Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (495)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄
No kai nyt jossain vaiheessa edetään pitemmällekin ja nähdään se kumppani alastomana.
Jos ei voi tatskoja sietää, niin kyllähän ne tunteet lässähtää. Kunnioitus ja arvostus on kuitenkin vakituisissa suhteissa elintärkeä asia.
Ja useimmitenhan niitä halutaan näyttää. Aika yleinen on tämä "hiha". Miten pidät kesäkuumalla avonaisia vaatteita, kun toinen käsivarsi on töhritty kokonaan pilalle?
Ja nykyään kun täytyy kauniit sääretkin leimata musteella.
Kyllä hulluus on saavuttamassa lakipisteensä. :o
Rohkeita naistaksien suosijoita täällä, samat nokkavat kommentit...
Päiväsiidereiden voimalla...
saapahan olla rauhassa. ei oikein nykymiehet kiinnosta kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Voi että 😢🥺
N
poika toi leimattua tyttö ystäväänsä esitille pihalla sanoin päivää ja hyvästi. kuukauden päästä poika kiitti.
Aah, voi että mikä tragedia kun rumat suomiukot eivät ole ahdistelemassa! Voi että tulee ihan kyynel silmään!
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta opimme, että tatuoinnit toimivat pösilö ja limasetäkarkottimena.
Näin. Muutama kuva on itsellänikin, ja ihana tutkijatohtori miehenä <3
N50
Olen samaa mieltä, vaikka monet vetävätkin tästä herneen nenäänsä. Vetoan sananvapauteeni. Mutta eivät ne oikein sovi miehillekään. P.S. Kaikki eivät pidä minusta ihmisenä, ja tunnustan auliisti vajavaisuuteni tältäkin osin.
Kaappihomous ja _ittumainen pöyhkeä luånne. Jå.
Jos olisi rahaa, ottaisin kaulaan asti täyteen pitääkseni Laasasen ja sielunveljensä loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Sukupolvi on taas vierähtänyt. Muutamat jo kertoivat, että kuulivat Laasasesta ensimmäisen kerran. Sukupolvi sitten Laasanen oli erittäin tunnettu. Kävi jopa tanssipaikoilla ja laivoilla kertomassa tutkimukseen perustuvaa tietoa.
Onnistui siinä yhtä heikosti, kuin tutkija, joka selittää, että psykoterapia on uususkonto ja siksi 90% terapoitavista on naisia.
Eksaktien luonnontieteitten kannalta Laasanen on poikkeuksellisen tieteellinen, siitä huolimatta, että oppialansa on humanistinen.
Kiitos tästä! Olen yksi näistä, joka ei tunne. Olen 48v, eli hyvinkin voin kuulua siihen aiempaan sukupolveen, jolle hän on luennoinut. Täysin on mennyt ohi. Voi myös toki olla, että olen vain unohtanut, jos hän on joskus tv:ssä tai lehdessä vilahtanut outoine teorioineen.
Osin ihan mielenkiintoisia ajatuksia hänellä, enkä ole kaikesta suoraan eri mieltä, mutta en usko että tuo on ihan valtavirtaa taikka yleisesti sovellettavaa tietoa. Kyllä 'markkina-arvosta' puhuminen tuo etusijalla mieleeni karjamarkkinat, auttamatta. :D
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan.
Ap on ns. "kilttimies", joka on nähnyt vain ja ainoastaan äitinsä tissit saunassa.
Ap:n äidin tisussa on tatuointa ja ap:n mielestä se on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eihän ne välttämättä oo näkyvillä 😄
No kai nyt jossain vaiheessa edetään pitemmällekin ja nähdään se kumppani alastomana.
Jos ei voi tatskoja sietää, niin kyllähän ne tunteet lässähtää. Kunnioitus ja arvostus on kuitenkin vakituisissa suhteissa elintärkeä asia.
Ja useimmitenhan niitä halutaan näyttää. Aika yleinen on tämä "hiha". Miten pidät kesäkuumalla avonaisia vaatteita, kun toinen käsivarsi on töhritty kokonaan pilalle?
Ja nykyään kun täytyy kauniit sääretkin leimata musteella.
Kyllä hulluus on saavuttamassa lakipisteensä. :o
Ainoastaan sinun hulluutesi, kun kuvittelet että kaikki ihmiset ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. 😄
Monet pitävät tatuoinneista. Erityisesti kouluttautuneet ja menestyvät ottavat niitä nyt, ja parhaille tekijöille saattaa olla vuosien jonot. Tatuointia varten matkustetaan kauas ulkomaille jotta saisi sen juuri siltä taiteilijalta, joka on kaikkein taitavin siinä omaa silmää miellyttävässä tyylissä.
Ystäväni esim on käynyt useita reissuja Saksassa erään kuuluisan tatuointitaiteilijan luona, pari kertaa vielä pitää käydä jotta tulee valmista, mutta kyllähän tuosta näkee että upea se on jo nyt ja valmiina vielä parempi.
Onhan siinä tietysti eroa, että onko joku kuuluisan taiteilijan tekemä teos iholla, vai joku tuherrus.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta. Se mikä voi vaikuttaa on se että tatuoinnin omaava nainen voi olla luonteeltaan hieman keskivertoa kovempi, mitä heikko mies pelkää. Ei liity itse tatuointiin millään tavalla.
T. Mies
Nossöhän sellainen on. Tatuointi tuo naisesta yleensä kaikkea muuta kuin kovan maineen, yleensä on enemmän tai vähemmän sellainen hiljainen hissukka. Ja vähän oksupoksun näköinen. Toinen käsivarsi tatuoituna ja punaiset hiukset on kyllä kaikista noloin
Vierailija kirjoitti:
Rohkeita naistaksien suosijoita täällä, samat nokkavat kommentit...
Päiväsiidereiden voimalla...
Projisoit ilmeisesti... Surullinen tilanne sulla. Jaxuhaleja.
Ilkeät kommentit naisten ulkonäöstä ja markkina-arvosta puolestaan alentavat sen miehen omaa markkina-arvoa, sillä kaikki fiksut, kauniit tatuoimattomat naiset haluavat myös välttää tuommoista ilkeää miestä, joka laukoo suustaan ihan mitä sattuu.
Kas kummaa, minä kelpasin kumppanilleni tatuoinneistani huolimatta. Hän tunsi minut ennen tatuointeja ja ihasteli tatskojani, kun ne vähitellen ilmestyivät kehooni. Jotenkin absurdia miten täällä aina vingutaan siitä, että tatuoinnit näyttävät rumalta ja likaiselta ja kuinka paskoja ihmisiä tatskatut ihmiset ovat. No voi voi! Jos mut heitetään roskikseen pelkästään mun ulkonäön takia niin sitten mut heitetään. Mä olen jo ns. pilalla ja pelkkää paskaa on tilalla :DDD
JOkainen tatuointi on yritys nostaa itsetuntoa, koska vatsassa ei ole pyykkilauta vaan makkaraperunat.
Ikää kerryttäessä paikat alkavat roikkumaan
Laasanen ei osaa mitään.