Miksi tulet Paloheinään hiihtämään, jos et osaa lujaa hiihtää?
Mikä teitä vaivaa? Ei Paliksen ladut ole millekään aloittelijoille. Että ottaa aivoon, kun pitää vähän väliä huutaa latua!
Kommentit (52)
Miksi aloituksen teet,jos osaa kunnolla et kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paloheinän ladut ovat aloittelijoille, jotka eivät ole ennen hiihtäneet.
Nimenomaan. Todella helppoja latuja enimmäkseen.
Sekin on suhteellista. Kisaladut ovat todella vaikeita niille jotka ovat ensimmäistä kertaa elämässään suksilla, ovat huonokuntoisia tai edellisistä hiihdoista on aikaa jopa vuosikymmeniä. Silti heilläkin on lupa hiihtää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat otsikon, jos et osaa suomen kielen sanajärjestystä?
Lukihäiriö parantaa voidaan.
Olen aina hiihtänyt Paloheinässä. Jos minulla olisi aloittajan ongelma, pyrkisin valisemaan mahdollisimman hiljaisen ajankohdan hiihtää. Aiemmin hiihdin joka ikinen päivä töiden jälkeen, illalla, otsalampun kera. Vain hiirulainen kerran istahti suksen päälle ja pupuja sai ihailla silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukihäiriö parantaa voidaan.
Huomionkipeytyä parantaa ei huonoihin provoihin vastailemalla voida.
On teillä hesulilaisilla ongelmat.
Sama vika trikoopyöräilijöillä.
Koska oympiahiihtäjille löytyy ladut muualta?
Mene sitten vaikka Hakunilaan, siellä on haastavammat ladut ja paremmin tilaa höyrytä yksinään.
Vierailija kirjoitti:
On teillä hesulilaisilla ongelmat.
Sama vika trikoopyöräilijöillä.
Trollien huomionkipeys palstalla yleinen ongelma on. Siihen trikoot tai niiden puuttuminen vaikuta ei.
Ap taitaa olla aika sairas ihminen ja jotain mt-ongelmia hänellä kenties. Ap ei taida olla elänyt sitä aikaa, kun ladulle pääsi kaikki ihmiset, lapset, koirat ym. Silloin ei ollut mitään latu raivoa ja kaikkia aina väistettiin ja oltiin kohteliaita toisia kohtaan. Mutta ap on toki vain trolli, joka kiukuttelee täällä lapsen lailla, että mulle latua heti ja muut väistyköön, koska mun EGONI on niin SUURI ITSEKÄS NARSKU PSKOPAATTI Ap ladulla raivoa täynnä.
Hitaammat ovat ongelma vain niille vauhtihirmuille jotka eivät oikeasti osaa hiihtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaupungin latuja ja KAIKILLE!!!!Mene ohi jos kiire on.
Haluatko sauvasta muistoa samalla?
AP
Noin aggressivinen siperiaan hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
0/5 eli huonojen provojen päivä myös tänään.
Muistutetaan...
Vierailija kirjoitti:
Miten se pitäisi kirjoittaa? Näin oululaisena kysyn. Tietenkin omaan kirjoitustaidon, mutta ymmärrän apn kirjoituksen. En kuitenkaan sitä vihamielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tuo aloitus oli.
Jep. Riidanhaastaja ja tässä keskustelussa lisäksi vastailee itselleen kun muut eivät sille vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tuo aloitus oli.
Jep. Riidanhaastaja ja tässä keskustelussa lisäksi vastailee itselleen kun muut eivät sille vastaa.
Missä pilkku?! Täällähän penätään oikeinkirjoituksen perään.
Kunto provolla riittää kännykän näpelöintiin. Siinähän se pulssi jo nousee kovasti.