Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joukkoriehumiset ja mellakat tuolla

Vierailija
13.02.2026 |

Joukkoriehumiset ja mellakat tuolla briteissä ja ranskassa ja muualla euroopassa,miksi niistä ei enempää uustisoida täällä suomessa? 

Itse seuraan facesta niitä. Liittyy maahanmuuttoon vanhuksien heitteillejätöstä pakolaisten suosimisesta ja radikaalin islamin terrorismista.  Siellä herätään sankoin joukoin myös muualla maailmassa seuratkaa. 

Suomessa ei puhuta tai sitten vaan uinutaan lintukodon lämpöstä unta. Lähettäkää lähettäkää pakolaiset tänne niitä vaan tulee. Ja islamisaatio leviää. Muistakaa vanha Iran ennen musuja. NE TIETÄÄ. Onneksi siellä on kansannousu kuten Briteissä esmes. Ihan uskomatonta. Vanha Iran palaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Briteissä, missä täällä on niitä mellakoita? 

Itse asun Lontoossa. Näen mellakoita joka päivä.

Vierailija
42/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Puolasta kun siellä on rauhallista ja turvallista ja se on hyvinkin kehittyvä maa, tiukka maahantulopolitiikka. Sinne ei mennä loisimaan. Minun unelmamaa. Tavalliselle sopiva, hinnat kohtuulliset ellei nyt jossain ihan isoimmissa kaupungeissa halua asua. Ruoka hyvää, kaunis kulttuuri ei terrorismia yli kahteenkymmeneen vuoteen.

Kokemusta valloittajista ilmeisesti ihan tarpeeksi.

Siksi he varustavat armeijaansa, ettei Venäjä taas veisi heiltä vapautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
44/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sieltä Pietarista mitään näe.

Vierailija
45/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä?  Asun itsekin Lontoossa. En ole nähnyt ainuttakaan mellakkaa sitten vuoden 2011.

Vierailija
46/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut?

Äidin kellarissa.

ap

Vierailija
47/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua KIINNOSTAA mailman tapahtumat ettei samoja mokia toisteta ja osataan olla varuillaan.

Muumilaaksossa ei saa kertoa maailman tapahtumista, koska kansalaiset saattaisivat järkyttyä kun heille kerrotaan totuus. Siksi on turvallista pysytellä valheellisessa narratiivissa. 

Vierailija
48/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitt

Muumilaaksossa ei saa kertoa maailman tapahtumista, koska kansalaiset saattaisivat järkyttyä kun heille kerrotaan totuus. Siksi on turvallista pysytellä valheellisessa narratiivissa. 

Niin kuin tuolla idässä.

Vierailija
49/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraat siis rasismia ja väkivaltaa lietsovia äärioikeistokanavia ja ihmettelet miksei Suomen media toista sitä paskaa. Selvä.

Totuus on usein se mitä ihminen ei halua tietää, eikö vain? Ei Suomen valtamedia kerro mitä muualla maailmassa oikeasti tapahtuu jos se ei sovi valtamedian ideologiaan. Iso-Britanniassa, Ranskassa (ja jossain määrin myös Saksassa) on ollut mellakoita jo kauan ja jokaisella on ainakin yksi yhteinen syy - "huippuosaajien" aiheuttamat valtavat ongelmat. Jos et usko niin mene itse paikan päälle katsomaan. 

Juuri tuota paskaa, jota juuri tänne valutit, ei tee mieli kuulla eikä lukea. Tuolla ei ole mitään uutisarvoa, vaan se on sinun ja heimolaistesi pakkomielteistä vihaa kaikkea mahdollista kohtaan.

Vierailija
50/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen eri mutta totuutta ei voi kiistää. Totuus ei nimenomaan ole paskaa. Ilmeisesti se ei kuulu sinun ideologiaasi. Totuus. Ja kuten tuossa sanottin mene itse paikan päälle toteamaan.

Vierailija
51/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..alkaa oksettaa. Kysely tunnit tv..ssä jo lapsena tajusin..eltantuneita poliitikkoja. En ole koskaan äänestänyt kun tajusin jo muinoin miten maailma tai ainakin suomi makaa.

Aina kannattaa äänestää? Jusst.

Vierailija
52/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sieltä Pietarista mitään näe.

Venäjä onkin rauhallinen ja oikeudenmukainen valtio, joten eihän siellä mitään mellakoita ole. 

Vierailija
53/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraat siis rasismia ja väkivaltaa lietsovia äärioikeistokanavia ja ihmettelet miksei Suomen media toista sitä paskaa. Selvä.

Totuus on usein se mitä ihminen ei halua tietää, eikö vain? Ei Suomen valtamedia kerro mitä muualla maailmassa oikeasti tapahtuu jos se ei sovi valtamedian ideologiaan. Iso-Britanniassa, Ranskassa (ja jossain määrin myös Saksassa) on ollut mellakoita jo kauan ja jokaisella on ainakin yksi yhteinen syy - "huippuosaajien" aiheuttamat valtavat ongelmat. Jos et usko niin mene itse paikan päälle katsomaan. 

Menen heti kun kerrot missä täällä briteissä niitä mellakoita on? 

Vierailija
54/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin elän pakolaisten kuin tekopyhien, kaikkea vihaavien ja omaa maataan halveksuvien äärioikeiston elukoiden kanssa. 

eiköhän ole vassarit/vihreät, jotka maatamme vihaavat

Vierailija
55/55 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota paskaa, jota juuri tänne valutit, ei tee mieli kuulla eikä lukea. Tuolla ei ole mitään uutisarvoa, vaan se on sinun ja heimolaistesi pakkomielteistä vihaa kaikkea mahdollista kohtaan.

Ymmärrän. Totuus pelottaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä