Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (1289)

Vierailija
541/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain persuilla on tatuointeja

Olen kokoomuslainen yrittäjä. Minulla on tatuointeja. 

Vierailija
542/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahat naiset ovat pahoille miehille, ja pahat miehet ovat pahoille naisille. Hyvät naiset ovat hyville miehille, ja hyvät miehet hyville naisille".

Juuri näin. Nämä palstalla ujeltavat ja naisia haukkuvat ansaitsevat niitä pahoja naisia elämiinsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Aika hankkia tatuointi niin limaiset setänuljaskat jättävät minut rauhaan.

N28, kassalla töissä ja miehet tämän tästä ehdottelee.

Saat Narkit ja MT ongelmaiset ja muut pervot kimppuusi.

Normimiehet tosin jättää rauhaan.

Vierailija
544/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä keskustelu aina nousee esiin? Kyllähän kaikki tietävät tämän, sehän on silkkaa biologiaa. Miehiä kiinnostaa naisissa naiselliset biologiset piirteet ja tatskat häiritsevät luonnollista naisellista vaikutelmaa. Ei se sen kummempaa ole. Toki joillakin voi olla joitakin arvostelmia tässä, mutta suurimmalle osalle se on vaan biologiaa. "

Entä jos on rintasyövän jälkeen tehty korjausleikkaus ja siihen tatuoiutu nänni? Onko tatuointi edelleen ongelma, vaikka se jäljittelee juurikin sitä luonnollista biologista naiseutta, pyrkii palauttamaan sen kantajalleen? Aina tatuointitaidetta ei käytetä ainoastaan siihen, mitä ihmisillä tulee tatuoinneista ensimmäisenä mieleen. 

Vierailija
545/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit antaa ns. wt-leiman, mutta luultavasti tatuoitu ei itse sitä hahmota.

Hupsista, sun w pääsi keikahtamaan ylösalaisin.

Vierailija
546/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaga saa pörssiköyrän pystyyn. Noel lentää ulos Axelsson Companystä. Gunnar perustaa Mustavaara yhtiöt uudelleen. 

Vierailija
547/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yhden illan suhteissani jokaisella muijalla on ollut tatska.  Yleensä lisää paljastuu ristiselästä, kun painaa menemään.

Nimenomaan yhden illan suhteissa. Tatskatut h*orat ei kelpaa pitkiin suhteisiin, ainakaan hyville miehille.

T. Nainen

Ihminen, joka puhuu toisista ihmisistä noin klo ei kelpaa suhteisiin myöskään. Ei pari- eikä ystävyyssuhteisiin. 

Jos johtuu mielenterveysongelmista, eikä vain kusipäisestä luonteesta, niin silloin se puoli kannattaa hoitaa kuntoon. 

Kummasti minulla on paljon läheisiä ystäviä ja pitkä parisuhde. Harmittaako?

Vierailija
548/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmastointi pellet olivat tatuoituja. meidän talo yhtiössä tehtiin päätös  tatuoiduilla ei asiaa asuntoihin. kysytään jo tarjousta pyytäessä. meidän taloon ainoastaan tatuoimattomat ihmiset

Vierailija
549/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmastointi pellet olivat tatuoituja. meidän talo yhtiössä tehtiin päätös  tatuoiduilla ei asiaa asuntoihin. kysytään jo tarjousta pyytäessä. meidän taloon ainoastaan tatuoimattomat ihmiset

Erikoinen kielto. Ikäihmisten taloyhtiö?

Vierailija
550/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yhden illan suhteissani jokaisella muijalla on ollut tatska.  Yleensä lisää paljastuu ristiselästä, kun painaa menemään.

Nimenomaan yhden illan suhteissa. Tatskatut h*orat ei kelpaa pitkiin suhteisiin, ainakaan hyville miehille.

T. Nainen

Ihminen, joka puhuu toisista ihmisistä noin klo ei kelpaa suhteisiin myöskään. Ei pari- eikä ystävyyssuhteisiin. 

