Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sormeen tulla kasvain? Siis ihan vain luuhun (nivelten väliin, ei niveleen)

Vierailija
12.02.2026 |

Tarkempiin tutkimuksiin menossa, herneen kokoinen kova ja kiinteä patti sormessa. Ei ole ganglio.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, jotta nivelrikko. Mun peukalon kärkinivelessä on sivussa patti. Nivelrikoksi tutkittu. Odotan aikaa nivelen luudutusleikkaukseen.

Vierailija
22/30 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, jotta nivelrikko. Mun peukalon kärkinivelessä on sivussa patti. Nivelrikoksi tutkittu. Odotan aikaa nivelen luudutusleikkaukseen.

Tämä ei ole nivelessä. Eikä sivussa, vaan ihan sormen päällä. Lääkärin mielestä ei sovi nivelrikoksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkanut kasvaa tämän patin viereen toinenkin. Parissa päivässä jo suurentunut. Niin ikään kova ja liikkumaton, ja pattien särky tulee hermokipulääkkeestäkin läpi... Erikoista. Ap

Vierailija
24/30 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on alkanut kasvaa tämän patin viereen toinenkin. Parissa päivässä jo suurentunut. Niin ikään kova ja liikkumaton, ja pattien särky tulee hermokipulääkkeestäkin läpi... Erikoista. Ap

Kuulostaako tämä muidenkin korviin huolestuttavalta? 😀 Ap

Vierailija
26/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no liikkuuko se jos liikuttelet vai onko kova. mulla tuumori aikoinaan kasvoi kynnen läpi.

Vierailija
27/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no liikkuuko se jos liikuttelet vai onko kova. mulla tuumori aikoinaan kasvoi kynnen läpi.

On kova. Tuo isompi, kuten nyt myös viereen kasvava uusi patti.

Lääkärissä kävin 6 päivää sitten ja hän selkeästi ennalta piti pattia gangliona, koska yllättyi että patti onkin kova ja kiinni, ei liiku. Huolestuttavaa tässä on ehkä se, että tuota pienempää pattia ei silloin vielä ollut lainkaan. Nyt se tuntuu selkeästi, ja lisäksi sormi on alkanut särkeä tosiaan vahvan kipulääkkeen yli. Tutkimukset on ensi viikolla.

Mitä kasvaimellesi tehtiin, oliko hankala operaatio ja pitkä toipuminen? Ap

Vierailija
28/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
29/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli patti joka kasvoi reilusti kämmenen päälle. Se leikattiin ja tutkittiin, todettiin reumaksi. 

Vierailija
30/30 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli patti joka kasvoi reilusti kämmenen päälle. Se leikattiin ja tutkittiin, todettiin reumaksi. 

Miten reuma voi tuollaisia tehdä? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi