Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1292)
Vierailija kirjoitti:
Lol 144-tyyppi! 😂
Lieköhän noloin hahmo jonka vauviksella olen nähnyt.
Dunning-Kruger-efektin malliesimerkki. Ton äo vaikuttaa keskimääräistä alemmalta kyllä, mutta niinhän se on, mitä tyhmempi on, sitä vaikeampaa sitä omaa älykkyyatasoa on hahmottaa.
Sainpahan hyvät naurut. 😂
Kirjoitustyylistä tulee mieleen täällä aika ajoin sekoileva psyk.sh. -allekirjoitusta viljelevä erikoishenkilö. Mahtipontista kielenkäyttöä ja toimimattomia perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö miehet rauhaan jos tatuoin otsaan "feminism rules"?
Luullakseni kyllä.
Kaikenlaisia kieroutuneitakin miehiä kyllä on, joten paha mennä sanomaan.
Onnea yritykselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö miehet rauhaan jos tatuoin otsaan "feminism rules"?
Luullakseni kyllä. Kaikenlaisia kieroutuneitakin miehiä kyllä on, joten paha mennä sanomaan. Onnea yritykselle!
Moni mies nimenomaan pitää itsenäisistä ja arvonsa tuntevista naisista. Ennemmin ne feminismiä vihaavat miehet ovat niitä kieroutuneita.
Tottahan tämä. Tatuoinnit laskee arvoa silmissä oli se mies tai nainen. Tatuoinnit ovat karmeita ja niin rahvaanomaista kulttuuria. Jos nyt mitää kulttuuria edes.
Samaan kategoriaan kaikenlaiset lävärit ja pride-värit hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tämä ole positiivinen asia, että naisilla on tatuointeja, jos heidän markkina-arvonsa tästä laskee? Incelilläkin on tällöin mahdollisuus saada vaimo.
Tiedän näin tapahtuneenkin ja mukana tuli muutama lapsikin.
Mutta kun incel haluaa omaan makuunsa sopivan instabeiben! Sellaisen, jolla ei ole mielipiteitä tai persoonallisuutta!
Se on incelin oikeus!
En ole kyllä tällaista havainnut niiden ex-inceleiden taholta, joita tiedän. Ovat onnesta soikeina, kun löytävät viiden lapsen yyhoon - oli tatuoitu tai ei. Kelpaa muus muutkin päävikaiset tai lihavat, eivät ole siis yhtään ronkeleita.
Kyl se ulkonäkö on tärkein ja timmi kroppa, oli tatuointeja tai ei. Ja ennen kaikkea naisellisuus. Transnaisia kadehditaan tavan naisten piireissä, oli tatuointeja tai ei, paitsi jos on naisella kroppa ja itsetunto kunnossa, mutta kun tälleen kokemusasiantuntijana menen lihavian naisten ohi, niin monesti kuuluu tuhahdus "tol on munat", mikä tarkoittaa suomen kielellä, että on hyvän näköinen miesten silmissä.
Saakohan tällaiseen tutkimukseen rahoitusta. :D Nimimerkillä kaverin puolesta kyselen.....
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa että se on se 37% miehistä jotka täällä valittaa että naiset ottavat tatuointeja. Eikä päinvastoin.
Se 37% on ikivanhasta tutkimuksesta - sen jälkeen on tatuointi tullut vähemmän uutuudenviehätyksen kohteeksi.
Jos numeroita haluaa heittää peliin niin voisi etsiä uutta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikuttaa että se on se 37% miehistä jotka täällä valittaa että naiset ottavat tatuointeja. Eikä päinvastoin.
En kylläkään ole nähnyt kenenkään tuosta asiasta täällä valittaneen.
Lähinnä kysymys oli että miten miehet arvostavat tatuoitua naista.
Väite oli että tatuointi laskee naisen markkina-arvoa miesten mielestä.
Vaan saahan siihen jankuttaa oikeudestaan kehoonsa jne.
Mitä ei kukaan ole kieltänyt, päinvastoin.
Kylläpä miesten mielipiteet jaksaa raivostuttaa :)
Älkää lukeko tuollaisia tekstejä jos hermo ei kerran kestä...
