Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta opimme, että tatuoinnit toimivat pösilö ja limasetäkarkottimena.
Näin. Muutama kuva on itsellänikin, ja ihana tutkijatohtori miehenä <3
N50
Mulla on pari kaunista myös. Mies menestyvä yrittäjä ja komea kuin mikä ja maailman hauskin ja mukavin luonne. En oikein ymmärrä miksi minua pitäisi kiinnostaa tämän ketjun reppanoiden suosio. Säälittävän oloista sakkia.
Miehet ovat iät ajat nussineet jopa eläimiä ja harrastaneet nekrofiliaa, joten rima on aika alhaalla. Ihan turha yhdenkään pervo ukon tulla itkemään mistään tatuoinneista, teillä ei mitään tasoa ole olemassakaan. Ei tarvitse olla edes elossa ja olette valmiita tunkemaan sen oksettavan elimenne sinne sisään.
Miksi muuten kaikilla tatuoiduilla naisilla on mt-ongelmia? En siis vittuile vaan kysyn tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen haastattelun kuunneltuani aloin pohtia seuraavaa:
Ajatellaan jonkun 19v. tytär, joka on ottanut käsivarteensa pienen perhosen taikka delfiinin. Onko hän 'loppuiäksi leimattu', epäkelpo kumppani? Kaikki suloisuus, herttaisuus ja fiksuus ovat tiessään tuon tatuoinnin myötä?
Vai, onko hän yhä edelleen vain ihan tavallinen naapurintyttö.
Pieni perhonen alentaa markkina-arvoa hiukan, isommat tatuoinnit enemmän. Aloituksessahan sanottiin että "tatuoinnit alentavat", eivät romahduta. Samalla tavalla huonot hampaat, ylipaino, huono iho tms. alentavat markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄
No kai nyt jossain vaiheessa edetään pitemmällekin ja nähdään se kumppani alastomana.
Jos ei voi tatskoja sietää, niin kyllähän ne tunteet lässähtää. Kunnioitus ja arvostus on kuitenkin vakituisissa suhteissa elintärkeä asia.
Ja useimmitenhan niitä halutaan näyttää. Aika yleinen on tämä "hiha". Miten pidät kesäkuumalla avonaisia vaatteita, kun toinen käsivarsi on töhritty kokonaan pilalle?
Ja nykyään kun täytyy kauniit sääretkin leimata musteella.
Kyllä hulluus on saavuttamassa lakipisteensä. :o
Siis sinähän tässä suoraan arvotat, että KAIKKIEN naisten on vastattava SINUN kauneuskäsitystäsi. Nainen ei ole itseään, vaan sinun katsettasi varten olemassa.
En voi ymmärtää.
Terv. Nainen, ei tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten kaikilla tatuoiduilla naisilla on mt-ongelmia? En siis vittuile vaan kysyn tosissani.
Ei ole. Mistä tuollaista keksit? Liikutko mt-ongelmaisissa piireissä?
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, minä kelpasin kumppanilleni tatuoinneistani huolimatta. Hän tunsi minut ennen tatuointeja ja ihasteli tatskojani, kun ne vähitellen ilmestyivät kehooni. Jotenkin absurdia miten täällä aina vingutaan siitä, että tatuoinnit näyttävät rumalta ja likaiselta ja kuinka paskoja ihmisiä tatskatut ihmiset ovat. No voi voi! Jos mut heitetään roskikseen pelkästään mun ulkonäön takia niin sitten mut heitetään. Mä olen jo ns. pilalla ja pelkkää paskaa on tilalla :DDD
Kyllähän ruosteiset autotkin käyvät kaupaksi, niiden, hinta vaan on alempi, eli ruoste laskee markkina-arvoa-
Olen tatuoimaton ja pysyn mahdollisimman kaukana Laasas-henkisistä lapamadoista, joiden itsetunto ei kestä naisten tatuointeja ja jotka puhuvat markkina-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun ja suurimmalla osalla on kauheat tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, minä kelpasin kumppanilleni tatuoinneistani huolimatta. Hän tunsi minut ennen tatuointeja ja ihasteli tatskojani, kun ne vähitellen ilmestyivät kehooni. Jotenkin absurdia miten täällä aina vingutaan siitä, että tatuoinnit näyttävät rumalta ja likaiselta ja kuinka paskoja ihmisiä tatskatut ihmiset ovat. No voi voi! Jos mut heitetään roskikseen pelkästään mun ulkonäön takia niin sitten mut heitetään. Mä olen jo ns. pilalla ja pelkkää paskaa on tilalla :DDD
Kyllähän ruosteiset autotkin käyvät kaupaksi, niiden, hinta vaan on alempi, eli ruoste laskee markkina-arvoa-
Hei pälli! Mä en ole koskaan ollut millään markkinoilla, koska mä en ole mitään helvetin kauppatavaraa. Jos ei ole markkinoilla ei ole myöskään markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät kommentit naisten ulkonäöstä ja markkina-arvosta puolestaan alentavat sen miehen omaa markkina-arvoa, sillä kaikki fiksut, kauniit tatuoimattomat naiset haluavat myös välttää tuommoista ilkeää miestä, joka laukoo suustaan ihan mitä sattuu.
