Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivinkkejä 50-vuotiaalle?

Vierailija
14.02.2026 |

Meikkasin nuorena ihan taitavasti, mutta nyt en ole 10 vuoteen meikannut melkein ikinä. Ihoni on siis nyt vanhempi kuin viimeksi kun meikkailin. 

Heitin juuri meikkipussini sisällön roskiin (10 v vanhaa kamaa) ja lähden kauppaan.

Vinkkejä siihen, mitä ostan? Aion meikata vain satunnaisesti eli juhliin, mutta silloinkin luonnollisesti. Ihoni on hyvä, vielä rypytönkin.

Olisin kiitollinen ehdotuksista!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä terve. Kävin kaupassa. Haluatteko kuulla, mitä ostin? No, kerron joka tapauksessa.

Ostin luomivärin (muddy nudes), aurinkopuuterin (matta), kulmakarvageelin (Essence, vain 2,50), ripsarin ja nestemäisen eyelinerin (hypoallergeeniset) sekä siveltimen tuolle aurinkopuuterille. Pohjaa en ostanut, koska lärvissä ei ainakaan tällä hetkellä ole epätasaisuutta. Huuliin laitan vain laadukkaan huulirasvan.

Olisi kiva kuulla, mitä meikkejä te muut viisikymppiset olette ostaneet.

Ap

Kuulostaa hyvältä. Ostaisin kuitenkin myös sävytetyn kosteus/päivävoiteen ja voidemaisen poskipunan. Näillä kahdella ja kulmageelillä saa aikaan pirteän ilmeen ilman mitään muita tuotteita. Itse olen niin kalpea, etten voi lähteä ihmisten ilmoille ilman, että on jotakin.

Essencen kulmageelissä on hintalaatu-suhde todella kohdallaan. Sävytettyyn päivävoiteeseen löytyy  vaikka mitä  vaihtoehtoja esim. Maybelline tai Loreal, mutta itsellä on jo useampi tuubi kulunut Erborianin cc-voidetta, vaaleimmassa sävyssä Clair. Tulee tuubista valkoisena mutta muuntautuu sävylliseksi oman ihonvärin mukaan. Kallis mutta hyvä.

Voidemainen poskipuna on yleensä kuultava ja ikääntyvällä armollisempi kuin puuterimaiset. Sitä voi sipaista myös kulmaluulle, nenänvarteen ja leukaan. Aurinkopuutereista en ole koskaan löytänyt itselle sopivaa neutraalia sävyä, kaikki on liian oransseja tai kellertäviä. Tunkkainen lopputulos.

Kiinnittäisin huomiota ihon kosteutukseen ja hoitoon. Olen 65 v. mutta edelleenkään ei näkyviä ryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme