Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (427)

Vierailija
101/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että ennen niin mukavat nuoret naiset käyttäytyvät nyt kuin siat ja tatuoivat kuin merimiehet.

Vierailija
102/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään? 

Vaikuttaa mihin? Kysyn miehenä. Vaikuttaahan se aika selkeästi ulkonäköön ja valitettavasti sitä heikentäen. Jos vaikka nainen sitten tarjoutuu deittimarkkinoille niin tottakai vaikuttaa. Itse ainakaan en tykkää yhdestäkään tatuoidusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittää nämä tatuoidut pullukat.

Andrev ei säälinyt ihmiskaupan tyttöjä.

Omat tyttönsä olivat samanikäisiä joita äiti kuljetti sinne Epsteinin saastaiselle saarelle   😱😱😱  😭😭😭😭

Vierailija
104/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttäville miehille sanon aina, että minulla on tatuointi ja suunnittelen uuden ottamista. Toimii ihan hyvin.

Vierailija
105/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen arvo keskustelu Vol. 8736 😄

Joo. Miksi nämä laasaset ja muut kuvittelee, että tatuoinnin ottamiseen vaikuttaa "miesten mielipide"? 

Kuvitteleeko ne oikeasti olevansa jossain "mentori-asemassa" naisiin nähden?

Ihminen joka puhuu "naisen markkina-arvosta" pitäisi saada vähintään sakot. Toihan on ihmiskauppaan vertautuvaa. 

Vierailija
106/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.

Helmiä sioille meininki

Eli, jos tahdon hyvää tummaa olutta pitää ottaa tatuointi. Muuten joudun juomaan jotain viininlitkua.

Camilla  on asumuserossa Charleksista alkanut ryyppäämään kaiket illat ja nykyään päivälläkin.  Mitä sikamaisuutta hovin ihmisillä  🤮🤮🧐🧐🧐😱😱😱💀

Vierailija
107/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totosijalle kivaa lukea Brittihovin ryvettymistä  jossa jopa Elsabetin Lasten lapset tytöt viestiin Epsteinin leiriin...  Hyi helvetti meitä tyyöraasuja ja paroja.  😭😭😭😭😭💩💩💩💩💩💩

Opettele kirjoittamaan ja jätä nuo typerät emojit vähemmälle.

Vierailija
108/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että ennen niin mukavat nuoret naiset käyttäytyvät nyt kuin siat ja tatuoivat kuin merimiehet.

Niinpä, nämä Andrevin ja Fergusonin  nuoret tytöt äitinsä kanssa Epstein saataisessa seurassa. Yökkkk

Vierailija
109/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.

Helmiä sioille meininki

Et selvästikään tiedä mitä helmiä sioille tarkoittaa.

Vierailija
110/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa mihin? Kysyn miehenä. Vaikuttaahan se aika selkeästi ulkonäköön ja valitettavasti sitä heikentäen. Jos vaikka nainen sitten tarjoutuu deittimarkkinoille niin tottakai vaikuttaa. Itse ainakaan en tykkää yhdestäkään tatuoidusta.

Ymmärrän tuon täysin, että et tykkää tatuoinneista. En itsekään tykkää. Olen nainen. Mutta haukutko kaiken muunkin, mistä et pidä, käyttäen aikaasi ja energiaasi siihen, vai keskitytkö siihen mistä pidät. Kumman tyyppinen deittailu on tuottanut sulla paremmin tulosta?

Vierailija
111/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut markkina-arvostani. Sitä paitsi miniälläni on vieläkin enemmän tatuointeja kuin minulla, ja hyvin hän on pojalleni kelvannut.

Vierailija
112/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko maailmasta tatuoimattomat naiset nyt loppu, vai missä on ongelma? Mitä järkeä on täällä Suomessa luukuttaa youtube-videoita, joissa jotkut ulkolaiset katuu tatuointejaan? Melko pöljää yleistystä, sanoisin.

Mä kans ihmettelen mitä liikkuu tän "luukuttajan" mielessä. Hakeeko se jotain sellaista vastausta, jossa joku nainen tulisi kiittelemään että vau, enpä tiennyt, joo nyt en ota tatuointia, onneksi oli niin viisas mies joka tän mulle kertoi. 

Hei minkäs ikäinen sinä ap / youtube-linkkien luukuttaja olet? Parikymppinen? Ilman elämänkokemusta sitä vielä kuvittelee olevansa automaattisesti ylivertainen naisiin nähden. Kaikkien naisten mentori. 

