Kuumin ammatti miehellä
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama kuin tuolla edellä olevalla. Sellaiset perinteiset naismaiset ammatit ovat miehellä extra Hot. Esim. Lähihoita ja sairaanhoitaja, mutta ei ensihoitaja, koska se taas on enemmän "miehinen" ammatti. Nämä jotenkin viestittävät pehmeitä arvoja, joka on todella ihanaa, vaikka toki tiedostankin, ettei kaikilla näin ole.
Ps. Olen itse ylemmän korkeakoulun käynyt.
Itse en näe mitään kuumaa mieslähäreissä. Äitini hoivakodissa heitä työskentelee useampikin ja ihania hoitajia kylläkin ovat, mutta m-i-t-ä-ä-n hottia ei siinä kyllä ole.
Niin, en minäkään lentäjistä, lääkäreissä ja jne. ammateissa. Lääkäri oli periaatteessa ok, jos olisi valinnut alan siksi, että haluaa auttaa, eikä rahan ja statuksen vuoksi. Onneksi meistä on monek
Lentäjien ja lääkäreiden vaimoilla makeaa elämää kun pinkka kunnossa miehellä. Se ero lähärimiehem vaimolla.
Ehdottomasti luovat ja taiteelliset alat, esim. taidemaalari, kirjailija, näyttelijä, muusikko...
Joku muu humaani työ, joka kuvastaa halua auttaa muita.
Pilotti, lääkäri, DI tai juristi. Missä tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Geologi. Sellainen tohtori joka liikkuu metsissä tekemässä tutkimuksia ja ajelee nelivetoautolla pitkin metsäteitä.
Tää on vähän niin kuin eräopas älyllisellä twistillä. Enkä tarkoita etteivät eräoppaat olisi älykkäitä, mutta tiedätte mitä tarkoitan. Samanlainen outfit kuitenkin molemmilla, mutta tää vetää välillä puvun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kirvesmies. Putkari.
Lääkärin vaimona minun tätä vaikea ymmärtää.
Pinkka kunnossa on sinun argumentti ihmiselle joka rakastaa pehmeitä arvoja. Minä en arvosta rahan palvojia, vaan intohimoa ja empatiaa.
Eikä meidän perhe tarvitse yhtään enempää rahaa, olemme tyytyväisiä näin.
Vierailija kirjoitti:
Saunamestari tai palomies.
Mikä on Barbien poikaystävän, Kenin, ammatti?
-Palomies. Kysytäänhän laulussakin, että "Ken vois liekin sammuttaa.." 🤣
Varmaan jossain missä hohkaa uunit kunnolla terästehtaalla..
Myös palomiehillä kuumia paikkoja.
Leipurilla ja kokilla kesällä varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Salainen agentti
Ai semmoinen kuin Epstein?
Niin, en minäkään lentäjistä, lääkäreissä ja jne. ammateissa. Lääkäri oli periaatteessa ok, jos olisi valinnut alan siksi, että haluaa auttaa, eikä rahan ja statuksen vuoksi. Onneksi meistä on moneksi, minä pidän näistä, sinä jostain muusta.
Ps. Mun mies on lähihoitaja mt-puolella.