Kaulan ja käsien iho paljastaa naisen todellisen iän.🤔
Tämä on seikka, jonka moni nainen unohtaa. Kasvoja kyllä meikataan, puunataan ja rasvataan, samoin vartalolle levitetään body lotionia. Muistakaahan naiset kuitenkin tärkeä asia, älkää unohtako kaulan ja käsien ihoa. Näillä alueilla iho on herkkä ja ohut, eli juuri altis rypyille. Nämä alueet joutuvat usein myös säiden armoille, paukkuva pakkanen ja polttava aurinko ahavatuulesta puhumattakaan voivat saada aikaan ikävää jälkeä. Kannattaa panostaa laadukkaisiin ja kosteuttaviin tuotteisiin, joissa on myös uv-suoja. Pitäkäähän myös kaulan ja käsien ihosta huolta naiset.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ikäni ole mikään salaisuus. Voin kaikessa rauhassa näyttää ikäiseltäni.
Mutta älä tee sitä julkisella paikalla, vaan anna tilaa nuoremmille ja kauniimmille naisille.
Kaikista kauneimpia ovat ikääntyneet, lempeät ja kultaiset mummot.
M42
Ihan vtu sama. Mene uuniin. Tai TÖIHIN. Ja muista ottaa Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ikäni ole mikään salaisuus. Voin kaikessa rauhassa näyttää ikäiseltäni.
Mutta älä tee sitä julkisella paikalla, vaan anna tilaa nuoremmille ja kauniimmille naisille.
Kaikista kauneimpia ovat ikääntyneet, lempeät ja kultaiset mummot.
M42
Kaikki yli 40-vuotiaat siis. Tosin suurin osa ei kyllä ole kultaisia.😬
Ei mua haittaa. Parempi oiski et yli 30v:nä katottais kaulaa ja käsiä et ikää on eikä vaa huudahdettais Näytät ihan 20 vuotiaalta, ei ois uskonu!!! koska se on liikaa kehuks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun mun kädet näyttää 20 vuotta vanhemmilta kuin mun ikä?
Se tarkoittaa että olet edesauttanut omaa rummoutumistasi.
Millä tavalla edesauttanut? Joka ilta rasvannut kädet.
Oliko uv suoja ja laadukas kosteuttava tuote?
En ole ulkona käyttänyt uv suojaa käsiin, koska en juurikaan ole auringossa ikinä. Mutta laadukkaita voiteita kyllä, koska atooppinen kuiva iho.
Nämä aloitukset tiivistävät ap:n merkityksettömän elämän. Ja ap on nainen kuten tekstin sanavalinnoista ilmenee. Ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset tiivistävät ap:n merkityksettömän elämän. Ja ap on nainen kuten tekstin sanavalinnoista ilmenee. Ällöä.
Ap on tyylikonsultti ja elämäntapaneuvoja.
Kaulan ihoa en hoida mitenkään - laitan vain aurinkovoidetta kesällä. Sileä ja rypytön. Niin on tosin kasvojenikin iho ei sen puoleen. Olen 41.
Käsille myös aina aurinkovoidetta ja koetan muistaa rasvata niitä ahkerasti. Nyt pakkanen kyllä kuivattaa kauheasti ihoa.
Miehillä on se ikänäkö ja ego sitä luokkaa, että näkevät itsensä charmanttina vielä silloinkin, kun muistuttavat pystyyn nostettua sikaa.