Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (495)
"Ja vaikka ei itse viehättyisikään tatuoinneista niin ei kukaan normaaliälyinen ihminen hauku ja kutsu tatuoituja naisia arvottomiksi. Tuollaisella miehellä ei ole käytöstapoja eikä kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan."
Normaaliihminen on sen verran kohtelias, ettei sano tatuoidulle yhtään mitään. Eikä sillä edes saisi tehtyä tekemättömäksi.
Me siksi esiinnymme vain palstalla, jotta saisimme edes joitakin estetyksi tekemästä ikuisia tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin nuoren naisen kokemuksesta voin sanoa että ei pidä paikkaansa. Monet nuoret miehet jopa tykkäävät kun naisella on tatskoja. Ja loppujenlopuksi ei naisia kiinnosta mitä miehet haluavat :D kyllä pillu niille silti maistuu. Oli piirretty tai ei.
Tämä. Modernit miehet joko pitävät tatuoinnista, tai ainakin suhtautuvat niihin neutraalisti.
Menneisiin aikoihin jämähtäneet reppanat jumittavat joissain homeisissa menneen maailman mielikuvissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tatutoitu nainen näyttää halvalta
Ja sinä näytät ilmaiselta.
No eipäs näytä laskevan. Kyllä tatuoitu jännänainen aina miehen löytää! Vai onko joku kuullut tatuoitujen naisten valittavan että he eivät löydä miestä? Kyllä tämä on ihan kranttujen sinkkumiesten omia motkotuksia.
Miksi tatuoitu nainen edes haluaisi mitään huomiota ap:lta? Ap ei varmasti ole sellainen ihminen josta se tatuoitu nainen kiinnostuisi. 😂
Mene mihin tahansa suurkaupunkiin (Lontoo, NY, Berliini, Amsterdam, Los Angeles...) niin tatuoinnit ovat todella yleisiä, ja niitä ottavat nimenomaan luovat, trenditietoiset ja monesti myös menestyneet ihmiset. Samaten Aasiassa tatuointien suosio alkaa nousta. Ne, jotka yhdistävät tatuoinnit pelkästään 'white trash' -kulttuuriin ovat täysin pihalla nykyajasta.
Vierailija kirjoitti:
No eipäs näytä laskevan. Kyllä tatuoitu jännänainen aina miehen löytää! Vai onko joku kuullut tatuoitujen naisten valittavan että he eivät löydä miestä? Kyllä tämä on ihan kranttujen sinkkumiesten omia motkotuksia.
Tämä. Mun tuntemilla tatuoiduilla naisilla nimenomaan on keskimääräistä reilusti menestyneemmät ja mukavammat miehet. Melkein näyttäisi, että tatuoidut vievät ne tavoitelluimmat miehet kun asiaa mietin...
Vierailija kirjoitti:
Tramp stamp tatuointi on merkki siitä, että nainen antaa pillua.
Eli se onkin siis hyvä juttu?
Naapurin everstiluuntnantin laiturilla alaston kaunotar otti aurinkoa. Ajattelin, että onpa löytänyt kauniin tyttöystävän. Kännähti sen verran, että tatuointi tuli näkyviin. Kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Siksi että turha narista sitten kun ei hyvää miestä löydy. Roskamiehelle ehkä kelpaa tatuoitu nainen, hyvälle harvemmin.
Hyvä mies on oxymoron. Sellaisia ei ole olemassakaan.
eri
Kyllä on. Minä tunnen useita. He ovat fiksuja, hauskoja ja empasttisia ihmisiä.
Näiden täällä ulisevien naisten esineellistäjien vastakohtia siis.
Kiva että itse olet sellaisia tavannut. Minä olen mies ja jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi lapsena.. Joten, en todellakaan luota miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko parempaa tilannetta kuin se että miehet pysyvät minusta kaukana? jos se onnistuu tatuoinneilla niin lähden heti välittömästi ottamaan tatuointeja.
Kyllä onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Mene mihin tahansa suurkaupunkiin (Lontoo, NY, Berliini, Amsterdam, Los Angeles...) niin tatuoinnit ovat todella yleisiä, ja niitä ottavat nimenomaan luovat, trenditietoiset ja monesti myös menestyneet ihmiset. Samaten Aasiassa tatuointien suosio alkaa nousta. Ne, jotka yhdistävät tatuoinnit pelkästään 'white trash' -kulttuuriin ovat täysin pihalla nykyajasta.
Tämä. Nykyään kaunis tatuointi on enemmänkin merkki sivistyksestä, kiinnostuksesta kulttuuriin/taiteeseen ja menestymisestä työelämässä. Ei ole todellakaan mikään alaluokan harrastus. Nykyään ne tatuointien kauhistelijat taitavat enimmäkseen olla sitä alaluokkaa.
töhritty ruho historiaa töhrityt naiset paniikissa kun kukaan ei huoli. korkeintaan pikku pojat voivat harjoitella ei heihin oikeat miehet kajoa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin everstiluuntnantin laiturilla alaston kaunotar otti aurinkoa. Ajattelin, että onpa löytänyt kauniin tyttöystävän. Kännähti sen verran, että tatuointi tuli näkyviin. Kamalaa.
Ei se sinun limaista katsettasi kaivannutkaan. Tyytyväinen vain oli kun et pitänyt. Mua iljettää edes ajatella tuota tilannetta. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Siksi että turha narista sitten kun ei hyvää miestä löydy. Roskamiehelle ehkä kelpaa tatuoitu nainen, hyvälle harvemmin.
Hyvä mies on oxymoron. Sellaisia ei ole olemassakaan.
eri
Kyllä on. Minä tunnen useita. He ovat fiksuja, hauskoja ja empasttisia ihmisiä.
Näiden täällä ulisevien naisten esineellistäjien vastakohtia siis.
Kiva että itse olet sellaisia tavannut. Minä olen mies ja jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi lapsena.. Joten, en todellakaan luota miehiin.
Valitettavasti sinä olet joutunut esineellistäjän uhriksi. Samalla tavalla ajattelevia ihmisiä ovat nämä täällä vonkuvat, jotka ajattelevat toisten ihmisten olevan olemassa heitä varten.
Ihmiskunnan alinta saastaa. Hyviäkin onneksi kuitenkin maailmassa on.
Onko ap:lla siis jonossa paljon tatuoituja naisia joita hän ei kelpuuta?
Ei tatuointi naista kaunista, päinvastoin. Tussinaamat/kaulat pahimpia turnoffeja.
leimatuilla paniikki kukaan ei huoli töihin. jopa kassoilla vaihdan kassaa yök yök vähä älyinen.
Incel läski itkee vauva palstalla kun ei kenellekään kelpaa. Ja tottakai, ''tatuoinnit'' one se syy sille. Ai prkle että naurattaa.
Tramp stamp tatuointi on merkki siitä, että nainen antaa pillua.