Gänkstäräp on maksuhäiriömusiikkia ja kelapoppia
Uhotaan Santanderinvalkoisella tai lainatulla bemarinraadolla ja kelan maksamilla korvauksilla sekä lelukaupasta varastetuilla muovipyssyillä. Rekvisiittana ovat lisäksi myös äidiltä salaa otetut leivinjauhot
Kelapop ja ulosottoräp ovat myös hyviä synonyymejä tälle ns musiikille
Kommentit (21)
Nistiörvellystä se on eikä ole musiikkia nähnytkään.
joo mä keksin tuon eilen mut saa käyttää ja on osuva. maksuhäiriö musa on just sitä sonta räppiä. wannabe ganstat kuuntelee räppiä naisista joita nimittelee h o ro oiksi ( ilman, että itse saavat koskaan edes ilmaiseksi .
huume anthemia kuunnellaan, koska onhan se nyt kovaa kakkaa popata mömmöjä ja samalla kuunnella lauluja siitä.
uhotaan ja uhotaan tai sitten kuunnellaan sitä autontune ulina räppiä 😂.
osamaksu roleksi ja pankin omistama audi elämä on kovaa kakkaa .
mä en valinnut lähiö elämää lähiö elämä valitsi mut .
linkatkaa ulosotto räppiä tänne 🤣 kertokaa mitä naapurin OG gansta kuuntelee.
Persujen vikinää se on nauhotettuna. :) eikai nistit niin pitkälle pääse että saisi levyn tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Rap ei ole musiikkia.
ei niin, se on syöpää. ölinää jonkun koneella tehdyn yksitoikkoisen biitin tahtiin
Vierailija kirjoitti:
Persujen vikinää se on nauhotettuna. :) eikai nistit niin pitkälle pääse että saisi levyn tehtyä.
Kyllä moni saa. Esim. siinä Milan Jaffin porukassa oli näitä wannabe räppäreitä ja huumeita käytettiin paljon. Eikös hän itsekin kuvitellut olevansa jonkin sortin artisti? Itä-Helsingissä näitä näkee.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
joo mä keksin tuon eilen mut saa käyttää ja on osuva. maksuhäiriö musa on just sitä sonta räppiä. wannabe ganstat kuuntelee räppiä naisista joita nimittelee h o ro oiksi ( ilman, että itse saavat koskaan edes ilmaiseksi .
huume anthemia kuunnellaan, koska onhan se nyt kovaa kakkaa popata mömmöjä ja samalla kuunnella lauluja siitä.
Ajattelin kehitellä tätä termiä vielä eteenpäin. Niin osuva oli tuo alkuperäinen.
Ap
Nistithän kuolee aina nälkään tai huumeisiin miten ne voi mukamas musiikkia tehdä?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni saa. Esim. siinä Milan Jaffin porukassa oli näitä wannabe räppäreitä ja huumeita käytettiin paljon. Eikös hän itsekin kuvitellut olevansa jonkin sortin artisti? Itä-Helsingissä näitä näkee.
Persunistejä?
Elektroninen musiikki on aitoa laatumusiikkia.
kaikki räppiä kuuntelevat eivät ole nistejä, mutta kaikki nistit kuuntelee räppiä
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persunistejä?
Persujen käveleviä ja ääntelehtiviä vaalimainoksia eli tavallaan kyllä niiden asialla
Vierailija kirjoitti:
kaikki räppiä kuuntelevat eivät ole nistejä, mutta kaikki nistit kuuntelee räppiä
Kyllä niitä on hevarinistejä myös. Ihan satanistejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persunistejä?
Persujen käveleviä ja ääntelehtiviä vaalimainoksia eli tavallaan kyllä niiden asialla
Niin persunistit on yleensä hevareita ja skinheadejä. Ei ne räppiä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kehitellä tätä termiä vielä eteenpäin. Niin osuva oli tuo alkuperäinen.
Ap
kiitos, hyvä jatka olisi kiva jos tulisi yleiseen käyttöön. naisetkin vois oppia, että rapin kuuntelu on ehkä kust se isoin redflag, jos ei muusta tiedä juosta ja kovaa
Mätäfäkäjoujou, kelagold on oukou. Haastemies on perässä, maksuerä on erässä