Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (309)
Mulla ei ole tatuointeja ja olen kiltin taviksen näköinen, mutta silti himokas lut-ka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭
Andervia ja Ellua lkoi pelottamaan kun Epsteinin huorarinki Alko paljastua ja Andrev kärysi 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Tietyissä piireissä tatuoinnit ja lävistykset myös kertoo siitä että nainen on täysi-ikäinen mikä on kauhistus.
Piiri se on weetee-piirikin.
Mulle tatuoinneista tulee mieleen turhamaisuus olivatpa ne minkä sukupuolisen ihmisen iholla tahansa. Vähän kuin ostaisi kalliin Audin vaikka Volkswagen on halvempi ja ajaa saman asian. En vain jaa tällaisen ihmisen kanssa samanlaista arvomaailmaa, ei sen monimutkaisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tatuointeja ja olen kiltin taviksen näköinen, mutta silti himokas lut-ka.
Camilla 😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko me tavata?
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.
En halua tahrattua jännänaista vaan puhtaan kilttinaisen.
Saahan sitä aina haluta. Tuskin tulet saamaan minkäänlaista naista, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Tietyissä piireissä tatuoinnit ja lävistykset myös kertoo siitä että nainen on täysi-ikäinen mikä on kauhistus.
Piiri se on weetee-piirikin.
...ja Epstein kuninkaallisille varatut hyväksi käytettävä piiri. 😝😝😝😝
Minulle on täysin ok jos monet miehet eivät pidä tatuoinneista. Jokaisella on omat preferenssit.
En ole tatuointeja ottanut sen vuoksi, että saisin miehiltä huomiota ja hyväksyntää. Satun vain itse pitämään tatuoinneista. En mieti miesten mieltymyksiä muutenkaan ulkonäköäni koskevissa päätöksissä.
Vierailija kirjoitti:
vai niin. no arvoahan alentaa moni muukin seikka ja tatuoinnit ovat siellä aivan häntäpäässä. toki herkälle runoilija-pojalle tatskat ovat kauhistus. ja yleensä tätämieltä olevat ovatkin niitä entisiä miehiä, eli vasemmistoa äänestäviä feminiinipoikia.
Nimenomaan vasemmistoa äänestäville miehille tatuoinnit eivät todellakaan ole mikään kauhistus, vaan oikeistolaisille persuille ja muille vanhoillisille nihilisteille.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼
M40
Onko huoriksen barbaralla tatuointi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.
Kyllä vanhapiika tietää 👏
Jotenkin säälittää nämä tatuoidut pullukat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tatuoinneista tulee mieleen turhamaisuus olivatpa ne minkä sukupuolisen ihmisen iholla tahansa. Vähän kuin ostaisi kalliin Audin vaikka Volkswagen on halvempi ja ajaa saman asian. En vain jaa tällaisen ihmisen kanssa samanlaista arvomaailmaa, ei sen monimutkaisempaa ole.
Täysjärkinen ymmärtää olla ostamatta minkäänlaista VAG-konsernin autoa.
Tiettyjen miesten silmissä naisilla ei ole mitään arvoa. Jo 1 ylilaudalta karannut näkyy ja kuuluu täällä isosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Sivonen ei ole vuosikymmeniin kelvannut kellekkään. Mätänee läskeineen kaupungin yksiöläävässa.🎀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Ja huoris tietää meidän palstamammojen parisuhteet nähtävästi. Jos vaihtoehtoni olisivat joko sinä tai ikuisuus vanhanapiikana, niin todellakin olisin vanhapiika. Kukaan täysijärkinen (tai järjetönkään toisaalta) ei kaltaiseesi paskaläjään koska pitkällä tikullakaan. Hajoa luuseri.
Enpä kyllä menetä yöuniani H. Laasasen mielipiteiden vuoksi.
Vaikuttajamarkkinoinnissa naisvaikuttajien osuus on huomattavan suuri, ja monien vaikuttajien kohderyhmät painottuvat naisiin.
Ostopäätökset: Vaikuttajamarkkinointi on erittäin tehokasta juuri naisten tavoittamisessa, ja monet vaikuttajat keskittyvät 3040-vuotiaiden naisten kohderyhmään.