Mikä uusi polttomoottoriauto alle?
Onko ehdotuksia? Vaikuttavat olevan pitkälti hybridejä, emmekä halua mitään ylimääräistä teknologiaa.
Joku ihan perus-bensamalli farmarina ja manuaalilaatikolla. Mahtava bonus olisi jos tietäisi että moottori on hyvämaineinen.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Polttomoottoriauto tulee huomattavasti halvemmmaksi kuin sähköauto. Monet valmistajat, ovat palanneet patteriautopettymyksen jälkeen ottamaan lisää pm-autoja mallistoonsa.
Alkoihan se Teppo vastailla omaan trollialoitukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"emmekä halua mitään ylimääräistä teknologiaa"
Eikö sähköauto siinä tapauksessa olisi ylivoimaisesti paras vaihtoehto? Tekniikaltaan erittäin yksinkertainen vekotin polttomoottoriautoon verrattuna.
Museokamaa, kevään aikana tulossa kiinteän olomuodon akut ja nykyjärjestelmän pelit joutaa romukoppaan.
Ei mun auton akku hölsky. Kyllä se ihan kiinteää tavaraa on täynnä.
Itselläni aina diesel. 35 vuotta ajaa tekemättä mitään isompaa kun huolehtii alustan ruostesuojauksesta. Ei ole turhaa särkyvää teknologiaa. Samassa ajassa ajaisi 3 sähköautoa loppuun. Se olisi liian kallista.
Mutta eipä ihmiset mieti elinkaarikustannuksia. Päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttomoottoriauto tulee huomattavasti halvemmmaksi kuin sähköauto. Monet valmistajat, ovat palanneet patteriautopettymyksen jälkeen ottamaan lisää pm-autoja mallistoonsa.
Ai, tämä olikin sebon ovela trollausketju. Patteri-Sebbo, olet kehittynyt. Eka kertaa en ollut varma, että olit sinä.
Itse hankkisin jonkun skoda octavian.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni aina diesel. 35 vuotta ajaa tekemättä mitään isompaa kun huolehtii alustan ruostesuojauksesta. Ei ole turhaa särkyvää teknologiaa. Samassa ajassa ajaisi 3 sähköautoa loppuun. Se olisi liian kallista.
Diesel kiinnostaa..... mutta se adblue :(
Vierailija kirjoitti:
Itse hankkisin jonkun skoda octavian.
Hybridejä nekin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua ajaa museoautoilla.
Ihan sama minkä auton ostat kunhan et ole kiusaaja demari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi manuaali, vanhanaikaista ?
Automaatit on vammaisille ja naisille.
Jumittuvat lumihankeen ja kuluttavat bensaa.
Kuvaus sopii hyvin amerikkalaisiin ja niiden autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulossa uusi KIA K4 kakkosautoksi ja tytön käyttöön.
Köyhien Ihmisten Auto
Ihan vtun kallis, kuka hullu maksaa autosta yli 5000€? Itselläni ei ole edes tuohon varaa 100k€/v palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vähissä on vaihtoehdot. En tiedä onko kia proceed enää pelkällä bensamoottorilla. Tyylikäs ulkomuoto ja 7v takuu. Vähän ahdas jos oikeaa farmaria haluaa.
Ei ole Proceediä enää Kian mallistossa. Picanto pikkukinneri enää harvoja Kian malleja, jota saa pelkällä polttomoottorilla.
Minulle on tärkeä että voin korjata, huoltaa ja ylläpitää autoani. Siksi ei sähköautoa tule meidän pihaan koskaan. '
Sitä on mahdotonta itse korjailla. Kun siihen ei pysty korjaamotkaan. Muuta kuin vaihtamalla kalliita komponentteja ja järjestelmiä ja toivoa että onnistuu. Asiakakaalla aina pelko mikä seuraavaksi hajoaa, ei maksaisi taas 2000 euroa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämä olikin sebon ovela trollausketju. Patteri-Sebbo, olet kehittynyt. Eka kertaa en ollut varma, että olit sinä.
Vi tun vammainen X-D
Toyota.
Luotettava, mukava, edullinen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Puhki nus sittu diesel Passat tonnilla. Ette tarvitse sen parempaa.
Eipä ole sullakaan helppoa. Känsät jo niin pahat että autoa nussittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulossa uusi KIA K4 kakkosautoksi ja tytön käyttöön.
Köyhien Ihmisten Auto
Ihan vtun kallis, kuka hullu maksaa autosta yli 5000€? Itselläni ei ole edes tuohon varaa 100k€/v palkalla.
Sinulla ei ole varaa 5k autoon yli 8k kuukausipalkalla? Mihin vit tuun sinun rahasi menevät sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeä että voin korjata, huoltaa ja ylläpitää autoani. Siksi ei sähköautoa tule meidän pihaan koskaan. '
Sitä on mahdotonta itse korjailla. Kun siihen ei pysty korjaamotkaan. Muuta kuin vaihtamalla kalliita komponentteja ja järjestelmiä ja toivoa että onnistuu. Asiakakaalla aina pelko mikä seuraavaksi hajoaa, ei maksaisi taas 2000 euroa tms.
Outo trendi piinaa Suomessa sähköautokauppaa Aina on pelko takapuolessa
Suomalaiset yrittävät nyt purkaa sähköautoista tehtyjä kauppojaan.