Jos johtuu mielenterveysongelmista, eikä vain kusipäisestä luonteesta, niin silloin se puoli kannattaa hoitaa kuntoon. 

Kummasti minulla on paljon läheisiä ystäviä ja pitkä parisuhde. Harmittaako?

Ei yhtään. Hyvä, että ikävät ihmiset pysyttelevät omanlaisensa parissa. Ei ole minulta pois, kuten ei ole näiden muidenkaan naisten haukkujien poissa pysyttelykään. 

En oikein ymmärrä, miksi kuvittelet minua harmittavan, jos elämääni ei tunge inhottavia ihmisiä? Hyvä jos pysyttelevät kaltaistensa parissa, saavat keskenänsä sitten haukkua milloin ketäkin ja jakaa paskaa fiilistä toisilleen. 

Vierailija
551/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat rumia, koska ihoon ei pysty piirtämään tarkasti ja sen takia tatuoinneista tulee ajan myötä musteläiskiä. 

Ei tatuoinneissa sinänsä mitää vikaa ole, lopputulos vain näyttää rumalta.

Vierailija
552/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahat naiset ovat pahoille miehille, ja pahat miehet ovat pahoille naisille. Hyvät naiset ovat hyville miehille, ja hyvät miehet hyville naisille".

Minulle on aivan täysin ok, että vauvapalstan konservatiivikuoro leimaa sekä minut että puolisoni "pahoiksi", jos se tekee heidät onnellisemmiksi :)

Yksi ketjun tatuoiduista naisista

Vierailija
553/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kielto. Ikäihmisten taloyhtiö?

Hieman tunkkaista ainakin, jos ilmastoinnin ammattilaisia pidetään pelleinä :D

Vierailija
554/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo, aivan käsittämätön raivo, jolla tatuoidut naiset puolustavat tatuointejaan, kiinnittää huomiota ja vaatii selitystä. Olisiko selitys tällainen? Suurin osa katuu tatuointejaan. Jokaisen tatuointiaallon - muodin - jälkeen tatuoijille tulee valtava ruuhka, koska ihmiset pyrkivät päälletatuoinnille, jotta alkuperäinen ei näkyisi. Tulos on ymmärrettävästi kamala.

Koska tatuointi on elämänikäinen, on vaikeaa myöntää erehtyneensä. Täytyy 'säilyttää kasvonsa' valehtelemalla, että pitää tatuoinneista. Näin pääsee myös helpommalla. Samoinhan alkoholistikin pääsee helpommalla, kun valehtelee, ettei ole alkoholisti, vaikka itse tietää olevansa.

Kun nuorena tatuoitu näkee puhdasihoisen kanssasisarensa, hän saattaa potea kateutta ja selittää kuin kettu, joka ei yllä pihlajanmarjoihin: "Happamiahan ne ovatkin." Nimitetään 'arvon kieltämiseksi'. Jos raivottaret eivät ole tätä mahdollisuutta pohtineet omalla kohdallaan, kehotan pohtimaan.

Selityksiä voi olla myös muita, mutta KIIVAUS vaatii selitystä, ei sitä pelkästään huvin vuoksi riehuta veren maku suussa ja karmein sanoin.

Vierailija
555/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret miehet jopa tykkäävät kun naisella on tatskoja. Ja loppujenlopuksi ei naisia kiinnosta mitä miehet haluavat :D kyllä pillu niille silti maistuu. Oli piirretty tai ei.

Totta, mutta siitä huolimatta tatskat alentavat markkina-arvoa, mikä oli alkuperäinen väite. 

Vierailija
556/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat rumia, koska ihoon ei pysty piirtämään tarkasti ja sen takia tatuoinneista tulee ajan myötä musteläiskiä. 

Ei tatuoinneissa sinänsä mitää vikaa ole, lopputulos vain näyttää rumalta.

