Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pekka Hyysalo ja Miina - Ero!

Vierailija
13.02.2026 |

Pekka vahvisti juuri eron somessaan. Näin käy usein, kun suhteen etenemistahti on pakonomaisen nopea. Onnea molemmille erilliseen elämään!

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Pekka ollut ensin kiinnostunut Miinan työstä? Miina varmaan ajatteli, että saa Pekan yhteistyöhön ja sitä kautta myyntiä. Sitten Pekka ihastuikin niin, ettei Miina enää tiennyt, miten kieltäytyä. Voihan olla, että Miinalla oli myös ihastumista, muttei osannut jarruttaa kun Pekka painoi tunteineen päälle. Olihan heillä paljon riitoja, joten olettaisin, että Miina yritti jarrutella mutta Pekka oli niin omassa kuplassaan, ja nyt meni Miinalla niin pata jumiin, että jätti Pekan.

Mistä heidät riitansa tiedät? Miina vaikutti tosiaan aina kuvissa varsin vaivaantuneelta. Tai ehkä ujo vain. 

Tässäkin ketjussa on mainittu Pekan postauksesta, jossa kertoi useista riidoista ja kuinka saa olla oma itsensä.

Vierailija
82/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoiko tuo nainen jotain älypatjaa hyysalon julkisuudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska juttu, että parisuhdetta ja naista hehkutetaan siirappisin postauksin, mutta eron tullessa "emme kommentoi". Yksityisasioita tietysti, mutta jännä miten se yksityisyys tapahtuu heti kun ei asiat menekään kuin suunniteltu.

Vierailija
84/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo olla. 

Vierailija
85/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, suuri roihu palaa nopeasti loppuun, pieni liekki kestää pitkään. 

Näin sanovat Intiassa, jossa vanhemmat valitsevat puolison. Pitäiskö Pekan mennä Enskareihin, ja antaa jonkun lässyttävän psykologin valita puoliso?

Vierailija
86/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää Miinaan astuminen tapahtui, luulen, että Pekkaa yritettiin toppuutella, mutta ei hän kuunnellut. Kaunis nainen sekoitti pään aivan totaalisesti. Missi-Miina.

Vierailija
87/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillähän meni huonosti jo silloin kun menivät kihloihin? Miina sai julkisuutensa ja jatkaa matkaa. Tositeeveehen.

Vierailija
88/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä Miina piti tuoda niin vahvasti julkisuuteen, kun ei kukaan Pekan eksistäkään ole ollut. Ja se oli Pekka itse, joka tätä parisuhdejulkisuutta halusi. Oliko niin siistä olla missin kanssa?

Vierailija
89/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan päivitys 1.11.2025 kera onnellisen yhteiskuvan: "Ja sieltä se arki koittaa! Tämä kuva on tavallaan tosi arkinen.

Julkaisin liudan päivityksiä kesällä, jotka lienivät monen mielestä "ällösöpöjä". Postaukset keräsivät joitain kommentteja, joissa eräät isot ihmiset näkivät vaivaa ilmoittaakseen julkisesti päätöksestään lopettaa seuraamiseni, koska tuore rakastuminen oli läsnä liian monessa päivityksessä. Eräs kommentti on jäänyt  mieleeni kirkkaasti: "kyllä se arki vielä koittaa teillekin!" Kommentti oli mielestäni hämmentävä, sillä yleensä juuri normaali arki on mielestäni elämän parasta aikaa, sellaiseen arkeen ainakin pyrin... 

Arki koostuu hetkistä ja juuri nyt se arki on mielestäni vähän turhan kovaa, mutta olen varma, että tästäkin arjesta voi selvitä voittajana! 

Oma työarkeni on jo pyörittänyt minua jonkin verran ympäri Suomea. Miina on ollut välillä pyörityksessä mukana kuskin roolissa siitäkin huolimatta, että hänen oma arkensa aloittelevana yrittäjänä ei ole seesteistä nähnytkään. Esimerkiksi nyt hän on Tampereella siivoamassa liiketilaa, josta hänen täytyy luopua ja odottaa samalla seuraavaa suurta lähetystä, jolle hänen on pitänyt kehittää tilapäinen varasto jostain... Minun KUULUISI olla Tampereella vuorostani auttamassa häntä, mutta sen sijaan olen yksin kotona nauttimassa arjesta tänä lauantaina flunssassa. 

Onneksi minulla on hyvää aikaa parannella itseäni koko ensi viikko, ennen seuraavaa keikkaa. Miina sen saa sen sijaan ajella vuorostaan omien töidensä vuoksi ajella ympäri Suomea ja keskittyä kiireeseen ilman minua... 

Olen varma, että ällösöpöjä päivityksiä on vielä luvassa, mutta puurretaan tässä arjessa nyt ensin! "

Vierailija
90/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-v. Toivon, että löytää vielä onnensa. On tosi hyvä tyyppi ja fiksukin. Paitsi rakkausasioissa. :)

Vierailija
91/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei masennu tästä. Fight back myös rakkausasioissa, eiks je!

Vierailija
92/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka saattaa saada lisää seuraajia nyt kun ne siirappiin kyllästyneet liittyvät takaisin. Hänellä on normaalisti ihan fiksua sanottavaa, ja positiivisuus tarttuu!

Vierailija
93/115 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjooh. Mitä suurempi hehkutus suhteesta somessa, sitä nopeampi ero, näinhän se menee.

Somessa mitäpä tuohon kommentoida.

Vierailija
94/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyriä sydämensä kyllyydestä

Vierailija
95/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, suuri roihu palaa nopeasti loppuun, pieni liekki kestää pitkään. 

T. Pönttöuuni

Vierailija
96/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... Kuka yllättyi?

Vierailija
97/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen sai mitä halusi eli julkisuutta.

Vierailija
98/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiu, Miina oli varmasti syvästi rakastunut.

Julkisuuteen jota sai nyt, ilmaiseksi!

Vierailija
99/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Pekka näytti aina paljon innokkaammalta kuin Miina. Olisko tosiaan niin, että Miinan elämän rakkaus oli itsemurhan tehnyt eksä. :(

Ottaako sen siis takaisin?

Vierailija
100/115 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri somesta luin. Harmillista tosiaan.

Jotkut tuomitsee tuollaisen etenemisvauhdin heti, mutta ei se aina huono ole. Me tavattiin mieheni kanssa lauantaina, sunnuntaina hän muutti luokseni, kihloihin mentiin 2 kk seurustelun/avoliiton jälkeen, eka raskaus vuoden kuluttua, jne. Nyt ollaan oltu melkein 32 vuotta yhdessä, lapset on aikuisia ja me viihdymme edelleen hyvin yhdessä 😊

Niinpä! Mun sisko meni kihloihin viikon päästä tapaamisesta. Nyt yhteiseloa heillä miehensä kanssa 40 vuotta ja yhä viihtyvät yhdessä ja lastenlapsiakin liuta.