Ramadan alkaa ensi viikolla
Ramadan alkaa ensi viikolla tiistaina
Me muslimit valmistumme paastoon.
Toivon että kunnioittatte meidän paastoamme työpaikoilla.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Se monesti näkyykin teidän suomalaisten vatsoista.
Siis näkyy vatsassa, että syö hyvin jotta jaksaa fyysistä työtä? No vatsan kauttahan se tie miehen sydämmeenkin vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota uskontoa voi kunnioittaa.
Se on täysin samaa huttua kuin juutalaisuus ja kristinusko. Milloin te persunpölvästit sen tajuatte? Se opetettiin kaikille yläkoulussa jo.
Tämä! Samaa partaukkoa palvotaan kaikissa kolmessa uskonnossa vähän eri menoin, ja taistellaan keskenään vuosisadasta toiseen. Ja ns. kristityt Suomessa hurskastelevat islamista ja perustelevat sillä rasismiaan.
Kunnioitus on sellainen joka pitää ansaita.
Siksi en muslimeja kunnioita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Se monesti näkyykin teidän suomalaisten vatsoista.
Siis näkyy vatsassa, että syö hyvin jotta jaksaa fyysistä työtä? No vatsan kauttahan se tie miehen sydämmeenkin vie.
missä ongelma kun vatsa on mutta ei vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en kunnioita persuja samasta syystä.
Millä tavalla sitä pitää erikseen kunnioittaa? Tee mitä lystäät, eipä se mulle kuulu eikä mua liikauta mitenkään. Mulla on oma elämä, työhuoneella mikro, kahvinkeitin ja jääkaappi. Jos sua kiduttaa mun syömiseni, lähde vaikka kävelylle. Jos rukoiluttaa, mene jonnekin kulman taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo on se joka ei persuja kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla perusteella voisin tehdä todella pitkän listan heistä joita en kunnioita. Siihen kuuluvat myös persut mutta toki tuhansia asioita joita en erikseen jaksa luetella...enkä kyllä miettiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kun aluksi on perus kunnioitus jokaista tuntematonta kohtaan. Sitten katsotaan kunnioitetaanko sitä ihmistä enempi vai vähempi kun siihen tutustutuu tai siitä tietää enempi. Joitakin voi kunnioittaa enempi mitä toista.
Olen juuri kääntynyt muslimiksi ja osallistun paastoon.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin samaa huttua kuin juutalaisuus ja kristinusko. Milloin te persunpölvästit sen tajuatte? Se opetettiin kaikille yläkoulussa jo.
Olet samanlainen rasisti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ramadanista ei ikinä puhuttu lapsuudessani 70 ja 80-luvuilla. Miksi ihmeessä islam, muslimit ja Ramadan ovat otsikoissa jatkuvasti? Ei mitenkään kuulu Eurooppaan mutta joudumme silti kärsimään muslimien kamalista teoista. Miksi meidän pitää palvoa kulttuuria, joka perustuu kaiken vihaamiseen?
Miten niin jatkuvasti? Joko olet vainoharhainen tai sitten et seuraa muita kuin muslimimedioita. Veikkaan ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Samaa partaukkoa palvotaan kaikissa kolmessa uskonnossa vähän eri menoin, ja taistellaan keskenään vuosisadasta toiseen. Ja ns. kristityt Suomessa hurskastelevat islamista ja perustelevat sillä rasismiaan.
islamissa Jumalaa ei kuvata ihmisenä
suosittelen sinuakin ottamaan asioista selvää ja kyseenalaistamaan omat rasistiset ajatusmallit
Persujen mielestä ortodoksien paasto on hieno asia, muslimien paasto huono asia. Persut ovat sairaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri kääntynyt muslimiksi ja osallistun paastoon.
M42
Shalam aleikum
Miten ap arjessa kunnioitat suomalaisia?
Suomen ortodoksikristittyjen suuripaasto alkaa huomenna. Se kestää ( suuren viikon kanssa yhteenlaskettuna) kaikkiaan seitsemän viikkoa.. Päättyy pääsiäisenä, joka on tänä vuonna 5.4. Paaston aikana emme syö lainkaan eläinkunnan tuotteita kalaa lukuunottamatta ja sitäkin vain muutamina päivinä. Emme myöskään paaston aikana juo viiniä. Paastoamme päivät ja syömme vasta illalla.
Islam on paljon nuorempi uskonto kuin kristinusko. Se on lainannut paljon itämaisesta kristinuskosta. Kristinusko taas ei ole lainannut mitään islamista.
Hyvää paastoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
AP on varmasti suomalainen, joten miten itse kunnioitat häntä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja lienee suomalaine itsekin, joten mitä tarkoitat?
Kännissä on mukava huutaa hirville :)