Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1289)
Samaa mieltä aloittajan kanssa!!!
Tatuoitu nainen on alemman kastin white trash.
Vierailija kirjoitti: Totta on. No akateemisissa naisissa ei tatuoituja ole kuin jossain taiteiden maistereissa. Lääkäreissä en tiedä yhtään ja tunnen monta.
Minä taas tunnen kolme tatutoitua naispuolista tekniikan tohtoria. Ikähaitari 35-50.
Tatuoinnit miehellä tai naisella. Mikään ei ole hirveämpi kuin naama-tai kaulatatuointi.
Lisäksi kaikki käärmeet, pääkallot, viikatemiehet, raatelukoira ym. vastaavat kuvat ovat kammottavia. MIKSI kukaan haluaa noita rumia tatskoja itseensä. Myös sormitatuoinnit tai kokonaan mustat käsivarret ovat ihan yök. tai yök kaikki. Joku minimaalinen söpö tatuointi kaunis sellainen ja hennosti nätisti tehty mutta ei ikinä naamassa eikä kaulassa on vielä jees. Ugh olen puhunut. N i i n ja vielä kaljatölkki kourassa roisit puheet sekä muodoton fläskvarsi on oikeeta alamaailman touhua.
Täähän on vain hyvä uutinen, mitä vähemmän miehiä viehätän, sen onnellisempi olen ja sitä vapaammin saan liikkua ulkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.
Helmiä sioille meininki
Älä valehtele. Sä et uskaltaisi edes deiteillä käydä kun on se vaara, että joutuisit ehkä kahvin tarjoamaan. Siis jos sä joskus saisit mätchin.
Tatuoitu ostaa omat shamppanjat.
Ei miesten, vaan pellejen. Pinnallisten pellejen.
Siinä tapauksessa täytyy selvästi ottaa lisää jos saisi olla rauhassa. Joka kerta kun lähtee vaikkapa viihteelle, on näitä ällötyksiä kimpussa. (En tarkoita ulkonäköä, minusta vain kaikki miehet on helvetin vastenmielisiä.)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mitään positiivista tatuoinnista ei löydy.
Eikö ole positiivista, jos se tuottaa iloa sille sen kantajalle? Vai oletko niin narsistinen, ettet osaa ajatella asioita erilaisen ihmisen näkökulmasta? Kaiken vain pitäisi olla niin kuin sinua parhaiten miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Karjan poltinmerkki....
WT-varoitus
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruslähtökohta on, että kenenkään tatuointia harkitsevan ei kannata miettiä, mitä minä kuvasta ajattelisin.
Ensimmäistä tatuointiaan ottavalle suosittelen kuitenkin, että ensin printtaa haluamansa kuvan paperille ja katselee sitä paperia joka päivä muutaman kuukauden ajan. Jos kuva tuntuu hyvältä idealta vielä sen jälkeen, niin sitten sen voi ottaa ihoonsa. Samoin suosittelen välttämään tatuointeja, joilla on jokin tietty merkitys jollekin ihmisryhmälle, johon et itse kuulu. Ääriesimerkkinä tästä: älä ota venäläisiä vankilatatuointeja ellet ole venäläisessä vankilassa ja päättänyt viettää loppuelämääsi venäläisenä "oikeana varkaana".
Joskus tuli dokkari missä venäläinen entinen naisvanki joka halusi pois rikollismaailmasta. Itki katumuksesta kun oli tullut otettua vankilassa kämmenselkiin tatuointeja. Nainen suri ettei saa ikinä töitä kun jokainen näkee käsistä hänen olleen vankilassa.
Hyvä tietää, otan heti muutaman tatskan.
En usko että naiset paljoa välittää mitä joku mies tykkää.
Naaman ja kaulan voi jättää tatuoimatta tietty.
Miksi se on niin vaikeaa myöntää että Laasanen on oikeassa? Tatuoinnit laskevat naisen arvoa suurimman osan miesten silmissä. Voit silti tussata nahkasi vaikka täyteen kukaan ei kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikeaa myöntää että Laasanen on oikeassa? Tatuoinnit laskevat naisen arvoa suurimman osan miesten silmissä. Voit silti tussata nahkasi vaikka täyteen kukaan ei kiellä.
Miten olet päätynyt tuohon suurimpaan osaasi? Yhä useammalla miehellä on itselläänkin tatuointeja.
Ihmisen arvo on mielenkiintoinen ajatus. Parisuhdemielessä suurin osa vastakkaisen sukupuolen edustajista ei herätä minussa mitään kiinnostusta. Ovatko he siis arvottomia?
Totta on. No akateemisissa naisissa ei tatuoituja ole kuin jossain taiteiden maistereissa. Lääkäreissä en tiedä yhtään ja tunnen monta.