Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkoi uudella miehellä kiukuttelu ja äksyily

Vierailija
15.02.2026 |

Olen 5- kymppinen nainen. Takana parin kymmenen vuoden avioliitto sekä muutamia pari vuotta kestäneitä suhteita. Aina jossain vaiheessa miehet alkavat äksyilemään ja kiukuttelemaan sekä tiuskimaan asioista, joihin en voi vaikuttaa ja jotka ei ole minun syytä. Tästä aiheutuu itselle pahaa mieltä. En halua olla miesten sylkykuppi, kun he oksentavat omat ongelmansa syliini.

Olen nyt seurustellut vakavasti uuden miehen kanssa 9 kk. Olen ollut niin iloinen kun luulin löytäneeni hyväntuulisen miehen. Ja paskat. Tällä viikolla tippui miehen maski ja alkoi kiukuttelu. Rähinän syy on kuulemma työkiireet, kun työkaverit on sitä ja tätä, kun hänen kännykkä jumittaa eli ei mitään minuun liittyvää. Aamulla lähti töihin ja totesi, että näen varmaan että hän on ärtynyt. Joo-o, näen ja kuulen.

Onneksi ei asuta yhdessä. Mutta mulla alkaa loppua usko. Onko tässä maailmassa kroonisesti hyväntuulisia miehiä? Jotenkin raskasta kuunnella mieslasten kiukkuamista heidän omista ongelmistaan. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa nähdä kuinka ylimielinen AP on. Hän ei näe itsessään mitään vikaa, mutta miehessä ei muuta olekkaan. Silti hänet valitsi. Naurattaa aina nämä.

Joistakin ihmisistä on tosi hauskaa, jos jollain muulla on muutoin ihan hyvässä elämässä jokin ongelma, kun sitten pääsee pahantahtoisesti naureskelemaan. Katsot varmaan myös paljon tosi-tv:tä.

En katso TV tä juuri ollenkaan. Saattaa olla monta viikkoakin avaamatta ollenkaan.

Vierailija
22/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk ja nyt jo kiukkuinen. Melkoisen äkäpussin olet löytänytkin!

Hyvää jatkoa teille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile seuraavaksi maaseudun miehiä. Ne on leppoisia. Ne on "isän poikia". Ne ei ole tottuneet kiukuttelemaan naisille murheistaan. Kun niitä v'tuttaa ne menee kalastaan tai hiihteleen tai hakkaamaan halkoja. Niillä on myös tarve miellyttää naisiaan. Vähän kuin koiria. Ne on rentoja, varmoja ja "isällisiä", omapäisiä ja itsenäisiä mutta ei koskaan itsekkäitä. 

Minulla on sellainen maaseudun mies, joka sittemmin kävi koulut ja muutti ihmisten ilmoille. Ei ole yhtään sellainen tyhjänkiukuttelija. Olen kyllä tosi tyytyväinen.

Vierailija
24/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä yhteinen nimittäjä.

Vierailija
25/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ihannemieheni, mutta oli pakko luovuttaa, kun kaikki oli pelkkää kiukuttelua, manipulointia, puhumattomuutta ja lapsellisuutta.

Eli en oikeasti löytänyt ihannemiestäni.

Vierailija
26/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen jatkuvasti kiukutteleva mies on pelottava ja piirre yleensä pahenee ajan myötä eli vanha hyvä neuvo, jätä se heti. 

Vierailija
27/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on vatsa täynnä ja kassit tyhjänä niin se ei kiukuttele...

Vierailija
28/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on vatsa täynnä ja kassit tyhjänä niin se ei kiukuttele...

Hyi saatava. Paistanpa lettuja ja tarjoan seks*ä tolle äijälle, niin se ei riitele. Yööök.

Vierailija
29/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun puolisosi tulisi esittää jotain, mitä hän ei ole? Olisit mielummin iloinen, että on rehellisesti oma itsensä. Musta ihminen, joka ei joskus kiukkua, on epäilyttävä.

Kiukkuaminen ja kiukun purkaminen toiseen ovat eri asioita. Kukaan ei ole aina hyvällä tuulella, mutta aikuinen ihminen osaa kyllä säädellä käytöstään ja olla purkamatta sitä toiseen 

Vierailija
30/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies esim. Helluntaiseurakunnasta. Minun mieheni esimerkiksi on raitis, ahkera ja iloinen. 

Onko hän romani? Eikai siellä hellareissa muita olekaan 

Vierailija
31/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kieltämättä katselin huuli pyöreänä kun työkaveri, n. 60 vuotias mies sai jonkin hepulin ja alkoi raivoten heitellä juuri ostamaansa kolmio leipää lattialle. V..ttu mitä p.skaa!! Ihan naurettava raivari, leivästä, jonka itse osti. 

Mietin edelleen, millainen se mies on kotona, kun töissäkin käytös on tuollaista.

Vierailija
32/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun puolisosi tulisi esittää jotain, mitä hän ei ole? Olisit mielummin iloinen, että on rehellisesti oma itsensä. Musta ihminen, joka ei joskus kiukkua, on epäilyttävä.

Kiukkuaminen ja kiukun purkaminen toiseen ovat eri asioita. Kukaan ei ole aina hyvällä tuulella, mutta aikuinen ihminen osaa kyllä säädellä käytöstään ja olla purkamatta sitä toiseen 

Näin juuri. Kannattaa valita ihminen, joka on henkisesti tarpeeksi kehittynyt. 

Vierailija
33/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista suututtaa joskus, henkisesti kypsä mies ei vaan pura sitä pahaa oloaan muihin, joilla ei ole mitään tekemistä heidän ärtymyksen syiden kanssa. Mutta, koska nyt on vain yksittäinen kerta ja noin pitkään mennyt hyvin niin toisin asian esille miehen kanssa kun on rauhoittunut ja keskustelisin hänen kanssaan miten hän kokee asian ja että miten se vaikuttaa sinuun. Miehen vastauksen perusteella sitten miettisin onko suhteella enää jatkoa. 

34/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihmisiä ja kaikilla ihmisillä on huonoja päiviä. Yksittäisen harmipäivän vuoksi ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ellei sitten käytös ole tuolloin niin huonoa että sitä et voi sietää edes kerran tapahtuneena.

Pyysikö mies myöhemmin anteeksi kiukkuamistaan? Jos ei niin yrititkö jälkeenpäin keskustella asiasta hänen kanssaan?

Itse en kyllä voisi elää suhteessa, jossa yksittäinen huono päivä minulla johtaisi keskusteluun suhteen katkeamisesta.

M60

Vierailija
35/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies teki tuota samaa. Vaikka miten monta kertaa sanoi sille, että haluan syödä aamiaisen rauhassa, joka aamu sillä oli joku ongelma, joka piti aina kaataa mun niskaan. Pilasi mun koko aamun. H elvetin rasittavaa pidemmän päälle. Yksi syy miksi on ex.

Ikävä kyllä mun veli on muuttunut samanlaiseksi keski-iässä. Hänellä on kaikki hyvin, mutta joka kerta kun nähdään, joudun kuuntelemaan valitusta siitä kuinka paljon veroja se maksaa. Joka jouluaatto sama itku. Että voi olla tylsä ja tökerö.

Vierailija
36/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Kannattaa valita ihminen, joka on henkisesti tarpeeksi kehittynyt. 

Eipä sitä huomaa seurustellessa. Osaavat kumma kyllä silloin olla ihmisiksi. Mutta kun kokevat että olet sen omaisuutta, ilmainen huolten kuuntelija, sitten se ininä alkaa.

Vierailija
37/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen jatkuvasti kiukutteleva mies on pelottava ja piirre yleensä pahenee ajan myötä eli vanha hyvä neuvo, jätä se heti. 

Jatkuvasti? Tyyppi on yhden kerran ollut huonolla tuulella 9kk aikana, eikä silloinkaan haukkunut ap:ta, kunhan avautui tunteistaan.

Vierailija
38/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Miehet ovat ihmisiä ja kaikilla ihmisillä on huonoja päiviä. Yksittäisen harmipäivän vuoksi ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ellei sitten käytös ole tuolloin niin huonoa että sitä et voi sietää edes kerran tapahtuneena.

Pyysikö mies myöhemmin anteeksi kiukkuamistaan? Jos ei niin yrititkö jälkeenpäin keskustella asiasta hänen kanssaan?

Itse en kyllä voisi elää suhteessa, jossa yksittäinen huono päivä minulla johtaisi keskusteluun suhteen katkeamisesta.

Ei niin, mutta kun monelle tuosta kiukuttelusta tulee tapa. 

Vierailija
39/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Tätä on kuultu jo tarpeeksi - jokaisella voi olla huono päivä, ei se tarkoita pahaa, sillä on vain vaikeuksia ilmaista tunteitaan, rakkaudesta se hevonenkin potkii, pojat ovat poikia, kyllä se salaa sisimmässään rakastaa ja lista vaan jatkuu. Valitettavasti kaikki ihmiset eivät opi virheistään ja parane vanhetessaan. Lähinnä mieleltään avoimet ja kohtalaisen ehjät ihmiset pyöristyvät kulmista, kun taas umpimielisemmät vain kärjistyvät ja känkkääntyvät, kun siitä vihaisuudesta tulee opittu tapa. Yksilön, siis sen naisen, kannalta on hyödyllisempää katkaista suhde vähän liian herkästi kuin jäädä toiveikkaasti odottelemaan, että ehkei se enää. 

Tuo, mitä sanoitkin, on kyllä tässä aivan ratkaisevan tärkeää: mitä tapahtui kiukkukohtauksen jälkeen. Jos ei tapahtunut oikeita asioita, niin se on kyllä eron paikka.

Vierailija
40/59 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ulisevakullihuora pihalle, ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän