Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (703)

Vierailija
561/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään? 

Lesboa ei tarvitsekaan kiinnostaa.

Entäs naista, joka saa jo aivan riittävästi seksiä?

Vierailija
562/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, voi että mikä tragedia! On kyllä kauheeta kun joku suomipervo nyt jää ''saamatta''!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tällainen yleistys voi olla mahdollista? Ei tatuoinnit laske naisen arvoa millään tavalla minun silmissäni T:M45

Vierailija
564/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan tatskatut naiset antaa aina anaalia 👌🏼

M40

Eivät siis eroa tatskatuista miehistä.

Vierailija
565/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin? Missä sellaisia miehiä löytyy, ottaisin sellaisen ilomielin joka ei tykkää tatuoiduista naisista. Kaikki tatuoidut ja räväkät naiset joita tiedän ovat parisuhteessa ihan fiksujen miesten kanssa. Vai olenko jossain eri todellisuudessa? Itse täysin tatuoimaton, kunnollinen, ok näköinen nainen ja aina olen saanut olla yksin, varmaan myös kuolen yksin. 

Vierailija
566/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi sellaiseen edes pitkällä tikulla jos silläkään.

Ihan kuin sinulla läskipossulla olisi valinnnanvaraa xD

Surullista, että elämäsi on tuollaista, että kuvittelet vieraiden ihmisten olevan läskipossuja joilla ei ole vientiä. Sitä kutsutaan projisoinniksi, kun ajattelee että muut ovat kuten itsekin. Minun kuvitemani ihmisistä on yleensä kivannäköinen ja urheilullinen, kouluja käynyt, mukava ja perheellinen. Sellaisia kun on elämäni täynnä. Tiedän, ei kannattaisi projisoida, ja kyllä täällä palstalla aika nopeasti usein ajatus muuttuukin... Fiksut ihmiset eivät puhu kuten sinä. 

Täällähän koko ajan varsinkin miehet haukkuvat naisia läskeiksi ja h*oriksi. Samalla mitalla annan takaisin.

Vierailija
567/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naisten feministisessä voimaantumisessa ollaan menty niin pitkälle että mitä tahansa PITÄISI saada tehdä ilman seuraamuksia ja vedetään herne nenään, jos se ei olekaan totta. 

Pitäisi saada syödä itsensä ylipainoiseksi ja silti olla yhtä kaunis kuin hoikkana.

Pitäisi saada laittaa mustetta iho täyteen ja silti näyttäytyä yhtä arvokkaana kuin puhtaalla iholla.

Vaan maailma ei toimi niin että huudat vaatimuksia ja se taipuu mutkalle. Sinä olet se joka taipuu maailman menoon, ei toisin päin. Ei miehetkään saa mitä tahansa anteeksi. Annat itsesi repsahtaa niin ei paljon naisia näy kainalossa, ei ainakaan sellaisia jotka on kauniita. Näin on luonnonlaki joka koskee myös naisia.

Sinä kärsit incelöitymisestäsi, olet kovin täynnä vihaa. Minä en kärsi tatuoinnista yhtään mitenkään, päin vastoin ne parantavat elämääni ja tuovat minulle iloa. Miehenikin niistä pitää, ja on auttanut yhden suunnittelussakin. 

Ajatusmaailmaa on jopa sinun mahdollista muuttaa, ja opetella kohtelemaan ja ajattelemaan naisista ihmisinä, jotka voivat laittaa tatuoinnin, jos niin haluavat. 

Sinä olet se, joka taipuu maailman menoon, ei toisin päin. 

Vierailija
568/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta että ulkomailla karsastetaan tatuointeja vielä enemmän. Joku nainen kertoi täällä tarinan kuinka jossakin työpaikan tilaisuudessa häneltä tultiin varovaisesti kysymään mistä rikoksesta hän on ollut vankilassa. Siis joku ulkomaalainen kysyi, koska heidän kulttuurissaan vain rikollisilla on tatuointeja. Joskus ulkomailla joutuu peittämään tatuoinnit, koska muuten ei ole esim. kylpylään mitään asiaa.

Joku vankilanjohtaja voi olla onnellibe kun kerrankin näki entisen vangin joka on sopeutunut yhteiskuntaan. Suominaisten olisi todella syytä miettiä näitä kaulatatuointeja tai kuvia sormissa tai kämmenselässä. Sillä niistä tulee todella tunne että niiden omistajalle on tullut aikaisemma elämässä vakiselli tutuksi.

Vierailija
569/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin? Missä sellaisia miehiä löytyy, ottaisin sellaisen ilomielin joka ei tykkää tatuoiduista naisista. Kaikki tatuoidut ja räväkät naiset joita tiedän ovat parisuhteessa ihan fiksujen miesten kanssa. Vai olenko jossain eri todellisuudessa? Itse täysin tatuoimaton, kunnollinen, ok näköinen nainen ja aina olen saanut olla yksin, varmaan myös kuolen yksin. 

Tiedätkö, kun räväkät naiset osaavat tehdä itsekin aloitteita miehille. Eivät he odota muualle katsoen josko mies ymmärtäisi siitä, että nainen on kiinnostunut.

Vierailija
570/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet "ihan fiksun miehen"?

Vierailija
571/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Suomen eka inceli kaivettu esiin. Muistaakseni Laasanen pimahti kun tyttöystävä jätti. Tyttöystävällä oli tatuointeja ja siitä lähtien on Laasanen näitä tutkimuksia tehnyt. 

Vierailija
572/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se harmillista, jos kaikki eivät olekaan pikku incelille mielin kielin. 