Vierailija kirjoitti:
Lol 144-tyyppi! 😂
Dunning-Kruger-efektin malliesimerkki. Ton äo vaikuttaa keskimääräistä alemmalta kyllä, mutta niinhän se on, mitä tyhmempi on, sitä vaikeampaa sitä omaa älykkyyatasoa on hahmottaa.
Älä kiusaa toista...
Vaikka ei kaikki muumit olekaan siellä laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tämä ole positiivinen asia, että naisilla on tatuointeja, jos heidän markkina-arvonsa tästä laskee? Incelilläkin on tällöin mahdollisuus saada vaimo.
Tiedän näin tapahtuneenkin ja mukana tuli muutama lapsikin.
Tosin se mahdollinen markkina-arvon laskeminen tapahtunee vain miesten mielestä.
Minusta vaikuttaisi siltä että pääsääntöisesti tatuoidut naiset kokevat tatuointejen nostavan heidän markkina-arvoaan.
Ja kyllähän niitä kuolaajia riittää, tosin se kuolaaminen ei oikein liity siihen markkina-arvoon varsinaisen parisuhteen liittyen.
Tatuoinnit laskevat kaikkien arvoa: naiset, miehet ja muusut. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit laskevat kaikkien arvoa: naiset, miehet ja muusut. Yök.
Olen samaa mieltä. Tosin tässä ei nyt varsinaisesti ole keskustelunaiheena henkilökohtaiset mielipiteet.
Eikä myöskään oikeus omaan kehoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol 144-tyyppi! 😂
Kirjoitustyylistä tulee mieleen täällä aika ajoin sekoileva psyk.sh. -allekirjoitusta viljelevä erikoishenkilö. Mahtipontista kielenkäyttöä ja toimimattomia perusteluja.
Heh - "erikoishenkilö"... :)
Ei pidä silti olla epäystävällinen.
Kukaan autismin kirjoilla oleva ei ole taipuvainen säätämään käyttäytymistään ja suhteutumistaan kenenkään kehotuksesta.
Minä kyllä ymmärrän tuon mielipiteen, en itsekkään pidä tatuoinneista
Tai sanotaanko, että uskon, että on olemassa myös ihan hienoja tatuointeja, mutten ole itse sellaista vielä kertaakaan nähnyt
Eli kyllä, tatuoinnit laskee miehen arvoa minun silmissäni, vaikken hylkäisi mukavalta vaikuttavaa miestä tatuoinnin vuoksi. Sekin kyllä vaikuttaa mielipiteeseeni, onko tatuoinnilla joku merkitys, esim. kuolleen läheisen muistolle otettu kuva, vai onko kädessä joku automerkin logo
Toisaalta taas olen sitä mieltä, että miesten mielipiteillä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. Tuskinpa yksikään nainen jää ilman seuraa tatuoinnin takia. Ehkä vain hyvä asia, jos tatuoinnilla pitää pinnalliset bimbo miehet erossa
N21
Tämä on kauheaa! Joku Laasasen kaltainen saalis ei kiinnostuisi minusta, koska minulla on useampi tatuointi. Ja jotkut muutkin miehet saattavat olla kiinnostumatta. Kuinka voin jatkaa elämääni?
Tämä oli siis sarkasmia.
Mutta mitä sanottaisiin jos väite olisi:
"Tupakointi laskee naisen markkina-arvoa miesten silmissä."
Tai "Iso kaljamaha laskee miehen markkina-arvoa naisten silmissä."
Hoitamaton hygienia, talous, mielen- ja luonteenpoikkeamat..-
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kauheaa! Joku Laasasen kaltainen saalis ei kiinnostuisi minusta, koska minulla on useampi tatuointi. Ja jotkut muutkin miehet saattavat olla kiinnostumatta. Kuinka voin jatkaa elämääni?
Tämä oli siis sarkasmia.
Laasanen ei muuten maininnut omaa mielipidettään tuossa ikivanhassa haastattelussa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli siis sarkasmia.
Jos Laasasen aivopierut leviävät kauemmaksi ja naiset alkavat ottaa ne tosissaan, meillä on kohta kadut täynnä hiusrajasta varpaisiin asti tatuoituja naisia 😂
Mutta kun incel haluaa omaan makuunsa sopivan instabeiben! Sellaisen, jolla ei ole mielipiteitä tai persoonallisuutta!
Se on incelin oikeus!