Pippa loukkaantuu lehdessä, kun häntä sanottiin salilla hoikaksi
Joku tuli sanomaan, että hän on hoikka. Nyt hän on siitä tuohtunut ja lehdessä on ihan juttu.
Ajatuksia?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kehuminen tulkittiin negatiiviseksi kommentiksi?
Saako siis sulle tulla sanomaan vartalokommenttia salilla? Ihan koska vain?
Miksi se pitäisi ottaa niin vakavasti? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokeismin mukaan kommentin antajan aikeella ei ole mitään merkitystä, ainoastaan kommentin saajan tuntemuksilla.
Ja siis Pippa Laukka tekee jotain laihdutusta käsittelevää tv-sarjaa?
On kyllä vanhentunut huomattavasti, sitä se laihdutus tekee ja tietysti ikä. Oli paremman näköinen pyöreämpänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, jos mä kävisin salilla ja olisin hoikka.
Tuntemattomat kommentoimassa ulkomuotoa on kyllä typeryyden merkki. Jos kyse jostain missikisasta, jossa ihminen altistaa itsensä arvostelulle, se on ok. Mutta että tuntematon katsoo asiakseen kommentoida kesken salitreenin , on väärin eikä positiivinen juttu.
Mietin joskus, että ihmiset pääsevät kyllä todella helpolla elämässä. Itseäni jo ihan harrastuksen takia on katsottu ja kommentoitu suurennuslasilla ja kroppa "ei ole ollut minun". Kaikesta on voitu sanoa ja aina on pitänyt parantaa.
Sitten jollekin Pipalle, joka on LÄÄKÄRI, sanotaan hoikkuudesta, ja hän ottaa itseensä niin, että tekee siitä(kin) asiasta julkisen.
Jo on aikoihin eletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa keskittyä omaan treeniin. Tuntemattoman henkilön pyytämättä kuultu ajatus ei kiinnosta niin paljoa että haluaa katkaista oman treenin sen takia. Kommenttihan ei ollut esim. kauanko sulla vielä menee siinä laitteessa. Vaan että sä näytät mun mielestä joltain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa keskittyä omaan treeniin. Tuntemattoman henkilön pyytämättä kuultu ajatus ei kiinnosta niin paljoa että haluaa katkaista oman treenin sen takia. Kommenttihan ei ollut esim. kauanko sulla vielä menee siinä laitteessa. Vaan että sä näytät mun mielestä joltain.
No sanoissa "oletpa hoikka" menee kaksi sekuntia. Onpa kauhea keskeytys.
Vierailija kirjoitti:
Mietin joskus, että ihmiset pääsevät kyllä todella helpolla elämässä. Itseäni jo ihan harrastuksen takia on katsottu ja kommentoitu suurennuslasilla ja kroppa "ei ole ollut minun". Kaikesta on voitu sanoa ja aina on pitänyt parantaa.
Sitten jollekin Pipalle, joka on LÄÄKÄRI, sanotaan hoikkuudesta, ja hän ottaa itseensä niin, että tekee siitä(kin) asiasta julkisen.
Jo on aikoihin eletty.
Miten lääkäriys liittyy siihen että hän käy salilla ja on tuntemattoman mielestä jonkin näköinen?
Sun harrastus siis liittyi ulkonäköön? Ei taitoihin vaan ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lihava. Samat kaksi sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty.
Miten lääkäriys liittyy siihen että hän käy salilla ja on tuntemattoman mielestä jonkin näköinen?
Sun harrastus siis liittyi ulkonäköön? Ei taitoihin vaan ulkonäköön?
Taitoihin ja ulkonäköön.
Laihtumalla pääsee monesta lääkkeestä eroon. Ruokavaliolla astmalääkkeistä. Mutta ihmiselle tapojen muuttaminen on vaikeaa.
