Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivinkkejä 50-vuotiaalle?

Vierailija
14.02.2026 |

Meikkasin nuorena ihan taitavasti, mutta nyt en ole 10 vuoteen meikannut melkein ikinä. Ihoni on siis nyt vanhempi kuin viimeksi kun meikkailin. 

Heitin juuri meikkipussini sisällön roskiin (10 v vanhaa kamaa) ja lähden kauppaan.

Vinkkejä siihen, mitä ostan? Aion meikata vain satunnaisesti eli juhliin, mutta silloinkin luonnollisesti. Ihoni on hyvä, vielä rypytönkin.

Olisin kiitollinen ehdotuksista!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan. Olen muuten melkein ihan samassa tilanteessa. 50 v. ja luovuttanut kauan sitten meikkaamisen suhteen. Jos juhlat on, yritän vanhoilla meikeilläni jotain tuherrella. 

Vierailija
2/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä komppaan. Olen muuten melkein ihan samassa tilanteessa. 50 v. ja luovuttanut kauan sitten meikkaamisen suhteen. Jos juhlat on, yritän vanhoilla meikeilläni jotain tuherrella. 

Huomasin, että esim. Catrice ja Essence myyvät meikkejä ihan pikkurahalla. Voi uusia meikkipussia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vanhainkotiin, sulkeudu huoneeseesi, äläkä tule ikinä enää ulos.

Vierailija
4/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vanhainkotiin, sulkeudu huoneeseesi, äläkä tule ikinä enää ulos.

No olipa erikoinen ulostulo. Miksi pelkäät vanhenemista? Ap

Vierailija
5/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittamaan kasvohoidosta. Tässä iässä on tärkeää, että pohja pn kunnossa.

Meikkivinkkejä kävisin kysymässä ammattilaiselta. Silloin saa parhaat ohjeet juuri omalle iholle ja omiin väreihin ja piirteisiin parhaiten sopivat neuvot.

Vierailija
6/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meikkivinkit on, että jos oot huulipunan käyttäjä niin osta kallis huulipuna. Sellainen, joka oikeasti pysyy eikä leviä. Halvat punat (vaikkan kuinka rypytön olisitkin) suttaantuu ja se mikä on parikymppisenä viehättävän suttuista on 50v enää sotkua.

T. N52

Vierailija
7/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran laivalla ja hain jotain meikkiä. Sain todella hyvät neuvot ja ohjeet myyjältä. Laivalla on aikaa katella ja kokeilla. Varmaan joissakin kaupoissakin saa palvelua.

Vierailija
8/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minä en meikkaa enkä rasvaa enkä tee yhtään mitään. 50+ kans. Olen huomannut että kaikki puuterit tms. ihoon laitettavat vain korostavat niitä juonteita. Toinen ongelma; ikääntyessä ripsarit alkavat kutittaa aivan kamalasti juuresta. Jos olen laittanut noita vanhoja, jotain kajalia vähän yläluomelle tms. En ole kyllä millekään allerginenkaan ja iho rasvainen. Tästä olen kuullut että monelle tulee kutinaa vanhemmiten. Apteekistako ne meikit pitää tässä iässä ostaa :D niinkuin kaikki muukin

Vierailija
9/9 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun meikkivinkit on, että jos oot huulipunan käyttäjä niin osta kallis huulipuna. Sellainen, joka oikeasti pysyy eikä leviä. Halvat punat (vaikkan kuinka rypytön olisitkin) suttaantuu ja se mikä on parikymppisenä viehättävän suttuista on 50v enää sotkua.

T. N52

Ajattelin unohtaa huulet ja meikata silmät ja laittaa huuliin vain huulirasvaa tai kiiltoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä