Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (1289)

Vierailija
101/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät tatuoinnit on ihan parhaita, tietää heti jättää kyseisen tatuoidun henkilön horisemaan omiaan ja siirtyä fiksumpien seuraan. Ikäviä on tatuoinnit vaatteiden alla piilossa, tosin hetki vain niin kyllä se järjen köyhyys yleensä valkenee vaikka ei tatuointi näkyisikään.

Vierailija
102/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne tuhrut ovat naurettavia, oli sitten mies tai nainen kyseessä.

Itselläni ei luonnollisesti sellaisia ole, mutta juon mielelläni kolmoskaljaa, isosta tuopista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä älyisen pilaantuneen lihan leimoja. kierrän kaukaa.

Vierailija
104/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä ottamassa tatskoja jos sillä pysyy Laasasen kaltaiset tyypit kaukana.

Vierailija
105/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitääpä käydä hankkimassa tatuointi... Olisihan se mukavaa jos ympärillä pyörisi vähemmän kuolaavia idiootteja."

Tarkoitttanee, että tatuoidun naisen ympärillä pyörii kuolaavia idiootteja, mutta vähempi määrä. Panepa tatskaten, jos sillei on parempi.

Vierailija
106/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on vain pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Vierailija
107/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään? 

Ehkä siksi että ette sitten ihmettele miksi pääsette miehen kanssa sänkyyn mutta ette parisuhteeseen saakka. Tämä ei koske kaikkia mutta aika monta

Vierailija
108/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄

Kyllähän ne tatuoinnit tulee ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun sänkyyn menette. Rehellisesti sanottuna minulle ainakin pieni turn-off jos olen tutustunut kiinnostavaan naiseen ja vihdoin kun päästään sänkyyn niin naisella on joku hiton iso ja ruma tatuointi selässä tai pers een yläpuolella. 

Vierailija
109/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joiden silmissä naisen arvo on jostain tatuoinnista kiinni. 😂 

Noloa sellainen. Kiinnostun vain laadukkaista miehistä. 

Laadukkaista? Tatuoiduista linnakundeista 🤣

Vierailija
110/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä käydä hankkimassa tatuointi... Olisihan se mukavaa jos ympärillä pyörisi vähemmän kuolaavia idiootteja. 

Tuskin sinun perääsi kukaan kuolaa muutenkaan joten laita se tatta vaikka otsaasi.

Hehe, sinä saat toki kuvitella aivan mitä haluat. 😄 

Tuollainen perusteeton teoriointi (ja vieläpä väärällä lopputulemalla) saa sinut vaikuttamaan todella yksinkertaisella. Itse ainakin pitäisin tuollaisen tapauksen markkina-arvoa nollana. Miehessä kiinnostaa älykkyys, ja jos sen puutetta noin vahvasti esittelee niin ei jatkoon. 

Hetkinen... Ettekös te naiset juuri sanonut että ette usko mihinkään markkina-arvoihin, mutta nyt  löytyykin kun se edustaa teidän mielipidettä

Vierailija
111/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täytyy käydä ottamassa tatskoja jos sillä pysyy Laasasen kaltaiset tyypit kaukana."

Huoli on turha, Laasanen ja muut täysjärkiset pysyvät muutenkin kaukana. Sekä Laasanen että miesten enemmistö arvostavat naisellisia naisia. Miksi hakeutua räyhänaisten seuraan, kun naisten enemmistö on suloisia ja normaaleja?

Vierailija
112/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Entäs kissan tassut rinnoissa? 🤢 Antaa niin halvan kuvan

Vierailija
113/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se taas riippuu tatuoinnista. Jos se on todella mietitty, omalaatuinen, kaunis, niin OK. Mutta hetken mielijohteesta otetut tuherrukset, tai sitten samanlainen kuin muilla naisilla on (lotuskukka tingeltangeleilla) kyllä maittaa mietityttämään.

Vierailija
114/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamman peräkamarissa lymyävät rasvatukkaiset incelit pelkää tatuoituja naisia 🤣

Ethän vain ole tatuoitu nainen, ethän?

Vierailija
115/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa pälinää. Maailmassa miljardeilla naisilla ja miehillä on tatuointeja. Hyvin näyttää elämä sujuvan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ei oo kyllä miljardeilla

Vierailija
116/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.

Helmiä sioille meininki

Älä valehtele. Sä et uskaltaisi edes deiteillä käydä kun on se vaara, että joutuisit ehkä kahvin tarjoamaan. Siis jos sä joskus saisit mätchin.

Onpas teitä kaljankittaajanaisia yllättävän paljon.

Vierailija
117/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tatskat haitanneet. 
Jos olis naamassa niin se olis toinen juttu

Vierailija
118/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama, asiallinen tatska on ihan ok, mutta jos pitää alkaa kirjoittaa elämänsä tarinaa nahkaansa niin jokin on pahasti pielessä.

Se ei todellakaan muutu nätimmäksi se kroppa vaikka miten siihen pistää mustetta, ja nämä wannabee bad ass tytöt, jep jep. Meillä on pieni % tässä maassa jotka ovat oikeasti kovia kundeja tai naisia, rikollisia tai valtiolla. Hyvin hyvin pieni osuus yksityisellä puolella. Sitten 99% on näitä jotka kotonaan näkee peilissä tosi kovan kundin, todellisuudessa ovat vaan tippuneet yhteiskunnan ulkopuolelle, ei mitään muuta.

Vierailija
119/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet, joiden silmissä naisen arvo on jostain tatuoinnista kiinni. 😂 

Noloa sellainen. Kiinnostun vain laadukkaista miehistä. 

Laadukkaista? Tatuoiduista linnakundeista 🤣

Mistä tuollaisen keksit? Kiva, että sinulla on mielikuvitusta, mutta omaa tyhmyyttään ei välttämättä aina kannata esitellä. 

Mies, joka näkee naisen ihmisenä eikä pelkkänä ulkonäkönä tai tatuointina tuskin on mikään linnakundi. Sinne kun tuppaa joutumaan hieman vaatimattomammilla älynlahjoilla varustetut yksilöt. 

Vierailija
120/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

En tiedä hänestä mutta minua alkoi ainakin oksettaa. Kuvittele kun joutuisi joka päivä katsomaan rumaa piirrustusta etkä pääse siitä eroon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi