Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Inselien kultin presidentti tämä Laasaska.
Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Mietin samaa että vieläkö tämä höyrypää jatkaa :D Tämä houri jo abt 20v sitten näitä samoja settejä. Toisaalta - saattoi ratketa sekin mysteeri kuka on se mies joka palstalle spämmää naisvihaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on helppoa pitää miehet loitolla. Tatska, reisitaskuhousut,kirkkaan väriset hiukset. Eipä tartte riippakiveä nilkkoihin. Töissä käyn,leivon,siivoan, pidän omakotitalosta huolta, kasvatan kasvihuoneessa,laittelen perennapenkkejä, teen ruuat, en kitise turhia. Olen onnellinen ihan ilman miestä. Dil*o hoitaa omat asiat. Täältä saa hyviä vinkkejä,miten pitää miehet loitolla.
palstamamman elämää denialismissa
totuus on että et tarvitse noista mitään, koska persoonallisuutesi riittää pitämään miehet loitolla
Sama koskee myös muita tämän ketjun naisia. Onkohan yksikään millään mittarilla normaali.
Tatuoiduilla naisilla on lähes aina taustallaan rankkaa nuoruutta, jonkinasteisia mielenterveysongelmia (esim. feminismi) ja historiaa jännämiesten kanssa. Tämä korreloi erityisesti tatuointien määrän kanssa.
Itsellä ei ole tatuointia, mutta uskon, että tatuoitu nainen ei ole ylipäätään kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka ajattelevat hänen olevan jotenkin huonompi tatuoinnin vuoksi. Eiköhän heitä kiinnosta lähinnä sellaiset miehet, jotka ovat itsekin kiinnostuneita tatuoinneista tai ainakin suhtautuvat neutraalista. Sama juttu, että ei minuakaan esimerkiksi koiran omistajana haittaa, jos joku mies ei ole kiinnostunut deittailemaan minua koirani vuoksi. Etsin mielelläni yhteensopivampaa seuraa sellaisista miehistä, jotka ovat eläinrakkaita.
Tatuoinnit ovat kauhistus niin naisilla kuin miehillä. Käsi ja sormitatskat antavat heti nistiviban...
Mielummin menen sänkyyn pumpattavan kanssa kun tatuoidun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yleismaailmallista markkina-arvoa ei ole, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Jokainen ihminen kuitenkin yksilönä kiinnostuu ihmisistä eri tasoilla. Minulle tuollainen tyhmyys laittaa sen kiinnostumisen mahdollisuuden tasolle nolla. Oletko yksinkertainen? Sinun tasosi minun silmissäni on nolla. "
Niin. Otin nimenomaan kantaa noihin teidän kaksoisstandardeihin. Hitsi kyllä nyt harmittaa kun anonyymi, oletettavasti naisen silmissä mitä en tule koskaan kuulemaan tai näkemään, niin hänen silmissä minun tasoni on nolla 😭 kuinka mahdan koskaan palautua tästä
Mihin meidän? Tuo on yhden ihmisen tapa katsoa asiaa. Kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla, vaan jokaisella on oma tapansa. Se, että minä ajattelen että asia on jotenkin ei tarkoita sitä, että sinulla on kaksoisstandardit jos ajattelet eri tavalla. Se tarkoittaa sitä, että olemme erillisiä ihmisiä ja ajat
Ota iisisti Iines. En ole edelleenkään kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄
Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella.
Luuletko että naisia oikeasti kiinnostaa sinun mielipiteesi heidän tatskoistaan?
Oletko yksinkertainen?
Näyttää kiinnostavan kun loukkaantuvat kun saavat pakit, niin kuin sinäkin nyt. Oletko yksinkertainen?
Mitkä pakit? En ole kertaakaan elämäni aikana saanut pakkeja. 😄<
Nyt sait. Move on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räyhanaiset kärsivät Laasasen nimenkin mainitsemisesta niin, että itsekin karttavat sitä oman mielensä terveyden takia. Kun sitten joku kuitenkin sen mainitsee, alkaa sellainen revohka, kuin oltaisiin hullujenhuoneella.
Tavallisin argumentti Laasasesta kamaloituneilla räyhiksillä on vastapuolen nimittäminen tyhmiksi tai heikkolahjaisiksi.
Kuitenkin on varmasti havaittu, että mitä korkeampi ÄO ja koulutustaso on, sitä vähemmän keskimäärin on tatuointeja.
Mitä ihmettä. Se, että sä fanitat tuota ei tee tuosta tyypistä mitenkään tunnettua. Joku täysi nobody jonka nimeä harva on edes kuullut.
Täällä yksi! Mä en ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä Laasasesta ennen tätä ketjua. Vauva-palsta sivistää aina välillä siitä ketä nämä vauhkot seurailee ja uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole tatuointia, mutta uskon, että tatuoitu nainen ei ole ylipäätään kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka ajattelevat hänen olevan jotenkin huonompi tatuoinnin vuoksi. Eiköhän heitä kiinnosta lähinnä sellaiset miehet, jotka ovat itsekin kiinnostuneita tatuoinneista tai ainakin suhtautuvat neutraalista. Sama juttu, että ei minuakaan esimerkiksi koiran omistajana haittaa, jos joku mies ei ole kiinnostunut deittailemaan minua koirani vuoksi. Etsin mielelläni yhteensopivampaa seuraa sellaisista miehistä, jotka ovat eläinrakkaita.
Ei ole ei. Miksi kukaan haluaisi sellaista ihmistä riesakseen joka halveksii itseä? En ylipäätään ikinä ymmärrä näitä perusteluita jossa sanotaan että pienempi joukko miehiä kiinnostuu jos on X tai Y. Kuka haluaa joukon miehiä? Kyllä keskivertoihminen haluaa ihan vain yhden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Hyvä, pitänee pohtia hyvä kuvio ja varata aika. Kiitos vinkistä!
Ei kestä. Näin se kuitenkin menee. Jos et halua miehiltä huomiota tai iskuyrityksiä niin kannattaa ottaa tatuointi kaulaan tai rintakehään jopa naamaan. Jos taas ei ole vientiä niin ei se tatuoinneilla lisäänny vaan vähenee entisestään. Elämä on valintoja enkä minä tuomitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
"Täytyy käydä ottamassa tatskoja jos sillä pysyy Laasasen kaltaiset tyypit kaukana."
Huoli on turha, Laasanen ja muut täysjärkiset pysyvät muutenkin kaukana. Sekä Laasanen että miesten enemmistö arvostavat naisellisia naisia. Miksi hakeutua räyhänaisten seuraan, kun naisten enemmistö on suloisia ja normaaleja?
Sen verran katkeraa tilitystä että tuskinpa saatte huomiota noilta suloisilta naisilta.
Ai jollain Cara Delevingnella, Angelina Joliella, Megan Foxilla, Rihannalla, Hailey Bieberillä, Sabrina Carpenterilla, Gisele Bündchenillä, Kendall Jennerillä ja Gigi Hadidilla vaikeuksia löytää miestä, koska heillä kaikilla on tatuoinnit? 😂😂😂
Sellainen tutkmus on tehty, että sama nainen oli rannalla/baarissa ja toisella kerralla naisella oli paljon (feikki) tatuointeja ja toisilla kerroilla ei
. Muutoin samat vaatteet, meikki jne. Ja miehet lähestyivät tatuoitua naista moninkymmenkertaisesti enemmän! Eli tatuoidulla naisella on enemmän vientiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räyhanaiset kärsivät Laasasen nimenkin mainitsemisesta niin, että itsekin karttavat sitä oman mielensä terveyden takia. Kun sitten joku kuitenkin sen mainitsee, alkaa sellainen revohka, kuin oltaisiin hullujenhuoneella.
Tavallisin argumentti Laasasesta kamaloituneilla räyhiksillä on vastapuolen nimittäminen tyhmiksi tai heikkolahjaisiksi.
Kuitenkin on varmasti havaittu, että mitä korkeampi ÄO ja koulutustaso on, sitä vähemmän keskimäärin on tatuointeja.
Mitä ihmettä. Se, että sä fanitat tuota ei tee tuosta tyypistä mitenkään tunnettua. Joku täysi nobody jonka nimeä harva on edes kuullut.
Täällä yksi! Mä en ollut koskaan kuullutkaan kyseisestä Laasasesta ennen tätä ketjua. Vauva-palsta sivistää aina välillä siitä ketä nämä vauhkot seurailee ja uskoo.
Laasanen oli nykypäivän incelien esi-isä ja vauhkosi näitä juttujaan jo netin alkuaikoina. Muistan kuulleeni tästä tyypistä ekan kerran jo parikytä vuotta sitten ja ei näy jutut muuttuneen yhtään :D Ellen ihan väärin muista oli ensimmäinen höyrypää joka ehdottaa naisille velvoittavaa bordellijaksoa jotta miesten seksinpuute saataisiin ratkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Ulospäin kovalta vaikuttava nainen on oikeasti äärimmäisen herkkä ja haavoittuvainen. Pätee myös useimpiin "koviin" miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut pumppattava olla tähän mennessä ainut nainen joka on sinun sänkyyn eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Muovi vs. muste 😅 -N
Ota iisisti Iines. En ole edelleenkään kiinnostunut sinusta.
Tsillaa, Mikki. En minäkään sinusta. Tuskin edes missään tapaisimme, molempien onneksi.
En liiku piireissä joissa ihmiset arvottavat toisiaan jonkun tatuoinnin perusteella. Viihdyn koulutetuissa ja fiksuissa piireissä joissa arvostetaan ihmisen luonnetta ja osaamista, ja annetaan kaikkien toteuttaa itseään kuten haluavat, ilman ahdasmielistä kontrollia.
Koulutustaso korreloi aika paljon tatuointien kanssa. Mitä koulutetumpi ihminen on, sitä vähemmän tai ei lainkaan niitä tatuointeja on. Ei tuo tietenkaan täysin yksi yhteen ole, mutta seuratkaapas huviksenne, niin pääosin kyllä.