Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin enkä pystynyt kertomaan miehelle

Vierailija
13.02.2026 |

Pakko kirjoittaa jonnekin kun sydäntä puristaa niin kamalasti. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä kahdeksan vuotta ja pari vuotta sitten meillä oli huonompi jakso käynnissä. Olin oikeastaan aika varma jossain vaiheessa, että eroaisimme. 

Minulle tuli viikon työmatka toiseen maahan, ja työskentelin tiiviisti kohdemaassa olevan miehen kanssa firmamme projektin parissa. Meillä klikkasi heti huumori ja kaikki muukin, ja kuten arvata saattaa niin viikon loppuun mennessä olin ehtinyt ihastua häneen ja hän vastaavasti minuun. Tämä johti siihen, että viimeisenä iltana menimme sänkyyn, emme harrastaneet yhdyntää (koska kondomeja ei ollut - näin jälkikäteen ajatellen jumalan kiitos), mutta kaikkea muuta teimme kylläkin. 

Palasin kotiin ja vielä vaihdoimme jotain viestejä miehen kanssa, mutta aika pian kotiympäristössä aloin havahtua siihen, että olen mokannut todella pahasti ja katkaisin kaiken yhteydenpidon. Alkoikin melkoinen henkilökohtainen kriisi ja en vain pystynyt kertomaan omalle miehelleni tästä, koska tiedän, että hän ei tätä olisi pystynyt anteeksi antamaan. Aikaa on kulunut pian kolme vuotta tapahtuneesta ja olen kantanut tätä möykkyä sisälläni niin että se on välillä enemmän ja välillä vähemmän läsnä. Me selvisimme lopulta vaikeasta ajasta mieheni kanssa ja minulle oikeastaan vain kirkastui tämän jälkeen, että todella haluan olla hänen kanssaan.

Meille on tulossa ensimmäinen lapsi ja ihanan uutisen myötä tämä pettäminen on noussut pintaan ihan hirveänä syyllisyytenä. Aikaa on kulunut niin paljon, että ei ole mitään järkeä kertoa asiasta ja sillä vaan siirtää oma paha oloni mieheeni. En vain tiedä miten kantaisin tätä salaisuutta kun tuntuu, että puristun sen alle.

En kaipaa nyt mitään moraalisaarnaa, tiedän toimineeni väärin ja kannan siitä ihan hirveää syyllisyyttä ja ahdistavaa tunnetta mukanani. Miten pystyisin antamaan anteeksi itselleni?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee seksipalstalle seksiaddikti.

Vierailija
42/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ulkomaan suklaasilmä pani minua kunnolla perseeseen. En pysty vieläkään istumaan. Tämä on niin siistiä. 

- ap

Niin on! Ja parasta siinähän on se, että se tapahtui eri maassa kuin missä miehesi oli eli se ei ole edes pettämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap:n syyllisyydentunto saa asiat vielä leviämään käsiin. Mies raivostuu siinä kohtaa, että miksi hänelle ei kerrottu ennen lapsen hankintaa. Ap taisi tietää, että ei pysty elämään syyllisyytensä kanssa ja toivoi, että lapsen hankkiminen estäisi mahdollisen eron. Yhtä kaikki, paska veto.  

Vierailija
44/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos miehesi heittäisi sinut alas parvekkeelta Allahin nimeen!

Inshallah!

Tai ikkunasta.

T. Vladimir

Vierailija
45/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minut. Tiedän, mutta hän ei myönnä. Ei millään.

Arvaa millaista on kantaa tätä toisen tekemää passaa joka päivää kun ei edes pysty olemaan rehellinen.

Teen lähtöä liitossani joka helvatan päivä ja joku päivä piinani päättyy.  

Se mitä teit on kamalinta mitä toiselle voi tehdä, jos kyseessä on oikea avioliitto joka perustuu luottamukseen ja rakkauteen.

Oli meillä myös raskaat vuodet. Mutta minä en pettänyt.

Vierailija
46/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pullukka ulina

Vierailija
47/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse kaikkea aina tietää. Naisilla on oikeus pitää salaisuuksia,

Ja miehellä on oikeus kunniamurhaan. Alhamdulillah!

Jes, minne voin tulla kunniamurhaamaan sinut?

Et ole mies

Vierailija
48/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt ollut mitään, vähän pidit hauskaa.  Muistele ja hymyile.

Miehet tekee vuorostaan paljon muutakin ja vielä maksavat siitä ilotytöille. Se kaikki on perheeltä pois.

Vierailija
49/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 9-10, miten paljon oikeesti olisit toivonut munaa sisääsi?
9 = erittäin paljon
10 = vielä enemmän kuin erittäin paljon

Vierailija
50/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaisit vain miehesi ja lapselta kodin.

Eikö riitä, että kärsit itse?

Anna olla ja hyvitä kaikin tavoin.

Vierailija
51/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on satua. Ei naista tuollainen enää jälkikäteen pakottaisi.

Ja se toimii myös ohjeena. Eli turpa kiinni ja keskity elämään.

Vierailija
52/52 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse kaikkea aina tietää. Naisilla on oikeus pitää salaisuuksia,

Ja miehellä on oikeus kunniamurhaan. Alhamdulillah!

Jes, minne voin tulla kunniamurhaamaan sinut?

Et ole mies

Passini ja kyrpäni ovat eri mieltä. Saat itsekin halutessasi vielä tarkistaa. Se osoite, kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän