Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Mamman peräkamarissa lymyävät rasvatukkaiset incelit pelkää tatuoituja naisia 🤣
ei kannata sekoittaa pelkoa ja inhoa keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on helppoa pitää miehet loitolla. Tatska, reisitaskuhousut,kirkkaan väriset hiukset. Eipä tartte riippakiveä nilkkoihin. Töissä käyn,leivon,siivoan, pidän omakotitalosta huolta, kasvatan kasvihuoneessa,laittelen perennapenkkejä, teen ruuat, en kitise turhia. Olen onnellinen ihan ilman miestä. Dil*o hoitaa omat asiat. Täältä saa hyviä vinkkejä,miten pitää miehet loitolla.
palstamamman elämää denialismissa
totuus on että et tarvitse noista mitään, koska persoonallisuutesi riittää pitämään miehet loitolla
Ei haittaa. 🤗 En kaipaa miehiä. Enkä ole naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Elegantille naiselle tarjoan kuohuviiniä ja tatuoidulle keskikaljaa.
Helmiä sioille meininki
Mä join itseni irti keskikaljasta jo teininä, ennen ainoatakaan tatuointia. Kaikkien vuosien aikana säästyneet kaljarahat olen käyttänyt myöhemmin mm. tatuointeihin. En myöskään välitä kuoharista, oikea samppanja on parempaa silloin harvoin kun joutuu skoolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Onneksi minun miesystävä ei ole noin pinnallisen ahdasmielinen ja kalkkis. Hänellä ei ole yhtään tatuointia tai lävistystä, minulla on ja ne eivät häiritse häntä ollenkaan ja itseasiassa kun kysyin että mitä mieltä on jos otan nenälävistyksen (toiselle sivulle) kommenttina tuli "that'd look so good on you, go for it!". <3
Vierailija kirjoitti:
Turhaa pälinää. Maailmassa miljardeilla naisilla ja miehillä on tatuointeja. Hyvin näyttää elämä sujuvan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Opettele mummo kysymään vaikka tekoälyltä ennen kuin teet tuollaisia kommentteja.
Oikein. Itsensä tahallinen mutilointi loppuelämäksi on typerää.
Pätee miehiin ja naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on helppoa pitää miehet loitolla. Tatska, reisitaskuhousut,kirkkaan väriset hiukset. Eipä tartte riippakiveä nilkkoihin. Töissä käyn,leivon,siivoan, pidän omakotitalosta huolta, kasvatan kasvihuoneessa,laittelen perennapenkkejä, teen ruuat, en kitise turhia. Olen onnellinen ihan ilman miestä. Dil*o hoitaa omat asiat. Täältä saa hyviä vinkkejä,miten pitää miehet loitolla.
Unohdit lempimusan: Antti Tuisku ja asuinpaikan: Kouvola.
Asuinpaikka Uusimaa. Kyllähän Anttia voi kuunnella. Hyvää musaa.
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee tiedostaa
Miksi vtussa tulee?
Vierailija kirjoitti:
Turhaa pälinää. Maailmassa miljardeilla naisilla ja miehillä on tatuointeja. Hyvin näyttää elämä sujuvan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jotkin raportit viittaavat siihen, että jopa 70 - 75 % vapautuvista tai uudelleen vangituista vangeista on tatuoituja.
Eräässä intialaisessa tutkimuksessa tatuointien esiintyvyys vankien keskuudessa oli peräti 83,9 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on helppo yhtyä.
Tatuoinnit näyttää rumalta ja niistä tulee juuri tuollainen "likainen" mielikuva.
En halua tahrattua jännänaista vaan puhtaan kilttinaisen.
Mutta saat vain omaa nyrkkiä. Elämä on.
Anrev ei tyytynyt nyrkkiinsä vaan meni Epstein talliin ihmiskaupan tyttöjä pökkimään kuninkaallisesti. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🍆🍆🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totuus on että et tarvitse noista mitään, koska persoonallisuutesi riittää pitämään miehet loitolla
Ei haittaa. 🤗 En kaipaa miehiä. Enkä ole naisten perään.
Aijoo. Elämän tarkoitus on olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät mittauta arvoaan miehillä.
Kunnin narsistin puhetta 👏
Täh? Minkä kukaan nainen jonkun miehen ajatuksille mahtaa? Jokainen on mitä on omia päämääriään varten joka tapauksessa. Niin suurta miellyttämisenhalua ei kenelläkään ole, että pelkästään muita varten suunnittelisi ulkonäkönsä.Et ole koskaan nähnyt yhtään influensserinaista?
Niin? Heidän päämääränsä on kerätä mahdollisimman paljon seuraajia, eli mahdollisimman paljon rahaa. Ulkonäkö on vain väline tavoitteen saavuttamiselle. Miehiä on niin helppo käyttää hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen läähättävä tumputtaja vähemmän on aina voitto naiselle. Pitäisi varmaan ottaa nenälävistys niin tippuisi muutama lisää.
ps. Tatuointini ei näy vaatteiden alta joten reppanat eivät niitä tule näkemään
Vanhapiika väittää ottavansa tatskoja ja lävärin vaikka anaaliseksikin on kauhistus ja elämä pyörii hätävaran ja roskien kierrätyksen ympärillä 🤣😆
Mitä säkin vanha kaljukääpiö seksistä muka tiedät? Sullahan on vielä poikuus tallella 🤣
Adrevin poikansa meni nussiessa hovissa salakuljetetuilla Epsteinin ihmiskaupan uhri tytöillä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia mun pitäs joku " uliseva" mies pelastaa, että hän ei ole yksin? Nainenkin pärjää yksin. Ei naiset ole riippuvaisia miehistä,jos mies ajattelee et naisen pitäs vielä olla vanhanaikainen ja miesten silmää miellyttävä. Eipä nuo miehetkään mitään saaliita ole.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Hui alkoiko pojua pelottaa kun näki pääkallon?🤭
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Tietyissä piireissä tatuoinnit ja lävistykset myös kertoo siitä että nainen on täysi-ikäinen mikä on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuinpaikka Uusimaa. Kyllähän Anttia voi kuunnella. Hyvää musaa.
Juuri noin tatauoitu akka puhuu 👌🏼
Ottaako pattiin? Kuvittelet siellä kuinka olen täysin tatuoitu,Kouvolatukka päässä,mut huti tuli ja lumi suli. 🤭