Mistä sinulla on paha mieli?
Kommentit (44)
Miesystävän ex ei ollutkaan ex, ovat nyt jo toisella kesälomareissulla. Viestittelee salaa minulle, vaikken enää edes vastaa. Mutta vähän itkin itsekseni kuitenkin.
Järkyttänyt yhden miestubettajan syöpä. Nyt ei ole kukaan saanut yhteyttä edes. Huolettaa. Luulen että hänen vaikea puhua, jos edelleen elossa. Mitä tapahtui. Köyhiltä leikkaaminen, toinen huoli. Hyvääkin ollut muussa asiassa.
Monestakin asiasta mutta ne eivät kuulu sinulle, et myöskään voi auttaa millään tavalla enkä tarvitse pahoitteluasi tai myötätuntoasi.
Pidä tunkkisi.
Siitä kun koviin kipuihin joihin ei panadolit ja Buranat isoillakaan annoksilla tehoa ei kirjoiteta mitään kunnollista kipulääkettä. Tarjotaan mielialalääkettä korkean kipukynnyksen jo ennalta omaavalle potilaalle. Sitten ihmetellään kun se ravaa vastaanotolla eikä ole tyytyväinen. Ei auta venyttely, ei kylmä, ei kuuma. Yritän olla liikkeessä minkä pystyn. Miksi kunnon lääkkeitä ei voi kirjoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun koviin kipuihin joihin ei panadolit ja Buranat isoillakaan annoksilla tehoa ei kirjoiteta mitään kunnollista kipulääkettä. Tarjotaan mielialalääkettä korkean kipukynnyksen jo ennalta omaavalle potilaalle. Sitten ihmetellään kun se ravaa vastaanotolla eikä ole tyytyväinen. Ei auta venyttely, ei kylmä, ei kuuma. Yritän olla liikkeessä minkä pystyn. Miksi kunnon lääkkeitä ei voi kirjoittaa??
Opioidit?
Siitä kun naapuri on lomalla ja mekastaa yötä päivää. Kohtelias asian kertominen ei auta. Täytyy varmaan poliisit taas soittaa kuten aiemmin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opioidit?
Ei kirjoiteta kuin panadolia, buranaa , mielialaläkettä, kipukynnystä nostavaa lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun naapuri on lomalla ja mekastaa yötä päivää. Kohtelias asian kertominen ei auta. Täytyy varmaan poliisit taas soittaa kuten aiemmin joskus.
Tai sitten kun vi*utuskäyrä tarpeeksi nousee nakkaan kiven ikkunastaan sisään. Mitä turhia oikeastaan poliiseja vaivaan mokoman naapurin takia. Ei siihen ennenkään ole poliisit tehonneet.
Kuolemasta, jota varjosti lisää iljettävä, turha ja mauton kiusaaminen. Narsku show käynnissä samaan aikaan, kun joku tukehtui hitaasti kuoliaaksi. Hyvästijättö ja läsnäolo kuolinvuoteella pilattiin kaiken muun aiheutetun pahan lisäksi. Eikä sitä voi enää korjata. Ihmisten itsekkyys ja typeryys vetävät sanattomaksi.
Rahan vähyys ja anemia. Toivottavasti ruokavaliomuutokset ja Sideral alkavat jossain vaiheessa auttaa. Hemoglobiini on 102 ja on jo huono olo mutta lisärautaa suoneen ei anneta, jollei hb ole jotain 80. Tosin olen ymmärtänyt, että siitäkin saattaisi tulla jotain sivuvaikutuksia.
Erittäin hyvä ystävä haluaisi oikeasti lopettaa tupakoinnin, mutta ei millään meinaa onnistua vaikka kuinka yrittää tsempata. Oli jo hyvä alku hänen omasta aloitteestaan, mutta pikku repsahdus ja oli kova homma saada tsempattua hänelle voimia yrittää vielä jatkaa yritystä.
Asenne hänelle oikea kun myöntää riippuvuuden ja sen, että jatkuva yskä johtuu tupakasta, mutta millään ei meinaa onnistua lopetus.
Toisessa ketjussa haukutaan uutisankkuria, mietin miten julmia ihmiset ovat, ovatko he kaikki entisiä koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kun vi*utuskäyrä tarpeeksi nousee nakkaan kiven ikkunastaan sisään. Mitä turhia oikeastaan poliiseja vaivaan mokoman naapurin takia. Ei siihen ennenkään ole poliisit tehonneet.
Odota, että se lopettaa mekastuksen eli luultavasti käy nukkumaan. Sitten aloitat itse metelöinnin. Paukuttelet lattialistoja mopilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota, että se lopettaa mekastuksen eli luultavasti käy nukkumaan. Sitten aloitat itse metelöinnin. Paukuttelet lattialistoja mopilla jne.
Ei tuossa iässä nainen jaksa.
Että on masennus, ahdistuneisuushäiriö, lähes työkyvytön burn-outin takia, köyhyys, yksinäisyys, auto seissyt korjaamolla koko kesän, ei varaa lemmikkiin, ei onnistu löytämään naisystävää.
Siitä, kun ilkeä työnantajani joutuu nyt tekemään itse töitä kun minä olen saikulla.
Kehtasi vielä sanoa, että polvileikkausta odottaessa minun pitäisi olla välipäivät töissä tai hän ilmoittaa minusta Kelaan ja perii minulle maksetun sairausajan palkan takaisin.
Huonosta terveydestä, siitä että elämä meni ihan pilalle.