Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin näkee esim puistoissa tuollaisia naamaan tatuoituja nuoria naisia umpihumalassa. Hirveän näköistä kun pilaavat itsensä nuorina, minä kierrän tuollaiset kauempaa etteivät heitä huumepiikillä tai pullolla.
Ethän sinä ole vuosiin ulos uskaltanut mennä, etkä läskeltäsi voi kävellä ... näit unta
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Tee kaikille palvelus äläkä koskaan poistu kämpästäsi. Pakineekermusu wolt-kuski voi toimittaa ruoat sulle ja me miehet voidaan hakeaa naisystävät aasiasta. Mukavia naisia jotka kunnioittaa suomimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.
Helmiä sioille meininki
Oletkohan nyt ymmärtänyt sanonnan "helmiä sioille" väärin =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille meininki
Älä valehtele. Sä et uskaltaisi edes deiteillä käydä kun on se vaara, että joutuisit ehkä kahvin tarjoamaan. Siis jos sä joskus saisit mätchin.
Ei oo tarvinnut mätchäillä. Tunnut tuntevan deittailuohjelmat, eikö lonttoperceelle löydy seuraa?
Nyt on sen verran wt-ulosanti, että mielipiteen arvon meni saman tien nollaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼
M40
Onko huoriksen barbaralla tatuointi?
Ei vissiin Katella ole.. Vijamista ei tiedä.
Brittihovi muuttui ja paljasti ilotaloksi koko maailman silmissä. .. Ai saatana että Nautin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.
En halua tahrattua jännänaista vaan puhtaan kilttinaisen.
Siis mitä vit. Henryynkö on helppo yhtyä, siehä sälli oot.
Tatuoidut naiset ovat ällöttävän näköisiä jo nuorena. Puhumattakaan siitä kun nahka alkaa rypistyä ja roikkua iän myötä. Olen itse nainen enkä ikimaailmassa ottaisi tatuointia.
Mutta sehän on vain hienoa että tietyn tyyppiset miehet pysyvät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Tee kaikille palvelus äläkä koskaan poistu kämpästäsi. Pakineekermusu wolt-kuski voi toimittaa ruoat sulle ja me miehet voidaan hakeaa naisystävät aasiasta. Mukavia naisia jotka kunnioittaa suomimiehiä.
Sinussa ei ole mitään kunnioitettavaa, siksi ainoa keino saada nainen on hakea heikossa asemassa oleva tuontivaimo. Ääliö luulee, että naiset itkee kuorossa kun tämmöinen helmi lähtee markkinoilta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.
En halua tahrattua jännänaista vaan puhtaan kilttinaisen.
Mutta saat vain omaa nyrkkiä. Elämä on.
Anrev ei tyytynyt nyrkkiinsä ,,,vaan meni Epstein talliin ihmiskaupan tyttöjä pökkimään kuninkaallisesti. . 🤮🤮🤮🤮,🤮.🤮 🍆🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tatuoinneista tulee mieleen turhamaisuus olivatpa ne minkä sukupuolisen ihmisen iholla tahansa. Vähän kuin ostaisi kalliin Audin vaikka Volkswagen on halvempi ja ajaa saman asian. En vain jaa tällaisen ihmisen kanssa samanlaista arvomaailmaa, ei sen monimutkaisempaa ole.
Täysjärkinen ymmärtää olla ostamatta minkäänlaista VAG-konsernin autoa.
Eikö riitä roposet? :D
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö miehet rauhaan jos tatuoin otsaan "feminism rules"?
Taatusti saat olla tatskasi kanssa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut naiset ovat ällöttävän näköisiä jo nuorena. Puhumattakaan siitä kun nahka alkaa rypistyä ja roikkua iän myötä. Olen itse nainen enkä ikimaailmassa ottaisi tatuointia.
Sinänsä olen samaa mieltä, ja olen nainen. Mutta mielipiteeni ei perustu siihen, mitä miehet on siitä mieltä. Aloitus on itsessään typerä. Ihan kuin naisen elämän valinnat jotenkin riippuisivat siitä, mitä mieltä miehet ovat siitä.
On totosijalle kivaa lukea Brittihovin ryvettymistä jossa jopa Elsabetin Lasten lapset tytöt viestiin Epsteinin leiriin... Hyi helvetti meitä tyyöraasuja ja paroja. 😭😭😭😭😭💩💩💩💩💩💩
Siis onko maailmasta tatuoimattomat naiset nyt loppu, vai missä on ongelma? Mitä järkeä on täällä Suomessa luukuttaa youtube-videoita, joissa jotkut ulkolaiset katuu tatuointejaan? Melko pöljää yleistystä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittää nämä tatuoidut pullukat.
Andrev ei säälinyt ihmiskaupan tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille meininki
Eli, jos tahdon hyvää tummaa olutta pitää ottaa tatuointi. Muuten joudun juomaan jotain viininlitkua.
Ei vissiin Katella ole.. Vijamista ei tiedä.