Onko kenelläkään ns. S-marketin bonuskorttia, mutta ei tiliä?
Eli saadaan alennuksia... hym, ainaki yli 10v.. Olemmeko plussan puolella, jos oikein avaamme tilin. ko. laitoksee?
Kommentit (28)
Mulla oli S-etukortin pääjäsenyys ja miehellä rinnakkaiskortti. Eron jälkeen näin kaikki ostoksensa ja hänen ostoksensa kerryttivät minulle bonuksia S-tilille. Vihjaisi sitten, että sun ostokset kerryttää mulle bonuksia ja miehellä tuli kiire hankkia oma kortti. Hanki nyt hyvä ihminen oma pääkortti ja irtisano rinnakkaiskortti miehen korttiin.
En mä ole eronut miehestä vaan s-pankista luokattoman huonon asiakaspalvelun takia. Miehellä edelleen bonuskortti sellaiseen s-tiliin, joka on lopetettu. Eli kyllä voi olla s-bonuskortti ilman s-tiliä. Enkä todellakaan maksa jotain satasta bonusten takia, kun keskoa käytetään pääasiassa.
Eihän sitä satasta ole edes pakko maksaa kerralla. Riittiköhän 20€ ja loput pystyi kuittaamaan ansaituilla bonuksilla. Voi olla, että on vuoskymmenen aikana muuttunut kertamaksuksi.
Kyllä mä olen tykännyt. Tiliä kun ei käytä aktiivisesti, saattaa sen summa yllättää. Me saatiin kaikki vauvan hankinnat maksettua bonuksilla. Muuten olisi ollut aika tiukkaa taloudellisesti koko raskausaika.
Miten joidenkin on niin vaikea ymmärtää, että kaikki ei saa mitään todellista hyötyä bonuksista?
Onko ketään muuta jolla on todella vanha kpo-bonuskortti , sanotaan jotain lähes 20v vanha kortti ?
Kysyisin, että mistä tunnistaa onko kyseessä rinnakkaiskortti, vai pääomistajan kortti ?
Lukeeko rinnakkaiskortissa sen kortin haltijan nimi, vai jokin muu tunnistetieto ?
Voiko bonuskortin pää-tai rinnakkais statuksen selvittää ihan s-marketin kassalla ? vai pitääkö mennä/varata aika jostain Prisman s-pankista selvitystä varten ?
Ite en prismaan pääse ennen kesää, kun matkaa kertyy sellasen 100km + (autoton jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on bonuskortti, mutta ei tiliä. Ala mitään satkua maksaa siitä, että saan bonuksia kerrytettyä muutama sata euroa viidessä vuodessa.
Saat takaisin sen laittamasi satasen kahteen kertaan, kun heti maksettuasi saat lahjakortteja satasella ja jos luovut myöhemmin kortista saat sijoittajamasi satasen takaisin.
Ei nuo lahjakortit ole automaattisesti. Eri puolella maata eri systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on bonuskortti, mutta ei tiliä. Ala mitään satkua maksaa siitä, että saan bonuksia kerrytettyä muutama sata euroa viidessä vuodessa.
Ei voi olla noin. Tili tulee automaattisesti, kun on a-bonuskortti. Kortin saadakseen pitää liittyä omistajajäseneksi ja maksaa maksu.
Mulla on niin vanha kortti että en ole koskaan maksanut mitään maksua. Bonukset tulee silti jollekin tilille, niistä tulee ilmotus S-mobiilin appiin. Kortti on hankittu joskus silloin kun ne tuli.
Vierailija kirjoitti: Onko ketään muuta jolla on todella vanha kpo-bonuskortti , sanotaan jotain lähes 20v vanha kortti ? Kysyisin, että mistä tunnistaa onko kyseessä rinnakkaiskortti, vai pääomistajan kortti ? Lukeeko rinnakkaiskortissa sen kortin haltijan nimi, vai jokin muu tunnistetieto ? Voiko bonuskortin pää-tai rinnakkais statuksen selvittää ihan s-marketin kassalla ? vai pitääkö mennä/varata aika jostain Prisman s-pankista selvitystä varten ? Ite en prismaan pääse ennen kesää, kun matkaa kertyy sellasen 100km + (autoton jne)
Kirjaudu palveluun:
https://tunnistus.s-ryhma.fi/entry/login-next
Tai soita aspaan
Mulla oli S-etukortin pääjäsenyys ja miehellä rinnakkaiskortti. Eron jälkeen näin kaikki ostoksensa ja hänen ostoksensa kerryttivät minulle bonuksia S-tilille. Vihjaisi sitten, että sun ostokset kerryttää mulle bonuksia ja miehellä tuli kiire hankkia oma kortti. Hanki nyt hyvä ihminen oma pääkortti ja irtisano rinnakkaiskortti miehen korttiin.