Ramadan alkaa ensi viikolla
Ramadan alkaa ensi viikolla tiistaina
Me muslimit valmistumme paastoon.
Toivon että kunnioittatte meidän paastoamme työpaikoilla.
Kommentit (96)
Pitääkin ilahduttaa tiimiä ensi viikolla pullilla. Teen myös erityisen hyvältä tuoksuvaa ruokaa evääksi.
Kaikkea tyhmää sitä näkee ja kuulee.
Paasto, vaikka terveydelle hyvä onkin, on kyllä yksi tyhmimmistä mitä olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Voi sinua. Ahmimishäiriöön on kyllä hoitoa saatavilla.
Ei mikään ahmimishäiriö,vaan ihan normaalit työ eväät. Jaksaa painaa fyysistä työtä. Syömättömät saavat vaikka kuukahtaa lattialle, ei haittaa mua. Tosin ne jotka töissä on,pitää töitä tehdä ihan samalla lailla kun muutkin. Sitä joko ollaan töissä tai ei. Ei ole mitään välimaastoa,että töissä voi olla tekemättä töitä.
Minkälainen työ? Kun teillä on paljon muslimeita töissä.
En arvosta, kun tämä uskontokunta ei arvosta toisin ajattelijoita lainkaan tai muita uskossa olevia. Nälässä ollaan koko Ramada ja saa syödä vasta klo 18.00 jälkeen. Nämä ihmiset ovat todella vihaisia, kun on nälkä ja nähty on eräissä. Eivät ne muslimit arvosta myöskään suomalaisia, mutta vain heidän uskonsa on tärkeä, ei muiden? Olin lastenhoitajana, niin oli kappas vain rukoushetki silloin, että ei voitu sinä aikana kertoa pienestä lapsesta mitään? Ja nuori nainen siellä perheessä kysyi, että onko minulla lapsia ym. Oli todella ylimielinen minua kohtaan, kun olin tullut auttamaan lapsen hoidossa. Ei kiitos enää.
pitääkin käryttää taas pekonia joka aamu naapurin myslimin iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin ilahduttaa tiimiä ensi viikolla pullilla. Teen myös erityisen hyvältä tuoksuvaa ruokaa evääksi.
ei muslim käy töissä joten valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus on sellainen joka pitää ansaita.
Siksi en muslimeja kunnioita yhtään.
Tulet kunnioittamaan sitten kun meitä on enemmän. Te vähenette kun ette osaa tehdä lapsia ja pitää naisianne. No me autamme naisianne siinä.
Hyvää larppausta, incelpersu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramadanista ei ikinä puhuttu lapsuudessani 70 ja 80-luvuilla. Miksi ihmeessä islam, muslimit ja Ramadan ovat otsikoissa jatkuvasti? Ei mitenkään kuulu Eurooppaan mutta joudumme silti kärsimään muslimien kamalista teoista. Miksi meidän pitää palvoa kulttuuria, joka perustuu kaiken vihaamiseen?
feminismi on kultti, joka perustuu vihaan
Misogynisti Inceli Persu siellä itkee.
Olen muslimi, ja jätän teidät suomalaiset naiset persuille. Tosin en usko että kelpaatte enää edes persuille. Tekstistäsi paistaa läpi mielisairaudet ja katkeruus.
mina tulla sinu koti ja rikko sinu 🥓 paistinpannu
jaaha taas saa kuunnella hirveää huutopuhetta kun nää kokoontuu koko suvun voimin huutamaan.
terv somalin naapuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Se monesti näkyykin teidän perussuomalaisten vatsoista.
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se monesti näkyykin teidän suomalaisten vatsoista.
Siis näkyy vatsassa, että syö hyvin jotta jaksaa fyysistä työtä? No vatsan kauttahan se tie miehen sydämmeenkin vie.
Sulla mitään sydäntä ole ja vielä vähemmän aivoja, kun kirjoitat sydämen kahdella m:llä.
miks nää musliimit aina huutaa?
eikö osaa puhua normaalisti.
vajaamieliset huutaa.
Persujen maailmantuska on musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramadanista ei ikinä puhuttu lapsuudessani 70 ja 80-luvuilla. Miksi ihmeessä islam, muslimit ja Ramadan ovat otsikoissa jatkuvasti? Ei mitenkään kuulu Eurooppaan mutta joudumme silti kärsimään muslimien kamalista teoista. Miksi meidän pitää palvoa kulttuuria, joka perustuu kaiken vihaamiseen?
feminismi on kultti, joka perustuu vihaan
Olen muslimi, ja jätän teidät suomalaiset naiset persuille. Tosin en usko että kelpaatte enää edes persuille. Tekstistäsi paistaa läpi mielisairaudet ja katkeruus.
Et ole. Persu sinä olet, ja katkera sellainen.
Vierailija kirjoitti:
pitääkin käryttää taas pekonia joka aamu naapurin myslimin iloksi.
mä paistan kinkun
Vierailija kirjoitti:
Persujen maailmantuska on musiikkia korvilleni.
Hyvä että nautit olotilastasi persuna.
Ihan sama vaikka olisi muslimi, kunhan ei ole demari!
Inhottavia kiusaajia kaikki demarit