Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kävelee kotona alasti aurinkolasit päässä

Vierailija
14.02.2026 |

Epäilen, että hän haluaisi seksiä, mutta enpä anna. Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole käynyt ulkona välillä? Syökö normaalisti?

Vierailija
2/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen ongelma. Anna ihmeessä, muuten teet vahinkoa vaan itsellesi. Älä ole itsekäs. 

Vierailija
4/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelma!

Vierailija
5/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alenna asunnon lämpötilaa niin pukee vaatteet päälle 

Vierailija
6/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttöystävällä posliini? Millaiset rinnat? Hölskyykö rinnat kävellessä? Tuleeko tussusta viekoitteleva hunajan tuoksu?

Vierailija
7/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota tyttöystävääsi vaihtamaan lääkitystä.

Vierailija
8/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut vampyyriksi. Avaa verhot ja testaa.

Vierailija
9/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä osoite avaa mulle ovi ja mene mäkkäriin..takaan että tyttis ei kävele kahteen päivään...

Vierailija
10/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä osoite avaa mulle ovi ja mene mäkkäriin..takaan että tyttis ei kävele kahteen päivään...

Pahoinpitelijä kehuu etukäteen. Ja kuka nainen oikeasti pitäisi tuosta? Ei kukaan.

Vierailija
11/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kulkee kotona alasti ja kantaa 10l vesiämpäriä kullilla, vahvistaa kuulemma kalua, ja pitää kyllä paikkana, kalua on miehellä aina tosi kova ja erektio mahoton, kokeilkaa muutkin miehet, ette kadu? 

Vierailija
12/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauheeta.

Missä?

M55

Vierailija
13/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta.

Missä?

M55

Tapulikaupungissa

Vierailija
14/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itselleni samanlaisen tyttöystävän.

Vierailija
15/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tollasta "ongelmaa"

Vierailija
16/34 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni oli viime kesän helteisinä päivinä vuokramökillä alasti kumisaappaat jalassa. Kumisaappaissa,koska siellä omistajan mukaan oli paljon käärmeitä. (Tosin viikon aikana näimme vain kaksi). Vaimoni innoittamana minäkin rupesin kulkemaan vain kumppareissamökin pihalla ja rannalla.  Marjastimme ja sienestimme myös aatamin asussa.Alastomuus kiihotti meitä molempia,varsinkin minua,kun vaimo pyllisteli poimiessaan luonnon antimiatai pissasi kyykyssä. Seksiä tuli harrastettua päivittäin,jopa useita kertoja. 

Vierailija
17/34 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäistyy susta, valopää.

Vierailija
18/34 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän ruokotonta. Kai ottaa aurinkolasit pois edes silloin, kun tulee vieraita. 

Vierailija
19/34 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni oli viime kesän helteisinä päivinä vuokramökillä alasti kumisaappaat jalassa. Kumisaappaissa,koska siellä omistajan mukaan oli paljon käärmeitä. (Tosin viikon aikana näimme vain kaksi). Vaimoni innoittamana minäkin rupesin kulkemaan vain kumppareissamökin pihalla ja rannalla.  Marjastimme ja sienestimme myös aatamin asussa.Alastomuus kiihotti meitä molempia,varsinkin minua,kun vaimo pyllisteli poimiessaan luonnon antimiatai pissasi kyykyssä. Seksiä tuli harrastettua päivittäin,jopa useita kertoja. 

Tämä tiedoksi kaikille, jotka mökkejään vuokraavat. Paljasperseet siellä hilluu naapureiden iloksi. Desinfioikaa kalusteet.

Vierailija
20/34 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tyttiksesi ottaa aurinkolasit pois edes silloin, kun tänä iltana ja huomenna iltapäivällä tarjoilee olutta ja suolapalaa sinulle ja kavereillesi olympiajääkiekon pronssi- ja finaaliotteluiden erätauoilla. Muuten kaverisi voivat luulla, että olet pahoinpidellyt hänelle mustan silmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi