Voiko sormeen tulla kasvain? Siis ihan vain luuhun (nivelten väliin, ei niveleen)
Tarkempiin tutkimuksiin menossa, herneen kokoinen kova ja kiinteä patti sormessa. Ei ole ganglio.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin, jotta nivelrikko. Mun peukalon kärkinivelessä on sivussa patti. Nivelrikoksi tutkittu. Odotan aikaa nivelen luudutusleikkaukseen.
Tämä ei ole nivelessä. Eikä sivussa, vaan ihan sormen päällä. Lääkärin mielestä ei sovi nivelrikoksi. Ap
Nyt on alkanut kasvaa tämän patin viereen toinenkin. Parissa päivässä jo suurentunut. Niin ikään kova ja liikkumaton, ja pattien särky tulee hermokipulääkkeestäkin läpi... Erikoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on alkanut kasvaa tämän patin viereen toinenkin. Parissa päivässä jo suurentunut. Niin ikään kova ja liikkumaton, ja pattien särky tulee hermokipulääkkeestäkin läpi... Erikoista. Ap
Kuulostaako tämä muidenkin korviin huolestuttavalta? 😀 Ap
no liikkuuko se jos liikuttelet vai onko kova. mulla tuumori aikoinaan kasvoi kynnen läpi.
Vierailija kirjoitti:
no liikkuuko se jos liikuttelet vai onko kova. mulla tuumori aikoinaan kasvoi kynnen läpi.
On kova. Tuo isompi, kuten nyt myös viereen kasvava uusi patti.
Lääkärissä kävin 6 päivää sitten ja hän selkeästi ennalta piti pattia gangliona, koska yllättyi että patti onkin kova ja kiinni, ei liiku. Huolestuttavaa tässä on ehkä se, että tuota pienempää pattia ei silloin vielä ollut lainkaan. Nyt se tuntuu selkeästi, ja lisäksi sormi on alkanut särkeä tosiaan vahvan kipulääkkeen yli. Tutkimukset on ensi viikolla.
Mitä kasvaimellesi tehtiin, oliko hankala operaatio ja pitkä toipuminen? Ap
Mulla tuli patti joka kasvoi reilusti kämmenen päälle. Se leikattiin ja tutkittiin, todettiin reumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli patti joka kasvoi reilusti kämmenen päälle. Se leikattiin ja tutkittiin, todettiin reumaksi.
Miten reuma voi tuollaisia tehdä? Ap
Väittäisin, jotta nivelrikko. Mun peukalon kärkinivelessä on sivussa patti. Nivelrikoksi tutkittu. Odotan aikaa nivelen luudutusleikkaukseen.