Ei fiksu mies tuollaisia lauo ääneen. Totean vain mielessäni ja blokaan kaikki tinderissä tulleet tatuoitujen naisten tykkäykset. Jollekin olen joutunut suoraan sanomaan että on niin rumat tatuoinnit että seiso ennenkuin tajunneet painua mistä tulivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen haastattelun kuunneltuani aloin pohtia seuraavaa:
Ajatellaan jonkun 19v. tytär, joka on ottanut käsivarteensa pienen perhosen taikka delfiinin. Onko hän 'loppuiäksi leimattu', epäkelpo kumppani? Kaikki suloisuus, herttaisuus ja fiksuus ovat tiessään tuon tatuoinnin myötä?
Vai, onko hän yhä edelleen vain ihan tavallinen naapurintyttö.
Pieni perhonen alentaa markkina-arvoa hiukan, isommat tatuoinnit enemmän. Aloituksessahan sanottiin että "tatuoinnit alentavat", eivät romahduta. Samalla tavalla huonot hampaat, ylipaino, huono iho tms. alentavat markkina-arvoa.
Nykyään ajantasalla oleville ja menestyville ihmisille se tatuointi usein nostaa arvoa. Eli ei ole yhtään sama asia kuin huonot hampaat, huonojen hampaiden luulisi olevan universaalisti alentava juttu.
Tatuointeja vastustavat ovat nykyään niitä vähän modernin elämän raiteilta pudonneita peräkammarilaisia. Nykyaikaisemmat ihmiset menestyvät paremmin melkein jokaisella elämänalueella.
Vaikka minulla ei ole tatuointeja, en kyllä pysty arvostamaan sellaista ihmistä joka arvottaa muita ulkonäön perusteella. Jokaisella saa olla preferenssit ja saat ihan vapaasti vältellä tatuoituja naisia jos he eivät sytytä, mutta kenenkään ihmisarvo tai "suhdekelpoisuus" ei riipu mistään hiton tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tatuoimaton ja pysyn mahdollisimman kaukana Laasas-henkisistä lapamadoista, joiden itsetunto ei kestä naisten tatuointeja ja jotka puhuvat markkina-arvosta.
Sama täällä. Kaunis ja tatuoimaton.
En haluaisi mihinkään tekemisiin tuollaisten esineellistävien junttien kanssa. Kuvottava ihmistyyppi.
Tatuoinnilla koitetaan viedä katse pois todellisesta ongelmasta, roikkuvasta monileuasta ja poskista.
Hamsterille sukua
En kyllä tiedä yhtäkään nuorta miestä jolle tarskat on ongelma xd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun ja suurimmalla osalla on kauheat tatuoinnit.
Minä liikun fiksujen ja koulutettujen seurassa. Ei ole tatuoiduilla sen enempää ongelmia kuin muillakaan. Ehkä jopa vähemmän, tuntuvat olevan parempia itseilmaisussa.
Kynnyksen yli mennessä pitää hypätä, ettei perce osu kynnykseen
No niin, lähdetääs tähän vajaa-älyiseen leikkiin. Suurin osa p'dofiilesta, r'iskaajista sun muista pervoista on miehiä. Ja teillä on pokkaa vinkua joistain naisten tatuoinneista? Huomaa kyllä miten pinnallisia ja itsekkäitä paskoja suurin osa miehistä on.
Voi harmi!