En tiedä, vähän vaikea juttu ottaa kantaa. Sinänsä olen samaa mieltä, ettei toisen kehoa tarvitse kommentoida ollenkaan. Toisaalta ajattelen, että Pippa on julkisuuden takia julkisen katselun kohteena enemmän kuin tavis, saattaa saada kommentteja tuntemattomilta. Varsinkin, kun miettii ohjelmaa mistä on tunnettu, mikä on itsessään aika ulkonäkökeskeinen. Ristiririitainen juttu siis.
Jaksan jatkuvasti hämmästellä, että miksi ihmisillä on tarve kommentoida toisten ulkonäköä, ihan tuntemattomienkin? Mikä se pointti on siinä? Ihminen mystisesti laihtuu, lihoo, kasvojen iho paranee, arvet häviää, kun kommentoi? Mä en tiedä olenko outo vai mitä, mutta en muista että olisin koskaan kommentoinut kenenkään ulkonäköä somessa, omassa mielessäni tai kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on täysin normaalia, että ulkonäöstä huomautellaan. Minulla on erityisen pitkät hiukset. Niistä tuntemattomat kommentoivat vaikka sitten puolipukeisena uimahallin pukkarissa, tai bussissa. Ihmiset vain ovat sellaisia. Ap
Ei se ole normaalia vaan huonoa käytöstä. Toki se on liian yleistä ja kohdistuu aina naisiin. Vai oletko joskus kuullut, että lihavalle äijälle olisi sanottu, että oletpas sinä läski, laihduta.
Se on yksiselitteisesti yhtä väärin kuin sekin, että käy kourillaan kiinni toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, vähän vaikea juttu ottaa kantaa. Sinänsä olen samaa mieltä, ettei toisen kehoa tarvitse kommentoida ollenkaan. Toisaalta ajattelen, että Pippa on julkisuuden takia julkisen katselun kohteena enemmän kuin tavis, saattaa saada kommentteja tuntemattomilta. Varsinkin, kun miettii ohjelmaa mistä on tunnettu, mikä on itsessään aika ulkonäkökeskeinen. Ristiririitainen juttu siis.
Luultavasti juuri siksi nostaa asian esiin että on julkisuuden henkilö ja minusta ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty.
Sinä olet asettunut ilmeisesti tuomaroitavaan harrastukseesi näkyville tarkoituksella, Laukka ei. Salilla on kirjoittamaton sääntö, ettei näistä huomautella ollenkaan. PT voi antaa pyydettäessä palautetta, mitä lihasryhmää voisi kehittää.
Mikä helvetin hinku ihmisillä on kontrolloida naisten kehoja? Hoikkuus ei aina edes ole toivottu tila. Se voi liittyä jopa syöpään tai als:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lihava. S
Niinkö hänelle sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vartaloni tarkkailu on runkkaamista enkä ole salilla sua kiihottamassa.
Naisten pitää ilmeisesti alkaa yhtä törkeiksi miehille ennenkuin tollomiehet oppivat.
Kenenkään kroppa ei millään tavoin kuulu muille.
Kyse on huonoista käytöstavoista ja viallisista asenteista.
Minä pudotin varttuneella iällä painostani pois 20 kg ja olen saanut tästä uskomattoman paljon erilaisia negatiivisia kommentteja kuten sellaisia, että naaman lommoista näkee, että olet laihduttanut ja ettei tämän ikäisen kannattaisi enää pudottaa painoa. Aluksi en vastannut arvostelijoille mitään ja ilmeestäni varmasti näkyi, että pahoitin mieleni. Olen nyt kovettanut itseäni ja alkanut sanoa näille arvostelijoille, että toiset hoitavat itseään lääkkeillä ja toiset muilla keinoilla. Itse selätin painon pudotuksella 2-tyypin diabeteksen ja vältyin lääkitykselle joutumisen, mutta tätä en viitsi kaikille kertoa eikä minun tarvitsekaan, sillä omaa kehoa koskevat asiat ovat henkilökohtaisia muille kuulumattomia asioita.