Tyttöystävä kävelee kotona alasti aurinkolasit päässä
Epäilen, että hän haluaisi seksiä, mutta enpä anna. Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kai tyttiksesi ottaa aurinkolasit pois edes silloin, kun tänä iltana ja huomenna iltapäivällä tarjoilee olutta ja suolapalaa sinulle ja kavereillesi olympiajääkiekon pronssi- ja finaaliotteluiden erätauoilla. Muuten kaverisi voivat luulla, että olet pahoinpidellyt hänelle mustan silmän.
Finaali alkaa puolen tunnin päästä ja luin tuon lainaamani viestin hänelle. Pyysin häntä esiintymään arvokkaammin, kun kaverini tulevat.
5
Hän riisui aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tyttiksesi ottaa aurinkolasit pois edes silloin, kun tänä iltana ja huomenna iltapäivällä tarjoilee olutta ja suolapalaa sinulle ja kavereillesi olympiajääkiekon pronssi- ja finaaliotteluiden erätauoilla. Muuten kaverisi voivat luulla, että olet pahoinpidellyt hänelle mustan silmän.
Finaali alkaa puolen tunnin päästä ja luin tuon lainaamani viestin hänelle. Pyysin häntä esiintymään arvokkaammin, kun kaverini tulevat.
5
Hän riisui aurinkolasit.
Ottaako hän koko teidän äijjäporukalta suihin erätauoilla?
Minä voin ostaa ne aurinkolasit, kun ne niin tuntuu sinua häiritsevän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Hän riisui aurinkolasit.
Ottaako hän koko teidän äijjäporukalta suihin erätauoilla?
Ei tietenkään, hänhän on hyvin siveä ja ujo. Kun käskin ottaa aurinkolasit pois, hän katseli koko ajan alaspäin, ettei tarvitse katsoa ketään silmiin. Olut- ja pizzatarjoilut hän hoiti tyylikkäästi.
mä pierasin mun emännän naamalle lähti itkien ulos.
Se hiukan kyllä yllätti, kun tyttöystävä tarjoili meille "jätkille" olutta ja purtavaa, että kavereitteni edessä hän oli todella kömpelö. Jotain putosi vähän väliä lattialle ja hän sitten nosteli niitä kumarrellen ylös, onneksi kuitenkin selkä meihin päin, niin ei ollut niin noloa.
Joko olet antanut meisseliä tyttöystävälle vai vieläkö pidät häntä puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun työssä on ruokatunti ja söin jo, ehdin vastaamaan.
Kun vieraat olivat lähteneet, hän kapsahti kaulaani ja itku silmässä pyysi: Jos kaverisi tulevat toiste, voisinko pitää aurinkolasit. Minua niin ujostutti ja hermostutti, että olin ihan kömpelö. Mitä kaverisikin ajattelivat.
Lupasin, että hän saa pitää laseja. Sitten hän suuteli minua ja veti minut makuuhuoneeseen ja meillä oli kiihkeä suuseksi- ja panotuokio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun työssä on ruokatunti ja söin jo, ehdin vastaamaan.
Kun vieraat olivat lähteneet, hän kapsahti kaulaani ja itku silmässä pyysi: Jos kaverisi tulevat toiste, voisinko pitää aurinkolasit. Minua niin ujostutti ja hermostutti, että olin ihan kömpelö. Mitä kaverisikin ajattelivat.
Lupasin, että hän saa pitää laseja. Sitten hän suuteli minua ja veti minut makuuhuoneeseen ja meillä oli kiihkeä suuseksi- ja panotuokio.
Nyt menit jätkä mokaamaan! Nyt kun hän sai kullia, niin aurinkolasit vaihtuvat ponchoon ja oluttarjoilu itsepalveluun. Olisit pitänyt häntä puutteessa!!!
"Tyttöystävä kävelee kotona alasti aurinkolasit päässä"
Minä kävelen täällä kerrostalon yksiössä pelkkä olkihattu päässä ja katselen Kelan lappua jossa kehoitetaan muutttamaan pienempään asuntoon! Pitää ilmeisesti vetää käteen ja käydä päiväunille.
Vierailija kirjoitti:
"Tyttöystävä kävelee kotona alasti aurinkolasit päässä"
Minä kävelen täällä kerrostalon yksiössä pelkkä olkihattu päässä ja katselen Kelan lappua jossa kehoitetaan muutttamaan pienempään asuntoon! Pitää ilmeisesti vetää käteen ja käydä päiväunille.
Nakkaa rojut sinne kelan lapun väliin ja lähetä takaisin.
Huomasin, että naapurin Kalevi on kiikaroinut meille. En ole varma, että onko katsellut minua vai tyttöystävää?
Onko tyttöystävällä posliin
Ei mahanahka peittää näkyvyyden toosaan
Millaiset rinnat?
Sellaiset isot rinnat joita leipomalla takaapäin irtoaa mälli sekä orkku muijalta
Hölskyykö rinnat kävellessä?
Mitäs luulet
Tuleeko tussusta viekoitteleva hunajan tuoksu?
Voisin luonnehtia erittäin pitäväksi ja jalkojen väliin en päätä kyllä laittaisi on sen verta kuoleman käry