Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Hyysalo ja Miina - Ero!

Vierailija
13.02.2026 |

Pekka vahvisti juuri eron somessaan. Näin käy usein, kun suhteen etenemistahti on pakonomaisen nopea. Onnea molemmille erilliseen elämään!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinilovee!

Eiku...näähän on jotain keski-ikäisiä jo. 

Vierailija
22/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisessa on usein tämä ongelma, että jos itse on täysillä kiinnostunut niin se toinen ei ole.

Tämä on tasoteoriaa.

Mulla on tällä hetkellä päinvastainen suhde, että nainen on tosi kiinnostunut ja itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Tämä suhde tietenkin jatkuu loputtomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Pekka kirjoittaa somessa, ettei kommentoi eroa. Tottakai mediaa kiinnostaa, kun ihan itse tunkivat joka lehteen hehkuttamaan parisuhdeonneaan sekunti ensikohtaamisensa jälkeen.

Vierailija
24/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäiyä hattuun ja housuihin!

Vierailija
25/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas on aivovamman taakka.

Vierailija
26/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Pekka näytti aina paljon innokkaammalta kuin Miina. Olisko tosiaan niin, että Miinan elämän rakkaus oli itsemurhan tehnyt eksä. :(

vai halusiko miina kokeilla vähän julkisuutta, voi olla että kuullaan vielä hänestä.

Vierailija
27/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa!

Siis aivan hirveää!

Vierailija
28/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Loppuu ne ällöttävän lipevät ja siirappiset päivitykset.

Vierailija
29/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Loppuu ne ällöttävän lipevät ja siirappiset päivitykset.

No jep. Ne oli kyllä huvittavia. Pekka pyyteli niitä anteeksi muttei kuitenkaan pyytänyt, koska rakkaus on maailman inquinta. IIKK! Eikä taida olla enää ihan 15-v.

Vierailija
30/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys marraskuussa: "Arki on koittanut, mutta tämä kuva on juhlaa!

Olemme Miinan kanssa kokeneet jo ensimmäiset-, toiset- ja kolmannet- kymmenet erimielisyytemme. Tämä on siistiä!

En ole aiemmin ollut parisuhteessa, jossa olen uskaltanut olla aivan oma itseni. Nyt näin on kuitenkin päässyt käymään, ja vaikka puolisoani kutsutaan räjähdysalttiiksi taisteluvälineeksi, niin olemme välttyneet henkilövahingoilta! Vaikka olen ammatiltani puhuja, niin olen saanut hypätä parisuhteen huolto-puheen peruskurssille. 

Huomisesta päivästä kukaan ei tiedä varmasti vielä mitään, mutta tulevaisuudessa aion tulla parisuhteen huollon maisteriksi! <3"

Vierailija
31/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa Pekan puolesta :( Silti en ole yllättynyt. Jostain syystä en ole suhtautunut luottavaisesti Miinaan. Hänelle on ollut varmaan oman uran edistäminen tärkeintä, veikkaan.

Pekka on naiivi. Ylisti Miinan kauneutta, vaikka kilometrin päähän näkee, että se on osittain täyteaineilla ynnä muilla aikaansaatu. Sekin kertoo omaa kieltään ihmisestä ja hänen arvoistaan. Miina olisi oikein kaunis ihan luonnostaan. Löytäisipä Pekka jonkun nätin ja söpön naturellin ellin, jolla on hyvä ja vilpitön sydän, ja osaisi arvostaa sellaista!

Vierailija
32/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ja naturellin löytää joskus tavallisista tytsyistä, missukoista ei koskaan. Se sopisi tämän Pekan (kuka lienee?) muistaa. 

Vierailija
33/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa Pekan puolesta :( Silti en ole yllättynyt. Jostain syystä en ole suhtautunut luottavaisesti Miinaan. Hänelle on ollut varmaan oman uran edistäminen tärkeintä, veikkaan.

Pekka on naiivi. Ylisti Miinan kauneutta, vaikka kilometrin päähän näkee, että se on osittain täyteaineilla ynnä muilla aikaansaatu. Sekin kertoo omaa kieltään ihmisestä ja hänen arvoistaan. Miina olisi oikein kaunis ihan luonnostaan. Löytäisipä Pekka jonkun nätin ja söpön naturellin ellin, jolla on hyvä ja vilpitön sydän, ja osaisi arvostaa sellaista!

Ei tuollaisia naisia enää ole. Nykyiset nuoret naiset haluaa rahaa ja julkisuutta. Ja kyllä se Pekan vamma myös varmaan tuo arkeen haasteita. Plus että Pekka vissiin haluaa lapsiakin.

Vierailija
34/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys marraskuussa: "Arki on koittanut, mutta tämä kuva on juhlaa!

Olemme Miinan kanssa kokeneet jo ensimmäiset-, toiset- ja kolmannet- kymmenet erimielisyytemme. Tämä on siistiä!

En ole aiemmin ollut parisuhteessa, jossa olen uskaltanut olla aivan oma itseni. Nyt näin on kuitenkin päässyt käymään, ja vaikka puolisoani kutsutaan räjähdysalttiiksi taisteluvälineeksi, niin olemme välttyneet henkilövahingoilta! Vaikka olen ammatiltani puhuja, niin olen saanut hypätä parisuhteen huolto-puheen peruskurssille. 

Huomisesta päivästä kukaan ei tiedä varmasti vielä mitään, mutta tulevaisuudessa aion tulla parisuhteen huollon maisteriksi! <3"

Voi herrajjumala, jo on siirappista sanasalaattia. 🤢

Vierailija
35/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni.

V**"u yllättyneet parijonoon.

Ei tarvinnut kummoinen Einstein olla, että näki Pekan olevan täysi kakara rakkauspostauksineen. Miina tarttee varmaan ihan miehen eikä mitään teinipoikaa.

Vierailija
36/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Pekka näytti aina paljon innokkaammalta kuin Miina. Olisko tosiaan niin, että Miinan elämän rakkaus oli itsemurhan tehnyt eksä. :(

vai halusiko miina kokeilla vähän julkisuutta, voi olla että kuullaan vielä hänestä.

Alkaako sekin laulaa? Helmit ja Miinat - jo on kuin 1930-lukua elettäisiin. 😂

Vierailija
37/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi kyllä jonkun pitänyt puuttua. Media ei olisi saanut tehdä juttuja näistä, ihan sellaista perusvastuuta kaipaan journalismilta. Että ei hyväksikäytetä ihmisiä, jotka ovat sekaisin aineista, rakkaudesta, mistä vaan.

Sen naisen näemme seuraavaksi realityssä, veikkaan.

Vierailija
38/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän noi juttunsa teki, lehdet vaan nappas ne someistaan.

Vierailija
39/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että seuraavaksi eroaa Eve ja Joni, jotka raportoivat joka päivä kaiken suhteestaan petipuuhia myöten ympäri somea ja iltapäivälehtiä.

Sitä se teettää kun rynnätään suin päin hehkuttamaan.

Vierailija
40/68 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Pekka-fani ja ihailen hänen positiivisuuttaan ja sinnikkyyttään kuntoutuksessa. Rakkausasioissa hän on kuitenkin ikäisekseen epäkypsä. Noh, ehkä hän muistaa laittaa jäitä hattuun ensi keralla, kun kaunis nainen kävelee vastaan.

Jäitä housuihin pikemminkin.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan