Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö kivijalkakaupat että lisämyynnin tyrkyttämisestä on enemmän haittaa kun hyötyä?

Vierailija
13.02.2026 |

Itsellä asiointikerta jää viimeiseksi jos lisämyyntiä ihan tyrkytetään. Se koskee itseasiassa kaikkia kauppoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kerta maininnut lisäostosta tyrkyttävälle kassahenkilölle, että se on erittäin ärsyttävää.

Vierailija
2/5 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tästä syystä mä en asioi Gigantissa, jos tarvitsen kodinkoneita tai elektroniikkaa jne. vaan menen suoraan Verkkokauppa.comiin. Gigantissa joutuu väistelemään myyjiä ja heidän "tarkistetaanko liittymäasiat tässä samalla ja mikäs sähkösopimus sulla olikaan ja kai sä vielä vakuutuksen tuolle laitteele otat, eihän sun kotivakuutuksella mitään tee tässä tapauksessa..." horinoita. 

Eilinen kokemus Verkkokauppa.comista, kun en löytänyt yhtä siellä myynnissä olevaa tuotetta:

jonotusnumero palvelupisteelle, ja omalla numerolla asioimaan

Minä: "tällanen, pitäis olla yksi hyllyssä, mutta en löytänyt"

Myyjä: "katsotaanpa" (naputtelee tietokonetta) "odotatko hetken, käyn katsomassa onko se hyllyssä vai varastossa"

...

Myyjä palaa: "Tässä, ole hyvä, tarvitsetko jotain muuta?"

Minä: "ei kiitos, tämä riittää" 

nappaan Bubs-pussin mukaan siitä tiskiltä ja marssin kahden ostoksen kanssa kassalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joka kerta maininnut lisäostosta tyrkyttävälle kassahenkilölle, että se on erittäin ärsyttävää.

Kauppiaalle sun pitäisi valittaa, eikä myyjälle jonka se on käskenyt tekemään lisämyyntiä.

Vierailija
4/5 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tästä syystä mä en asioi Gigantissa, jos tarvitsen kodinkoneita tai elektroniikkaa jne. vaan menen suoraan Verkkokauppa.comiin. Gigantissa joutuu väistelemään myyjiä ja heidän "tarkistetaanko liittymäasiat tässä samalla ja mikäs sähkösopimus sulla olikaan ja kai sä vielä vakuutuksen tuolle laitteele otat, eihän sun kotivakuutuksella mitään tee tässä tapauksessa..." horinoita. 

Eilinen kokemus Verkkokauppa.comista, kun en löytänyt yhtä siellä myynnissä olevaa tuotetta:

jonotusnumero palvelupisteelle, ja omalla numerolla asioimaan

Minä: "tällanen, pitäis olla yksi hyllyssä, mutta en löytänyt"

Myyjä: "katsotaanpa" (naputtelee tietokonetta) "odotatko hetken, käyn katsomassa onko se hyllyssä vai varastossa"

...

Myyjä palaa: "Tässä, ole hyvä, tarvitsetko jotain muuta?"

Minä: "ei kiitos, tämä riittää" 

nappaan Bubs-pussin mukaan siitä tiskiltä ja marssin kahden ostokse

ja joo, noiden karkkipussien olo tiskillä voidaan katsoa toki myös lisämyynniksi, mutta ei tullut myyjältä kysymystä, että "siitä karkkipussi mukaan...?" vaan tein ihan its päätöksen ottaa sellainen.

Vierailija
5/5 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämyyntiä voi tehdä kun laittaa tuotteita tyrkylle, mutta se kysely on rasittavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän