Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntipukki

Vierailija
14.02.2026 |

Oonko mä liian herkkä. Oon aikuinen ja olin käymässä vanhemmillani. Oon se joka kantoi perheen häpeää nuorena. Nyt eläkkeellä ja mt ongelmia niin oon se huonommin menestynyt sisarus. Oltiin kahvipöydässä ja äitini sanoi että oon viisaassa seurassa ja hän kuuli tutkimuksesta että kaksonen (hän) oli viisain, neitsyt (isäni ja toinen sisarus) oli seuraavaksi viisain ja sitten vesimies ( minä) kolmantena. En sanonut oikein mitään. Johon äitini sanoi että kaikki ei ole yhtä nopeita tai tajua, johon mä sanoin että kaikki kyllä tajuaa ja lähdin pois loukkaantuneena. En mä tiiä yli reagoinko mä nyt sitten vai en...loukkaantuisitteko itse moisesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntui susta pahalta niin saa tuntua. 

Vierailija
2/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet on pedofiileja ja kaksosilla on jakaantunut persoona. Kerro se heille ja unohda heidät sen jälkeen. Yhtä uskottavasta horoskoopista lähtöisin ja yhtä viatonta huumoria kuin tuo äitisi esittämäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo nyt ikävästi sanottu äidiltäsi. Ehkä jonkinlaista kiusoittelevaa vitsailua, mutta silti. Sitä paitsi horoskoopeista ei voi mitään päätellä.

Vierailija
4/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perään tuli "älä nyt leikistä suutu" 

Vierailija
5/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pystynyt kertoo kellekään tuosta. On jotenkin huono olo. Mä oon se suvun mustalammas, joutunut kantamaan häpeää. Koulukiusattu jne se tilanne vaan vei mut johonkin lapsuuteen ja koulukiusaamis muistoihin. Mun sisarus otti hyvän puolison ja mä otin huonon. Meidän lapsista ei puhuta yhtä hyvin kun sisarukseni lapsista. Mä oon vaan ihan täynnä tätä nyt. Ei tee mieli mennä käymään vaikka vanhoja ovatkin

Ap

Vierailija
6/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis käydä purkaas oloa ammattilaisella. Just saying