Kyllä pystyy. Se vain vaatii taitoa. Siksi ne parhaimmat tatuoijat ovat haluttuja. 

Vierailija
557/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan täysin ok, että vauvapalstan konservatiivikuoro leimaa sekä minut että puolisoni "pahoiksi", jos se tekee heidät onnellisemmiksi :)

Yksi ketjun tatuoiduista naisista

Minä pidän sinua hyvänä, ja ketjun aloittajaa huonona. 😊 

Pidän huonoina kaikkia, jotka yrittävät kontrolloida muiden käytöstä näin rumasti, ja myös ihmisiä jotka narsistisesti kuvittelevat että muut ihmiset ovat olemassa heidän ilokseen. 

Vierailija
558/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivo, aivan käsittämätön raivo, jolla tatuoidut naiset puolustavat tatuointejaan, kiinnittää huomiota ja vaatii selitystä. Olisiko selitys tällainen? Suurin osa katuu tatuointejaan. Jokaisen tatuointiaallon - muodin - jälkeen tatuoijille tulee valtava ruuhka, koska ihmiset pyrkivät päälletatuoinnille, jotta alkuperäinen ei näkyisi. Tulos on ymmärrettävästi kamala.

Koska tatuointi on elämänikäinen, on vaikeaa myöntää erehtyneensä. Täytyy 'säilyttää kasvonsa' valehtelemalla, että pitää tatuoinneista. Näin pääsee myös helpommalla. Samoinhan alkoholistikin pääsee helpommalla, kun valehtelee, ettei ole alkoholisti, vaikka itse tietää olevansa.

Kun nuorena tatuoitu näkee puhdasihoisen kanssasisarensa, hän saattaa potea kateutta ja selittää kuin kettu, joka ei yllä pihlajanmarjoihin: "Happamiahan ne ovatkin." Nimitetään 'arvon kieltämiseksi'. Jos raivottaret eivät ole tätä mahdollisuutta pohtineet omalla kohdallaan, kehotan poh

Tai sitten raivo lähtee vain siitä, että kaikilla on oikeus tehdä ulkonäölleen mitä haluaa. Miehillä ei ole oikeutta määräillä, miltä naiset näyttävät ja siihenhän nämä aloitukset tähtäävät. 

Minulla on lyhyt tukka enkä aio kasvattaa sitä pidemmäksi. Sori siitä miehet. 

Vierailija
559/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14 tatuointia,miehelläni ei yhtään. Hänellä ei ole edes korvista. 22 vuotta yhdessä,omakotitalo ja 2 lasta. 

Ystäväpiirini  on laaja ja osalla on tatuointeja,osalla ei.

Taitaa tämä ongelma olla nyt vaan ap:n päässä..

Vierailija
560/1289 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuorena tatuoitu näkee puhdasihoisen kanssasisarensa, hän saattaa potea kateutta ja selittää kuin kettu, joka ei yllä pihlajanmarjoihin: "Happamiahan ne ovatkin." Nimitetään 'arvon kieltämiseksi'. Jos raivottaret eivät ole tätä mahdollisuutta pohtineet omalla kohdallaan, kehotan poh

Oletko ollenkaan seurannut ketjua? 😂 

Täällähän lähinnä nauretaan typeryksille, jotka kuvittelevat että naiset haluavat heidän silmiään miellyttää. Ainoat raivoajat ovat olleet niiden haukkujen joukossa. 

Suosittelen peruskoulun uusimista, jos luetun ymmärtämisesi on tuolla tasolla. 

Minulla, ja ilmeisesti parilla muullakaan ketjussa aktiivisesti vastailleella ei edes ole tatuointeja. Kommentoimme, koska meistä sellainen narsistinen ja esineellistävä ajatusmaailma on vastenmielinen, jossa ihminen kuvittelee olevan ok yrittää haukkua ihmisiä jotta he alkaisivat mielistellä itseä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä