Onko kenelläkään ns. S-marketin bonuskorttia, mutta ei tiliä?
Eli saadaan alennuksia... hym, ainaki yli 10v.. Olemmeko plussan puolella, jos oikein avaamme tilin. ko. laitoksee?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tili on kaikilla bonuskortin pääkortin haltijoilla Nyt vain lataatte s - mobiilin ja kirjaudutte sinne verkkopankkitunnuksilla. Kortin ja verkkopankkitunnukset tilille voi tilata kotiin, jos haluaa siirrellä rahoja käyttötilille sieltä.
Ei ole usko jo! Mulla li meidän päätili, mutta lopetin sen, kun koko systeemi on niin typerä, että minä päätilin haltija on saanut titää, mitä bonuskortteja siihen tiliin olikytketty, koska se bonuskortti oli miehen nimellä. Silti minulta veloitettiin sen bonuskortin kk-maksuja. Tämä oli silloin, kun tekivät sen muutoksen, että vanhasta bonuskortista tuli maksullinen ja piti tilata uusi bonuskortti, joka oli maksuton. Oikein kehoyyivat hakeman uuden kortin, mutta eivät vaivautuneet ketomaan, että se vanha kortti pitää itse peruuttaa. En viitsinyt jäädä katsomaan sitä pelleilyä ja lopetin s-tilin, meidän perheen ainoan sellaisen. Miehelle jäi pelkkä bonuskortti, jota käytämme tarjouksiin, jotka saa vain s-kortilla.
...koska miksi vaivautua lukemaan tiedotteita, jotka minulle lähetetään kotiin.
"Jos et halua maksaa S-Etukortti Debit -kortistasi kuukausimaksua, soitathan meille
tai tule käymään Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä 1.4.2021 mennessä.
Soittosi tai käyntisi yhteydessä lopetamme maksulliseksi muuttuvan korttisi. Kuukausi- ja
vuosimaksuttomana säilyvän S-Etukortti Visasi käyttöä voit jatkaa normaaliin tapaan.
Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 010 76 5800 (ma–to kello 9–20, pe kello 9–18,
0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/minuutti). Sinua lähimmän Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki
-pisteen sijainnin voit tarkistaa osoitteesta s-pankki.fi/toimipaikat. Varaathan pisteellä käyntiä
varten ajan osoitteessa s-pankki.fi/ajanvaraus aiheella Tilit, kortit ja maksaminen."
Vierailija kirjoitti:
Siis, meillä on ns. se kortti, mutta emme edelleenkään ole avanneet ns. tiliä. ko pankkiin. Oliko nyt selkeesti sanottu?
On siellä rahaa. Tiliin voi hankkia tunnukset jos rahoja haluaa maksaa itselleen. Tai kortin niin voi käyttää rahaa.
Koska esim. käteisellä maksaessa saat bonukset sillä käteiskortilla. Se lienee vanha nimi ja juontaa juurensa ajalle, jolloin käteistä käytettiin enemmän.