Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On syytä harkita vakavasti pois muuttamista suomesta

Vierailija
14.02.2026 |

Tulevaisuus ei tässä maassa hyvältä näytä. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011813408.html

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tänä päivänä ei ole varmuutta siitä, kuinka sisukkaita suomalaiset ovat kun tulee vaikeaa. Kun tulee kylmä, sähköt katkeavat tai ruoka käy vähiin, löytyykö silloin yhteishenkeä, uskoa tai halua puolustaa isänmaata?"

Tämä. Tänäänkin YLE leimasi Tytti Tuppuraisen johdolla isänmaallisuuden ja ylpeyden kulttuuristamme ää...ri..oik...eistolaisuudeksi.

Kuinkakohan maanpuolustustahtoa löytyy jos tarkoitus on puolustaa muualta tulevia elättejä? Voin sanoo että multa ei ainakaan. Onkohan siellä rajalla meidän Karenit varusmiesten sijaan twiitit aseinaan? Tuskin.

"Niin enhän minä venäläinen trolli ole, mutta..." 😄

Ettäs jaksatte.

Mä en oo kauheen usein vauvalla mut mikä tää venäjä trolli juttu mitä näkee joka paikas on? Sama ku se "kaiken takana on israel" meemi? En ees tajuu haukutaanko sillä vasenta vai oikeeta laitaa vai onko se ihan oma juttunsa.

Vierailija
122/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tänä päivänä ei ole varmuutta siitä, kuinka sisukkaita suomalaiset ovat kun tulee vaikeaa. Kun tulee kylmä, sähköt katkeavat tai ruoka käy vähiin, löytyykö silloin yhteishenkeä, uskoa tai halua puolustaa isänmaata?"

Tämä. Tänäänkin YLE leimasi Tytti Tuppuraisen johdolla isänmaallisuuden ja ylpeyden kulttuuristamme ää...ri..oik...eistolaisuudeksi.

Kuinkakohan maanpuolustustahtoa löytyy jos tarkoitus on puolustaa muualta tulevia elättejä? Voin sanoo että multa ei ainakaan. Onkohan siellä rajalla meidän Karenit varusmiesten sijaan twiitit aseinaan? Tuskin.

Ettäs jaksatte.

Mä en oo kauheen usein vauvalla mut mikä tää venäjä trolli juttu mitä näkee joka paikas on? Sama ku se "kaiken tak

Joo joo, älkää enää viitsikö. Olette noloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. "aspa-/toimisto" hommia on PALJON ympäri eurooppaa tarjolla, jos eng. ja suomen- (plussaa jos vielä jonlun muun) kielen taitoa on. 

Tuttuja on Espanjassa, Kyproksella, Maltalla, Saksassa, Irlannissa jne. Ja nyt ei puhuta "puhelinmyyjistä" vaan nk. toimistohommista, chateista ym. Veikkaan, että mitä parempi koulutus (esim. insinööri) töitä vielä enemmän tarjolla mitä "duunareille". 

Kun hommat hoitaa hyvin --> uusia ovia aukenee.

Itse olen juuri tuollaisessa töissä Kreikassa ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa. Kyllä täällä töitä on mutta palkka on 1300euroa kuussa ja verojen jälkeen palkasta jää tonni käteen. Suurin osa työntekijöistä asuu soluissa, koska kaikilla ei ole varaa asua yksin. Että tervetuloa vaan mukaan tänne paratiisiin! :D ei se ruoho ole aina sen vihreämpää muualla. 

Tänne suoleen pitäisi olla tulossa sama mutta sosialistit vastustavat sitä niin kauan kuin keskuspankki kaatuu kun jakanut liikaa ilmarahaa kaikille ja usko mennyt.     

Vierailija
124/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus toistuu. Koskaan ei aloittaja-iiigori kerro mihin nimenomaiseen mashan kannattaisi taviksen muuttaa.

Vierailija
125/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäs jaksatte.

Mä en oo kauheen usein vauvalla mut mikä tää venäjä trolli juttu mitä näkee joka paikas on? Sama ku se "kaiken tak

Sama täällä. Sen ymmärrän, että jos en ihaile sannaa tai rohkaisen muuttamaan pois, niin olen iikori. Kyllä on viisasta porukkaa.

Vierailija
126/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä nuoret miehet oikeasti toteuttivat maastapaon. Syynä se että muuten olisivat päätyneet osaksi Venäjän laitonta hyökkäystä Ukrainaan. 

Meilläkin on töissä nuori hyvinkoulutettu venäläinen suunnittelija.

Vierailija
127/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä nuoret miehet oikeasti toteuttivat maastapaon. Syynä se että muuten olisivat päätyneet osaksi Venäjän laitonta hyökkäystä Ukrainaan. 

Katos, iiiigori antoi heti sulle alapeukun, kun kehtasit puhua laittomasta hyökkäyksestä 😄

Vierailija
128/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama aloitus toistuu. Koskaan ei aloittaja-iiigori kerro mihin nimenomaiseen mashan kannattaisi taviksen muuttaa.

Ruotsí, Nörja, Táanska, Sáksa, Hollantí, Itävalta, Sveátsi. Naisille saattaa sopia myös Kreíkka, Italía Epsanja ja Portogali. Eikö ìgorvajakki sitten poista listaa ja ihmettele miksei kukaan kerro. :D

Vierailija
129/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein lähde, kolja - tämäkään. 🥱

Vierailija
130/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö.

Menikö ìgorvajakin ilmiantonappula jäähylle?

Miten sulle muuten menee noin niinkuin omasta mielestäsi?

Vierailija
131/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, iiiigori antoi heti sulle alapeukun, kun kehtasit puhua laittomasta hyökkäyksestä 😄

Gaza-tyylinen ratkaisu on kansainvälisesti hyväksytty ja ihan OK Ukrainankin tapauksessa.

Vierailija
132/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö.

Tämä se vasta onkin vajakkki, kun ei tajua, että jos puhuu iiigorivajakkista, se tarkoittaa, että iiiigori on vajakkki.

Huono suomen kieli?

Vierailija
133/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö.

Tämä se vasta onkin vajakkki, kun ei tajua, että jos puhuu iiigorivajakkista, se tarkoittaa, että iiiigori on vajakkki.

Huono suomen kieli?

ìgorvajakkia harmittaa, kun siitä on tullut palstan tunnetuin vajakkí yhdessä incelvajakín kanssa.

Vierailija
134/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö.

Huono suomen kieli?

ìgorvajakkia harmittaa, kun siitä on tullut palstan tunnetuin vajakkí yhdessä incelvajakín kanssa.

Iiiigoria itkettää, kun suomalaiset eivät hänen trollauksena takia lähteneetkään rynnimään rajan yli eri maahan, ja jättäneet tietä auki Putinin vähän heikommalle sotaväelle. Etkö saanut bonusta, eli ukrainalaista vedenkeitintä, mitkä sotilaat varastaa ilman sitä pohjaosaa, kun eivät ole ennen nähneet? Kyllä nyt säälittää.

Vierailija
135/137 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas uhotaan Suomesta poismuuttamista. Huvinsa kullakin.Harva mihinkään lähtee.

Me muutimme. Ja samalla tietysti lapsemme (3) muuttivat.  Kukaan meistä ei ole palaamassa, ei aikuistuneet lapsemmekaan.

Vierailija
136/137 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. "aspa-/toimisto" hommia on PALJON ympäri eurooppaa tarjolla, jos eng. ja suomen- (plussaa jos vielä jonlun muun) kielen taitoa on. 

Tuttuja on Espanjassa, Kyproksella, Maltalla, Saksassa, Irlannissa jne. Ja nyt ei puhuta "puhelinmyyjistä" vaan nk. toimistohommista, chateista ym. Veikkaan, että mitä parempi koulutus (esim. insinööri) töitä vielä enemmän tarjolla mitä "duunareille". 

Kun hommat hoitaa hyvin --> uusia ovia aukenee.

Itse olen juuri tuollaisessa töissä Kreikassa ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa. Kyllä täällä töitä on mutta palkka on 1300euroa kuussa ja verojen jälkeen palkasta jää tonni käteen. Suurin osa työntekijöistä asuu soluissa, koska kaikilla ei ole varaa asua yksin. Että tervetuloa vaan mukaan tänne paratiisiin! :D ei se ruoho ole aina sen vihreämpää muualla. 

siis verojen jälkeen tonni käteen tuosta palkasta!? Mulla ei jää mitään käteen 2500 eurosta suomessa.

Vierailija
137/137 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysytään näin; mikä maa saa vähiten haukkumista nationalisteilta?