Täällä sun äidin ikäinen nainen miettii, että voi poikapieni. Ei ne sun ikäiset nuoret naiset välitä sun mielipiteestä, he tekevät kropalleen mitä haluavat. 

Vierailija
113/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica Verho on kauhein näky ja korvanlehdet venytetty roikkuviksi reikäisiksi lärpäkkeiksi.

Vierailija
114/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut naiset ovat ällöttävän näköisiä jo nuorena. Puhumattakaan siitä kun nahka alkaa rypistyä ja roikkua iän myötä. Olen itse nainen enkä ikimaailmassa ottaisi tatuointia.

Sinänsä olen samaa mieltä, ja olen nainen. Mutta mielipiteeni ei perustu siihen, mitä miehet on siitä mieltä. Aloitus on itsessään typerä. Ihan kuin naisen elämän valinnat jotenkin riippuisivat siitä, mitä mieltä miehet ovat siitä.

Ei tietenkään ole noin. Ajattelet selvästi tosissasi ettei miehille ole kysyntää ja tämä tatuoitu olisi se ainut vaihtoehto. Ei, kysyntää on kyllä enemmän kuin osaa odottaakkaan, mutta tatuoidut eivät ole vaihtoehtoja edes.

Vierailija
115/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tatuointini on näkyvällä paikalla vain siksi että ap:n kaltaiset juntit ymmärtävät jättää rauhaan

Vierailija
116/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkääkään mistä sinä tykkäät tai olet tykkäämättä. Nainen löytää halutessaan seuraa aina, olipa tatuoitu tai ei. Samaa tuskin voi sanoa sinusta. LOL XD

Vierailija
117/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon täysin, että et tykkää tatuoinneista. En itsekään tykkää. Olen nainen. Mutta haukutko kaiken muunkin, mistä et pidä, käyttäen aikaasi ja energiaasi siihen, vai keskitytkö siihen mistä pidät. Kumman tyyppinen deittailu on tuottanut sulla paremmin tulosta?

Tuo on sitä miestyyppiä, jotka ottaa sen naisen jonka sattuu saamaan ja jotka alkavat sitten myöhemmin valittaa, miten naisen pitää muuttaa se, tämä ja tuo asia itsessään, kun mies ei tykkää. Niille on hirveän vaikea pitää omia kriteereitään ja ottaa sellainen nainen, joka täyttää ne alun alkaen.

Vierailija
118/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikuttaahan se aika selkeästi ulkonäköön ja valitettavasti sitä heikentäen."

Jos vaikutus on vain ulkonäköön, niin sehän on täysin subjektiivinen mielipide, vaikuttaako se heikentäen. Jos naisen mielestä se tatuointi vaikuttaa paremmalta, niin hän ottaa sen tatuoinnin, ihan sama mitä miehet tai joku mies täällä sanoo. "Deittimarkkinoilla menestys" on oikeasti asia, jota ei miehet tunnu käsittävän. Naiselle se on ihan eri kenttä kuin miehille. 

Vierailija
119/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut naiset ovat ällöttävän näköisiä jo nuorena. Puhumattakaan siitä kun nahka alkaa rypistyä ja roikkua iän myötä. Olen itse nainen enkä ikimaailmassa ottaisi tatuointia.

Sinänsä olen samaa mieltä, ja olen nainen. Mutta mielipiteeni ei perustu siihen, mitä miehet on siitä mieltä. Aloitus on itsessään typerä. Ihan kuin naisen elämän valinnat jotenkin riippuisivat siitä, mitä mieltä miehet ovat siitä.

Ei tietenkään ole noin. Ajattelet selvästi tosissasi ettei miehille ole kysyntää ja tämä tatuoitu olisi se ainut vaihtoehto. Ei, kysyntää on kyllä enemmän kuin osaa odottaakkaan, mutta tatuoidut eivät ole vaihtoehtoja edes.

En usko sanaakaan

Vierailija
120/427 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei ketään kaunista, ei miehiäkään. Miksi pitää laittaa tatuointi, ei siinä ole mitään järkeä. 

Koruilla ja vaatteilla voi itseään kaunistaa. Mutta tatuoinnit, iho on pilattu. 

Sehän kuin tatuoiduilla olisi  vuorokaudessa 24 h samat vaatteet päällä. 

Lisäksi tatuoitu iho näyttää aina likaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi