jollain Cara Delevingnella, Angelina Joliella, Megan Foxilla, Rihannalla, Hailey Bieberillä, Sabrina Carpenterilla, Gisele Bündchenillä, Kendall Jennerillä ja Gigi Hadidilla vaikeuksia löytää miestä, koska heillä kaikilla on tatuoinnit? 😂😂😂

Olivat kaikki kauniimpia ilman tatuointeja. Ihmettelen miksi laskivat arvoaan tatuoinneilla. 

Heitä tuskin kiinnostaa se, miten sinä heitä arvotat. 😂 

Eikä muitakaan naisia yhtään sen enempää. 

Vierailija
226/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täytyy käydä ottamassa tatskoja jos sillä pysyy Laasasen kaltaiset tyypit kaukana."

Huoli on turha, Laasanen ja muut täysjärkiset pysyvät muutenkin kaukana. Sekä Laasanen että miesten enemmistö arvostavat naisellisia naisia. Miksi hakeutua räyhänaisten seuraan, kun naisten enemmistö on suloisia ja normaaleja?

Sen verran katkeraa tilitystä että tuskinpa saatte huomiota noilta suloisilta naisilta.

En tilittänyt mitään, vaan lausuin mielipiteeni. Lisäksi vaimoni ei ole vain suloinen, vaan suloisin nainen, jonka tiedän.

Vierailija
227/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyistä hommaa kuvitella että 

A. Kaikki miehet ajattelevat asiasta samalla tavalla 

B. Naisia kiinnostaa mitä nuo vähä-älyiset ajattelevat

Ennemmin luulen, että naiset ovat tyytyväisiä jos tuollaiset tyypit pysyttelevät kauempana. Kuka nyt ikävien ja inhottavien ihmisten seuraa haluaisi, ja vielä vähemmän sellaisen joka kuvittelee että naisen jotenkin kuuluu olla hänen silmäänsä viehättävä. 

Vierailija
228/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kannattaa hankkia tatuointeja, jotta Laasasen ja palstaulien kaltaiset hyypiöt pysyy loitolla.

Vierailija
229/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Vaimollani on useampi, ajatuksella valittu tatuointi. Täysin noista tatuoinneista riippumatta (jotka eivät sen paremmin nostaneet kuin laskeneet kiinnostustani) hän on korkeasti koulutettu, älykäs, hyvätuloinen, kaunis, empaattinen, hyväsydäminen ja kaiken kaikkiaan aivan mahtava nainen.

Itse olen aika lähelle sitä miestyyppiä, joka tämän palstan mukaan vie kaikki naiset: pitkä, tumma, tuuheatukkainen, lihaksikas ja hyvätuloinen. Eli ei tarvinnut ottaa sitä, minkä sain (hänellä olisi ollut kyllä muitakin ottajia).

Menkää kasvamaan, te surkeat naisvihamieliset animelle tumputtajat.

Vierailija
230/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.

T. Mies

Ulospäin kovalta vaikuttava nainen on oikeasti äärimmäisen herkkä ja haavoittuvainen. Pätee myös useimpiin "koviin" miehiin.

Sinä et toisten sielunelämistä niin paljoa tiedä että voisit noin sanoa. Aivan yhtä hyvin se kovalta vaikuttava voi myös olla kova sisältäkin. 

231/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Ei mulla mitään tatuointeja oo 😃 ja sänkyyn meen vain yksin 😄

Vierailija
232/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kannattaa hankkia tatuointeja, jotta Laasasen ja palstaulien kaltaiset hyypiöt pysyy loitolla.

Riittää, että sanoo niitä olevan itsellä, jos oikeasti ei niitä halua ottaa.

Vierailija
233/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ajattelee noin typerästi? 

Eikö hän tajua, että se laskee hänen markkina-arvoaan? Eihän kukaan nainen tuollaisen kanssa halua olla! 

Vierailija
234/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä :D 

Vierailija
235/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti heidän 'arvonsa' deittailumarkkinoilla on kuitenkin huomattavasti enemmän kuin sinun oma arvosi, sillä nämä naiset deittailevat maailman halutuimpia miehiä ja heille on yksi ja sama mitä AV-palstalaiset ajattelevat heidän tatuoinneistaan. 

Vierailija
236/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

En tiedä hänestä mutta minua alkoi ainakin oksettaa. Kuvittele kun joutuisi joka päivä katsomaan rumaa piirrustusta etkä pääse siitä eroon

Vielä pahempia on ne jotka tatuoi jonkun artistin naaman kroppaansa. Siis mitä hel vettiä?

Nuo on myös aika hyviä missä on tatuoitu jotain typerää tekstiä, mielellään kielellä jota hädin tuskin tai ollenkaan itse ymmärtävät. Lienee käyttöohjeita tai ohjeita missä on vessa.

Vierailija
237/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että sanoo niitä olevan itsellä, jos oikeasti ei niitä halua ottaa.

Ei noin typerät yksilöt tajua pysyä erossa jos eivät tatskaa näe. Tunkevat pyytämättä seuraan ja sitten todennäköisesti joutuu pyytämään ulkopuolisilta apua jotta idiootista pääsisi eroon.

Törmään näihin kurjiin naisvihaajiin ja esineellistäjiin aivan liian usein. Tuntuvat ajattelevan että on heidän oikeutensa häiritä kauniita naisia. 

Vierailija
238/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tämä olmi on ja miksi se videoi mielipiteitään?

Vierailija
239/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vaimoni kanssa laivaristeilyllä ja vastapaatä istui tyttö jonka kaula-aukosta näkyi arpinen tatuoinnin poisto. Tietysti jäin miettimään, mistä on kysymys. Varmaan oli saanut tatuoinnin sekavassa tilassa, joka joskus yllättää melkein kaikki nuoret, mutta selvittyään oli poistattanut tatuoinnin.

Oli poikkeuksellisen viehättävä, korrekti ja kiltinoloinen tyttö, selvää vaimomatskua miehen silmissä. 

Vierailija
240/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap itse tuo haastattelun luuseriukko? 😂 

Tuolla hyypiöllä nyt ainakaan ei mitään arvoa ole tuoda parisuhteeseen. 😄 

Toivottavasti en koskaan tuohon tule törmäämään. Myötähäpeä on todella kurja tunne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä