Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (218)
Mamman peräkamarissa lymyävät rasvatukkaiset incelit pelkää tatuoituja naisia 🤣
Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼
M40
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
No eikö se ole sulle selvää?! ;D pitää vielä kysyä? Terveisin: Nainen minäkin...
Jättääkö miehet rauhaan jos tatuoin otsaan "feminism rules"?
Naiset eivät mittauta arvoaan miehillä.
Jokainen läähättävä tumputtaja vähemmän on aina voitto naiselle. Pitäisi varmaan ottaa nenälävistys niin tippuisi muutama lisää.
ps. Tatuointini ei näy vaatteiden alta joten reppanat eivät niitä tule näkemään
Lesbonaisena olen eri mieltä! Tatskat ja läski tekee naisesta HOTin 😻
Vierailija kirjoitti:
Kunnin narsistin puhetta 👏
Eivät ne ainakaan herätä kiinnostusta. Kyllä ne pitää kompensoida, jollain muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen läähättävä tumputtaja vähemmän on aina voitto naiselle. Pitäisi varmaan ottaa nenälävistys niin tippuisi muutama lisää.
Vanhapiika väittää ottavansa tatskoja ja lävärin vaikka anaaliseksikin on kauhistus ja elämä pyörii hätävaran ja roskien kierrätyksen ympärillä 🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Tosiaan. Pääkallot ja muut vastaavat kertovat sisäisestä epätasapainosta. Tämä sisäinen epätasapaino puolestaan vaikuttaa kaikkiin elämän osa-alueisiin.
Tai no, seksi voi olla hul_lu_pil_lun kanssa varsin kiihkeää, mutta vaimoksi ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Vittuako toiset sulle kuuluu moukka 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnin narsistin puhetta 👏
Täh? Minkä kukaan nainen jonkun miehen ajatuksille mahtaa? Jokainen on mitä on omia päämääriään varten joka tapauksessa. Niin suurta miellyttämisenhalua ei kenelläkään ole, että pelkästään muita varten suunnittelisi ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Olet käyttänyt tänään Reppana-sanaa 28 kertaa.
Sinulla on sanaa jäljellä vielä 0 kpl.
- Automaattinen tiedotus -
Vierailija kirjoitti:
Ei todella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen vetänyt aina tinderissä vasemmalle tatuoidut naiset. Hirveimpiä tatuointeja ovat pääkallot ja muut örkit rintskehässä, vatsassa, käsissä tai reisissä.
Tosiaan. Pääkallot ja muut vastaavat kertovat sisäisestä epätasapainosta. Tämä sisäinen epätasapaino puolestaan vaikuttaa kaikkiin elämän osa-alueisiin.
Tai no, seksi voi olla hul_lu_pil_lun kanssa varsin kiihkeää, mutta vaimoksi ei koskaan.
Sananlaskut 1:1
Sinä mies, älä mulkkuasi hulluun naiseen upota.
Siis on helppoa pitää miehet loitolla. Tatska, reisitaskuhousut,kirkkaan väriset hiukset. Eipä tartte riippakiveä nilkkoihin. Töissä käyn,leivon,siivoan, pidän omakotitalosta huolta, kasvatan kasvihuoneessa,laittelen perennapenkkejä, teen ruuat, en kitise turhia. Olen onnellinen ihan ilman miestä. Dil*o hoitaa omat asiat. Täältä saa hyviä vinkkejä,miten pitää miehet loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼
M40
Olin kerran ekoilla treffeillä naisen luona, ja pussailtiin kiihkeästi, kun huomasin alaselkätatuoinnin hänellä. Harvinaiset ekat treffit siten, että ei ollut seksiä, joten kieltäydyin myös toisista treffeistä. Luulikohan tramp stampattu nainen, että olisi ollut jotain saumaa pidempään?
Miksi tämä keskustelu aina nousee esiin? Kyllähän kaikki tietävät tämän, sehän on silkkaa biologiaa. Miehiä kiinnostaa naisissa naiselliset biologiset piirteet ja tatskat häiritsevät luonnollista naisellista vaikutelmaa. Ei se sen kummempaa ole. Toki joillakin voi olla joitakin arvostelmia tässä, mutta suurimmalle osalle se on vaan biologiaa.
vai niin. no arvoahan alentaa moni muukin seikka ja tatuoinnit ovat siellä aivan häntäpäässä. toki herkälle runoilija-pojalle tatskat ovat kauhistus. ja yleensä tätämieltä olevat ovatkin niitä entisiä miehiä, eli vasemmistoa äänestäviä feminiinipoikia.