Mikäköhän on ap:n markkina-arvo? Ei kai vain tee mitään, joka sitä voisi alentaa? Ei esim ole mennyt koulussa matalan aidan kohdalta ja on tietysti esim astrofysiikan tohtori ja yrittäjä? Harrastaa taidetta, teattereita ja lukee paljon kirjoja? Pystyy juoksemaan vähintään puolimaratonin? Pukeutuu naisia miellyttävästi ja osaa kirjoittaa runoja? Kantaa kassit ja avaa ovet? 

Jos ei nämä kohdat, ja moni muukin ole kunnossa niin sitten kyllä ei ole ap:n paikka vaatia naisilta yhtään mitään. 😄 

Vierailija
573/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun-off woman best-off are.. 

- tatuoinnit but erit. unensieppari tai lepakko tissien välissä. 

- lävärit but erit. nenärengas, häpäri lävärit. 

- sateenkaarivärit hiuksissa. 

- höpinät kehopositiivisyydestä. 

Suurin turn-off miehessä: miessukupuoli.

Ok lesbo. Sinun mielipidettäsi ei kysytty.

Aw, luuletko tosiaan että lesbo* on joku haukkumasana? Se on kuule kohteliaisuus.

Vierailija
574/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta että ulkomailla karsastetaan tatuointeja vielä enemmän. Joku nainen kertoi täällä tarinan kuinka jossakin työpaikan tilaisuudessa häneltä tultiin varovaisesti kysymään mistä rikoksesta hän on ollut vankilassa. Siis joku ulkomaalainen kysyi, koska heidän kulttuurissaan vain rikollisilla on tatuointeja. Joskus ulkomailla joutuu peittämään tatuoinnit, koska muuten ei ole esim. kylpylään mitään asiaa.

Joku vankilanjohtaja voi olla onnellibe kun kerrankin näki entisen vangin joka on sopeutunut yhteiskuntaan. Suominaisten olisi todella syytä miettiä näitä kaulatatuointeja tai kuvia sormissa tai kämmenselässä. Sillä niistä tulee todella tunne että niiden omistajalle on tullut aikaisemma elämässä vakiselli tutuksi.

Voin kuvitella jos sitten nainen tahtoisi bdsm leikkejä ja mies ostaisi käsiraudat. Makkarissa mies sitten kysyisi naiseltaan. Eihän käsiraudat laukaise sulla mitään takaumia kun olet joutunut joskus pitämään niitä makuuhuonetta ikävimmissä merkeissä.

Vierailija
575/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, kun räväkät naiset osaavat tehdä itsekin aloitteita miehille. Eivät he odota muualle katsoen josko mies ymmärtäisi siitä, että nainen on kiinnostunut.

Siksipä tämäkään nainen ei saa ketään. 

Vierailija
576/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään? 

Lesboa ei tarvitsekaan kiinnostaa.

Entäs naista, joka saa jo aivan riittävästi seksiä?

Olen mä ennenkin huomannut, että osalle kommentoijista täällä on aivan mahdoton ajatus, että useimmilla ihmisillä on jo aivan riittävästi vientiä, esim. on jo puoliso ja kenenkään muun huomiota ei kaipaa, tai elää sinkkuna mutta saa sen verran partnereita kuin tahtookin (mikä voi joidenkin tapauksessa olla aika vähän, koska asia ei välttämättä ole kaikille kovin tärkeä). Sitten nää säksättää, että meidän pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota ollaksemme puoleensavetävämpiä.

Se tatuoitu nainen, jonka ulkonäöstä ap ei tykkää, on todennäköisesti oikein tyytyväinen elämäänsä. Ei hän varmaankaan toivo, että useampi mies kiinnostuisi hänestä, vaan että tatuointivihaajat oppisivat käytöstapoja ja lakkaisivat kommentoimasta toisten kehoja. Mulla ei ole tatskoja ja on paljon muitakin ulkonäköjuttuja, joita en pidä viehättävinä, mutta en vaahtoa siitä, että miesten pitäisi muuttua minun makuni mukaisiksi, vaan en vain yritä niitä miehiä, jotka eivät viehätä minua. He saavat kyllä ihan vapaasti näyttää omalta itseltään. Eivät miehet ole olemassa pelkästään mun silmänruoaksi.

Vierailija
577/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön, ei tule kaikille. Sinä ilmeisesti liikut vankilaporukkapiireissä jos yhdistät tatuoinnit sellaiseen. Minä näen tatuointeja bisneslounailla ja teatterissa. Yhdistän ne sellaiseen. 

Vierailija
578/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, sopivat kyllä parisuhteeseen mutta kuka mies voisi kuvitella tuollaista naista lastensa äidiksi 

Vierailija
579/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni samanlaista urbaania legendaa, jossa kerrotaan että miehet muka tykkäävät blondeista. Kaikki brunetit ovat suhteessa ja kaikki tatuoidut naiset samoin.Työpaikallanikin kaikilla tatuoidulla, lyhyttukkaisilla, miesmäisillä naisilla on parisuhde miehen kanssa. Itse olen blondi, naisellinen, tatuoimaton ja yksin olen. 

Vierailija
580/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön, ei tule kaikille. Sinä ilmeisesti liikut vankilaporukkapiireissä jos yhdistät tatuoinnit sellaiseen. Minä näen tatuointeja bisneslounailla ja teatterissa. Yhdistän ne sellaiseen. 

Mä näen tatuointeja ihan tavallisilla, usein trendikkäästi pukeutuneilla nuorilla. Niistä tulee mulle lähinnä mieleen ajatus, että ihminen on kiinnostunut ulkonäöstään, koska on käyttänyt rahaa ihonsa koristeluun. Ja omasta ulkonäöstä välittäminen on mulle neutraali asia, ei hyvä eikä huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan