Pitääkö lentoemännän olla aina tosi kaunis? Haluaisin emoksi, mutta en ole mikään missi.
En ole paljoa lentänyt, mutta mitä nyt olen niin kaikki lentoemännät ovat olleet hyvin kauniita. Miten tärkeää on upea ulkonäkö? Olen ihan tavallisen näköinen nainen, en ruma tai epäsiisti, mutta en mikään varsinainen kaunotarkaan. Ikää 29.
Kommentit (154)
Siisti ja huoliteltu ulkonäkö, tiettyjä vaatimuksia voi olla pituuden ja painon suhteen.
Kuinka moni lähtee lentoemännäksi vain saadakseen lentäjän puolisokseen? Näin olen kuullut.
Finnairilla ei tarvitse olla ruma mutta hymyillä ei saa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni lähtee lentoemännäksi vain saadakseen lentäjän puolisokseen? Näin olen kuullut.
Ehkäpä aika moni
Oman kokemuksen mukaan kauniita on monet mutta moni ihan tavallinen.
Nykyisin näkee aika paljon tekemällä tehtyjä kaunottaria myös ilmailussa. Eli on tekoripsiä, ankkahuulia yms
Finnairin emojen tärkein ominaisuus taitaa olla nopea viinan myynti.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä todellakaan 😂😂 Kelpaa myös ihan laudat, joilla naama 6- ja jäänyt kasarille. Amiskoulutus.
Mutta tyhmä ei kuitenkaan kelpaa. Sinulla ei siis ole saumoja.
Sen mitä olen Finnairilla lentänyt, niin ei tarvi!
Lentäjät tykkää kauniista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät tykkää kauniista naisista.
Silti suurin osa heidän puolisoistaan ei ole lentoemäntiä?
Siis Finnair kyseessä niin sittenhän menet oikein mukavasti joukkoon, en kyllä muista että olisin koskaan nähnyt miellyttävän näköistä emoa koneessa, tosin en juurikaan käytä paljoa finnairia. Lihavia, isoluisia, muodottomia möhkäleitä. Ruoka surkeeta ja oikeestaan koko lafka ihan perseestä.
Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Siis Finnair kyseessä niin sittenhän menet oikein mukavasti joukkoon, en kyllä muista että olisin koskaan nähnyt miellyttävän näköistä emoa koneessa, tosin en juurikaan käytä paljoa finnairia. Lihavia, isoluisia, muodottomia möhkäleitä. Ruoka surkeeta ja oikeestaan koko lafka ihan perseestä.
Että näin.
Finnairin matkustamohenkilökunta on pääasiassa miellyttävää, tyylikästä ja sellaista klassisen tyylikästä nimenomaan. Ei tarvitse kuin lentää vaikkapa Ryanairilla kun näkee tasoeron. Finnair muutenkin paras <3
No ei mikään missi, mutta sellainen Na. miellyttävä ulkonäkö suotuisaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottako?
Ei kaunis, mutta miellyttävä habitus
Mitä väliä on tarjoilijan ulkonäöllä, vaikka tarjolu tapahtuisi lentokoneessa?