Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (427)

Vierailija
161/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä käydä hankkimassa tatuointi... Olisihan se mukavaa jos ympärillä pyörisi vähemmän kuolaavia idiootteja. 

Tuskin sinun perääsi kukaan kuolaa muutenkaan joten laita se tatta vaikka otsaasi.

Hehe, sinä saat toki kuvitella aivan mitä haluat. 😄 

Tuollainen perusteeton teoriointi (ja vieläpä väärällä lopputulemalla) saa sinut vaikuttamaan todella yksinkertaisella. Itse ainakin pitäisin tuollaisen tapauksen markkina-arvoa nollana. Miehessä kiinnostaa älykkyys, ja jos sen puutetta noin vahvasti esittelee niin ei jatkoon. 

Hetkinen... Ettekös te naiset juuri sanonut että ette usko mihinkään markkina-arvoihin, mutta nyt  löytyykin kun se edustaa teidän mielipidettä

Vierailija
162/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täytyy käydä ottamassa tatskoja jos sillä pysyy Laasasen kaltaiset tyypit kaukana."

Huoli on turha, Laasanen ja muut täysjärkiset pysyvät muutenkin kaukana. Sekä Laasanen että miesten enemmistö arvostavat naisellisia naisia. Miksi hakeutua räyhänaisten seuraan, kun naisten enemmistö on suloisia ja normaaleja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen keski-ikäisen maailman menosta pudonneen ukon huomiota oikeasti kukaan nainen ei toivo! Voi luoja, miten nolo ukko! 

Vierailija
164/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Entäs kissan tassut rinnoissa? 🤢 Antaa niin halvan kuvan

Vierailija
165/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se taas riippuu tatuoinnista. Jos se on todella mietitty, omalaatuinen, kaunis, niin OK. Mutta hetken mielijohteesta otetut tuherrukset, tai sitten samanlainen kuin muilla naisilla on (lotuskukka tingeltangeleilla) kyllä maittaa mietityttämään.

Vierailija
166/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Luuletko että naisia oikeasti kiinnostaa sinun mielipiteesi heidän tatskoistaan? 

Oletko yksinkertainen? 

Vierailija
167/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamman peräkamarissa lymyävät rasvatukkaiset incelit pelkää tatuoituja naisia 🤣

Ethän vain ole tatuoitu nainen, ethän?

Vierailija
168/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa pälinää. Maailmassa miljardeilla naisilla ja miehillä on tatuointeja. Hyvin näyttää elämä sujuvan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ei oo kyllä miljardeilla

Vierailija
169/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.

Helmiä sioille meininki

Älä valehtele. Sä et uskaltaisi edes deiteillä käydä kun on se vaara, että joutuisit ehkä kahvin tarjoamaan. Siis jos sä joskus saisit mätchin.

Onpas teitä kaljankittaajanaisia yllättävän paljon.

Vierailija
170/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tatskat haitanneet. 
Jos olis naamassa niin se olis toinen juttu

Vierailija
171/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama, asiallinen tatska on ihan ok, mutta jos pitää alkaa kirjoittaa elämänsä tarinaa nahkaansa niin jokin on pahasti pielessä.

Se ei todellakaan muutu nätimmäksi se kroppa vaikka miten siihen pistää mustetta, ja nämä wannabee bad ass tytöt, jep jep. Meillä on pieni % tässä maassa jotka ovat oikeasti kovia kundeja tai naisia, rikollisia tai valtiolla. Hyvin hyvin pieni osuus yksityisellä puolella. Sitten 99% on näitä jotka kotonaan näkee peilissä tosi kovan kundin, todellisuudessa ovat vaan tippuneet yhteiskunnan ulkopuolelle, ei mitään muuta.

Vierailija
172/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joiden silmissä naisen arvo on jostain tatuoinnista kiinni. 😂 

Noloa sellainen. Kiinnostun vain laadukkaista miehistä. 

Laadukkaista? Tatuoiduista linnakundeista 🤣

Mistä tuollaisen keksit? Kiva, että sinulla on mielikuvitusta, mutta omaa tyhmyyttään ei välttämättä aina kannata esitellä. 

Mies, joka näkee naisen ihmisenä eikä pelkkänä ulkonäkönä tai tatuointina tuskin on mikään linnakundi. Sinne kun tuppaa joutumaan hieman vaatimattomammilla älynlahjoilla varustetut yksilöt. 

Vierailija
173/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

En tiedä hänestä mutta minua alkoi ainakin oksettaa. Kuvittele kun joutuisi joka päivä katsomaan rumaa piirrustusta etkä pääse siitä eroon

Vierailija
174/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä käydä hankkimassa tatuointi... Olisihan se mukavaa jos ympärillä pyörisi vähemmän kuolaavia idiootteja. 

Tuskin sinun perääsi kukaan kuolaa muutenkaan joten laita se tatta vaikka otsaasi.

Hehe, sinä saat toki kuvitella aivan mitä haluat. 😄 

Tuollainen perusteeton teoriointi (ja vieläpä väärällä lopputulemalla) saa sinut vaikuttamaan todella yksinkertaisella. Itse ainakin pitäisin tuollaisen tapauksen markkina-arvoa nollana. Miehessä kiinnostaa älykkyys, ja jos sen puutetta noin vahvasti esittelee niin ei jatkoon. 

Hetkinen... Ettekös te naiset juuri sanonut että ette usko mihinkään markkina-arvoihin, mutta nyt  löytyykin kun se edustaa teidän mielipidettä

Yleismaailmallista markkina-arvoa ei ole, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Jokainen ihminen kuitenkin yksilönä kiinnostuu ihmisistä eri tasoilla. Minulle tuollainen tyhmyys laittaa sen kiinnostumisen mahdollisuuden tasolle nolla. Oletko yksinkertainen? Sinun tasosi minun silmissäni on nolla. 

Vierailija
175/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

En tiedä hänestä mutta minua alkoi ainakin oksettaa. Kuvittele kun joutuisi joka päivä katsomaan rumaa piirrustusta etkä pääse siitä eroon

Pii-rus-tus. Ole hyvä. 

Vierailija
176/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia nämä kaulajutut. Mitenkä voi intiimissä hetkessä uskottavasti pusutella kaulaa ja samalla imee jotain rotanmyrkkyy itseensä.

Vierailija
177/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Luuletko että naisia oikeasti kiinnostaa sinun mielipiteesi heidän tatskoistaan? 

Oletko yksinkertainen? 

Vastaus kysymykseesi yksinkertaisuudesta: miehestä taisi olla kysymys ;-)

Vierailija
178/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksinkertainen? 

Se on ihan sama kiinnostaako vai ei, suhde loppuu sen ekan makuukammarivierailun jälkeen jos tuollainen selkä maha tuherrus sieltä löytyy

Vierailija
179/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksinkertainen? 

Vastaus kysymykseesi yksinkertaisuudesta: miehestä taisi olla kysymys ;-)

Mietipäs nyt uudelleen. Tuossa aivan kirjaimellisesti mainittiin että kyse oli naisesta. Sitä naista tuskin kiinnostaa tuon ylemmän torvelon mielipide siitä tatuoinnista. 

Joskus ihmisten tyhmyys pääsee yhä yllättämään... Huoh.

Vierailija
180/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joiden silmissä naisen arvo on jostain tatuoinnista kiinni. 😂 

Noloa sellainen. Kiinnostun vain laadukkaista miehistä. 

Laadukkaista? Tatuoiduista linnakundeista 🤣

Mistä tuollaisen keksit? Kiva, että sinulla on mielikuvitusta, mutta omaa tyhmyyttään ei välttämättä aina kannata esitellä. 

Mies, joka näkee naisen ihmisenä eikä pelkkänä ulkonäkönä tai tatuointina tuskin on mikään linnakundi. Sinne kun tuppaa joutumaan hieman vaatimattomammilla älynlahjoilla varustetut yksilöt. 

Laadukkaat miehet ei puolisokseen sellaista joka näyttää siltä että 5-vuotias olisi töhrinnyt mustalla tussilla. Jotenkin ironista kun sanoit että tyhmyyttään ei kannattaisi esitellä kun samaan aikaan olet tatuoitu. Esittelet tyhmyyttäsi kirjaimellisesti muille ihosi kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme