Ramadan alkaa ensi viikolla
Ramadan alkaa ensi viikolla tiistaina
Me muslimit valmistumme paastoon.
Toivon että kunnioittatte meidän paastoamme työpaikoilla.
Kommentit (88)
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Ei tuota uskontoa voi kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa. Itte syön ihan kaksin käsin ja vien herkkuja tarjolle. Kehun ääneen kun on niiiiiin hyvää ja jaksaa taas painaa fyysistä työtä vatsa täynnä.
Voi sinua. Ahmimishäiriöön on kyllä hoitoa saatavilla.
Myös kristillisillä uskonnoilla on paastonaika.
Jännä, että ihan samat toimet ja pyhät, vähän eri nimillä...
Ettei taustalla olisi kuitenkin se, että valtaapitävät ovat keksineet satuja peittääkseen ihmisten alkuperäiset, vuoden kiertoon liittyvät uskomukset ja perinteet.
Kiusa se on pienikin kiusa
en kunnioita yhtäkään uskontoa. toki bilettää saa vaikka suuren sarvipään nimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Ahmimishäiriöön on kyllä hoitoa saatavilla.
Ei mikään ahmimishäiriö,vaan ihan normaalit työ eväät. Jaksaa painaa fyysistä työtä. Syömättömät saavat vaikka kuukahtaa lattialle, ei haittaa mua. Tosin ne jotka töissä on,pitää töitä tehdä ihan samalla lailla kun muutkin. Sitä joko ollaan töissä tai ei. Ei ole mitään välimaastoa,että töissä voi olla tekemättä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän tyhmempää sorttia. Tämä ei muuten ollut kysymys
Vierailija kirjoitti:
täällä Suomessa ei ole tilaa kyseiselle pdf uskonnolle. Häipykää
Kyllä on niin kauan kun täällä on tilaa muillekin aasipaimenten aavikkouskonnoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että kunnioitatte meitä suomalaisia ja menette takaisin sinne kotimaahanne paastoamaan ja rukoilemaan.
Suomi on kotimaani, pallopää.
Osa meistä kritityistä laskeutuu paastoon. Muista kunnioittaa tätä, ap!
Vierailija kirjoitti:
Se monesti näkyykin teidän suomalaisten vatsoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä Suomessa ei ole tilaa kyseiselle pdf uskonnolle. Häipykää
Kyllä on niin kauan kun täällä on tilaa muillekin aasipaimenten aavikkouskonnoille.
Ja täällähän on. Suomessa on uskonnonvapaus ja se koskee myös muslimeja, vaikka persut kuinka kiukuttelisivat.
Kas kuinka hyvä, meillä kristityilläkin alkaa paasto laskiaissunnuntaina. Paastotaan yhdessä ja katsotaan, montako kristittyä kullakin työpaikalla itseasiassa on! Veikkaan ettei löydy yhtään, varsinkaan persuäijistä. Nehän kuolee nälkään jos ei tuntiin saa sipsiä ja makkaravoileipää.
Persuko siellä provoilee? Ei ramadan näy mitenkään muille joten älä ole huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Kristittyjen paasto alkaa laskiaissunnuntaina joka on tänään. Jos identifioidut kristityksi, sinä paastoat pääsiäiseen saakka.
Mutta taidat olla näitä kristofasisteja, jotka ratsastelee Jeesuksella ja harjoittaa jumalanpilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota uskontoa voi kunnioittaa.
Se on täysin samaa huttua kuin juutalaisuus ja kristinusko. Milloin te persunpölvästit sen tajuatte? Se opetettiin kaikille yläkoulussa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän tyhmempää sorttia. Tämä ei muuten ollut kysymys
Ai ei saisi töissä nauttia eväitä,että ei muut loukkaannu?
Selvähän se. Have fun!