Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (309)

Vierailija
61/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät mittauta arvoaan miehillä.

Kunnin narsistin puhetta 👏

Täh? Minkä kukaan nainen jonkun miehen ajatuksille mahtaa? Jokainen on mitä on omia päämääriään varten joka tapauksessa. Niin suurta miellyttämisenhalua ei kenelläkään ole, että pelkästään muita varten suunnittelisi ulkonäkönsä.

Et ole koskaan nähnyt yhtään influensserinaista?

Niin? Heidän päämääränsä on kerätä mahdollisimman paljon seuraajia, eli mahdollisimman paljon rahaa. Ulkonäkö on vain väline tavoitteen saavuttamiselle. Miehiä on niin helppo käyttää hyväksi.

Vaikuttajamarkkinoinnissa naisvaikuttajien osuus on huomattavan suuri, ja monien vaikuttajien kohderyhmät painottuvat naisiin.

Ostopäätökset: Vaikuttajamarkkinointi on erittäin tehokasta juuri naisten tavoittamisessa, ja monet vaikuttajat keskittyvät 3040-vuotiaiden naisten kohderyhmään.

Vierailija
62/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tatuointeja ja olen kiltin taviksen näköinen, mutta silti himokas lut-ka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.

Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭

Andervia ja Ellua lkoi pelottamaan kun Epsteinin huorarinki Alko paljastua ja Andrev kärysi  😂😂😂😂

Vierailija
64/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.

T. Mies

Tietyissä piireissä tatuoinnit ja lävistykset myös kertoo siitä että nainen on täysi-ikäinen mikä on kauhistus. 

Piiri se on weetee-piirikin. 

Vierailija
65/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tatuoinneista tulee mieleen turhamaisuus olivatpa ne minkä sukupuolisen ihmisen iholla tahansa. Vähän kuin ostaisi kalliin Audin vaikka Volkswagen on halvempi ja ajaa saman asian. En vain jaa tällaisen ihmisen kanssa samanlaista arvomaailmaa, ei sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
66/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tatuointeja ja olen kiltin taviksen näköinen, mutta silti himokas lut-ka.

Camilla  😝😝😝😝😝

Vierailija
67/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko me tavata?

Vierailija
68/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo yhtyä.

Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.

En halua tahrattua jännänaista vaan puhtaan kilttinaisen.

Saahan sitä aina haluta. Tuskin tulet saamaan minkäänlaista naista, koskaan.

Vierailija
69/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.

T. Mies

Tietyissä piireissä tatuoinnit ja lävistykset myös kertoo siitä että nainen on täysi-ikäinen mikä on kauhistus. 

Piiri se on weetee-piirikin. 

...ja Epstein  kuninkaallisille  varatut hyväksi käytettävä piiri. 😝😝😝😝

Vierailija
70/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on täysin ok jos monet miehet eivät pidä tatuoinneista. Jokaisella on omat preferenssit. 

En ole tatuointeja ottanut sen vuoksi, että saisin miehiltä huomiota ja hyväksyntää. Satun vain itse pitämään tatuoinneista. En mieti miesten mieltymyksiä muutenkaan ulkonäköäni koskevissa päätöksissä. 

Vierailija
71/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai niin. no arvoahan alentaa moni muukin seikka ja tatuoinnit ovat siellä aivan häntäpäässä. toki herkälle runoilija-pojalle tatskat ovat kauhistus. ja yleensä tätämieltä olevat ovatkin niitä entisiä miehiä, eli vasemmistoa äänestäviä feminiinipoikia.

Nimenomaan vasemmistoa äänestäville miehille tatuoinnit eivät todellakaan ole mikään kauhistus, vaan oikeistolaisille persuille ja muille vanhoillisille nihilisteille.

Vierailija
72/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramp stamp.

Vierailija
73/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼

M40

Onko huoriksen barbaralla tatuointi?

Vierailija
74/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo yhtyä.

Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.

Kyllä vanhapiika tietää 👏

Vierailija
75/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää nämä tatuoidut pullukat.

Vierailija
76/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tatuoinneista tulee mieleen turhamaisuus olivatpa ne minkä sukupuolisen ihmisen iholla tahansa. Vähän kuin ostaisi kalliin Audin vaikka Volkswagen on halvempi ja ajaa saman asian. En vain jaa tällaisen ihmisen kanssa samanlaista arvomaailmaa, ei sen monimutkaisempaa ole.

Täysjärkinen ymmärtää olla ostamatta minkäänlaista VAG-konsernin autoa.

Vierailija
77/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen miesten silmissä naisilla ei ole mitään arvoa. Jo 1 ylilaudalta karannut näkyy ja kuuluu täällä isosti. 

Vierailija
78/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo yhtyä.

Sivonen ei ole vuosikymmeniin kelvannut kellekkään. Mätänee läskeineen kaupungin yksiöläävässa.🎀

Vierailija
79/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo yhtyä.

Ja huoris tietää meidän palstamammojen parisuhteet nähtävästi. Jos vaihtoehtoni olisivat joko sinä tai ikuisuus vanhanapiikana, niin todellakin olisin vanhapiika. Kukaan täysijärkinen (tai järjetönkään toisaalta) ei kaltaiseesi paskaläjään koska pitkällä tikullakaan. Hajoa luuseri.

Vierailija
80/309 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä menetä yöuniani H. Laasasen mielipiteiden vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi