Mies ei ole vieläkään tullut kotiin!!!!!
Meni baarista " Reiskalle" saunomaan ja kittaamaan lisää viinaa. Sillä reissulla on vieläkin.
Pakkaanko sen kamat rappukäytävään nyt vai heti??!!
Kommentit (28)
Kissa vain yksin ollut kotona ;)
ap
enkä ole raskaana, mutta silti täällä...
Ihan luulin, että tää on AIHE VAPAA-palsta.
ap
Eiköhän se ukko kohta kotia tule kuhan heräilee, eihän se kello nyt hirveän paljo kuitenkaan ole...
Sitten pidät ap kunnon puhuttelut miehelle :)
Heitin jo suutuspäissäni (ja muutenkin päissäni, heh) sormuksenkin yöllä menemään :(
Vituttaa toi itsekäs paskiainen!
ap
No, nyt se lähetti viestin, että kotiin päin tulossa :/
Taidan ottaa kaulimen valmiiksi esiin..
ap
Ihme kontrollointia taas!
On varmaan mehevässä krapulassa, en mäkään silloin laittais kelloa kahdeksalta soimaan, että pääsis heti aamusta kotiin haisemaan!
niin ei mulle nyt tulis mieleenikään alkaa odottaa sitä jo aamupäivällä kotia (siis jos tietäisin että sinne jäämässä yöksi) Kuka nyt siihen aikaan mihinkään liikkeelle pääsee??
Sillä lailla!
Jos mä olisin ollut kaverini luota bilettämässä ja yötä siellä, niin ei mulle tulis mieleenkään, että mies täällä himassa odottelis nyrkit pystyssä avioerolappu kourassa.
Tottakai soittaisin, että tulen joskus iltapäivällä tms., johon mies vastaisi aivan varmasti että ei mitään kiirettä, tuut kun tuut.
Nuorena ja kiivaana heitin joskus tuikkukynttilälaseja, nyt en enää jaksa...
Vierailija:
kamoon naiset, ettekö ite muka koskaan oo viskonu sormuksia tmv kun suuttunu ;D
En jaksa minäkään. Ikää 31 v ja avioliitossa jo 9 v. Ei jaksa nipottaa pienistä. Eikä jaksa enää paiskoa tuikkujakaan (tunnustan tehneeni samaa), kun itse ne kuitenkin joudun sitten korjaamaan.
Vierailija:
Nuorena ja kiivaana heitin joskus tuikkukynttilälaseja, nyt en enää jaksa...
Mies oli baarissa, josta oli tarkoitus tulla kotiin pilkun jälkeen.
Baarista se kuitenkin meni aamulla kello viisi kaverinsa luo saunomaan ja kittaamaan lisää viinaa.
Itsekkö olisitte ihan mielissänne, jos oma miehenne viettäisi yönsä jossain muualla kuin kotona, vaikka toisin on sovittu????????
ap
Ja jos taas tietää miehensä yöpyvän jossain, niin silloin on kyllä vähän hassua odottaa mitään elonmerkkejä ennen puoltapäivää.
Vierailija:
Eiköhän se ukko kohta kotia tule kuhan heräilee, eihän se kello nyt hirveän paljo kuitenkaan ole...Sitten pidät ap kunnon puhuttelut miehelle :)
Mutta kenen kanssa on ollut yön? Reiskan kanssa vai?? Olikohan siellä sekasauna?
Nim. Kokemusta on.
On todellakin sovittu, että baarista tullaan tasan kotiin yöksi. Eipä mullakaan tulisi mieleenkään lähteä tuosta vaan jonkun " kaverin" luokse jatkoille+yöksi, jos ei ole ennalta sovittu.
Jos taas on etukäteen sanonut menevänsä jonnekin yöksi, niin eihän siinä mitään ongelmaa ole.
ap
Vierailija:
On todellakin sovittu, että baarista tullaan tasan kotiin yöksi. Eipä mullakaan tulisi mieleenkään lähteä tuosta vaan jonkun " kaverin" luokse jatkoille+yöksi, jos ei ole ennalta sovittu.
Jos taas on etukäteen sanonut menevänsä jonnekin yöksi, niin eihän siinä mitään ongelmaa ole.
ap
Sinä määräsit miehesi tulevan yöllä klo 1 kotiin ja sitten kun hän ei TOTELLUT sinua, saat raivarit!
Eipä sitten vastannut puhelimeen, viestiä vaan tuli aamuyöstä.
Ihana mies mulla.
ap