Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37 v. Vanha raakki, ei markkina-arvoa. Ulkonäöllä ei ole väliä,

Vierailija
27.09.2008 |

luonteella ei sen vertaa, kun ikää on liikaa. Elämästä on puolet jäljellä, mutta vietän sen syrjässä, siellä vanhojen naisten omassa kerroksessa, minne musiikki ja iloiset äänet kuuluvat etäisesti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muksut toimii sellasina, heivaa ne joskus niin sit alkaa katseita tulla tuntemattomilta.

Ja tutuilta, kun väläytät sen sisäisen luontees, vaikka tietäisivätkin muksuista.

Nimim. itsensä ja sisäisen parishiltoninsa löytänyt yksinhuoltaja 33 v

p.s. sen vaan oon huomannut että mä kuitenkin vielä kaipaisin sitä aloitteen tekevää miestä, rohkeutta sihen en o mistään vielä saanut.

Vierailija
2/23 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausahdus Kaurismäen filmistä voisi kuvastaa tunnetilaani: Se on orkka tauolla ja buffetti kiinni. :-( Siellä vanhojen naisten kerroksessa, kaukana elämästä ja iloisesta musiikista minäkin, 35v, vietän loppuelämäni. Ei katsele miehet enää perääni, ei halua naapurin rouva millään muotoa samastua minuun, lapset haukkuvat katkeraksi kurttunaamaksi. Surkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tämä kroppa, joka ei vastaa sisintäni. Sielultani olen edelleen sama hehkeä teiniprinsessa. No, hoikka olen, ja rypytön, mutta en ihan sitä, mitä ennen. Lisäksi miehet tuntuvat pelkäävän minua ja naiset myös, vaikka olen melko ujo. Sisäinen parishiltonini huutaa pääsyä vapauteen. -ap

Vierailija
4/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakaan en ole sinut ikääntymiseni kanssa, oikein arvattu! -ap

Vierailija
5/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet sinut ikääntymisen kanssa.

Vierailija
6/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitä ulkoisesta olemuksestasi. Oletan, että olet mies ja kunnon miehille on kysyntää.

Vierailija
7/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me vanhenemme. Pitäiskö sun hommata vaikka kuulolaite näin aluksi, että kuulet edes sen musiikin paremmin=)

Vierailija
8/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää alamäkeä. Painovoima nääs vetää.... Kohta naapuruston lapset tuntevat sinut "äreänä mummona".... :D

Vierailija
9/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt se on ulos vuodatettu. Ei enää turhaa tekopyhää hymistelyä, että aikuinen nainen on oikea nainen ja kypsyys on arvo ja elämässä on muuta tärkeämpää ja blaa blaa. Haluan olla kissa, en viettää kissanpäiviä. -ap

Vierailija
10/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin luulin noin tuossa iässä. Mutta nyt 40+ huomaan olevani kauniimpi, ihanampi ja itsevarmempi kuin ikinä.

Vierailija
11/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitään ei tapahtuisikaan ikinä. Haluan olla haluttu. Musta tulee kurppa ja mä en haluu! -ap

Vierailija
12/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin toissapäivänä 33v ja kovasti on markkina-arvoa *huomannut* ;)

Vierailija
13/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11 vuotta vanhempi, omaan ulkonäkööni tosi tyytyväinen (en vars. kaunis vaan eloisan ja iloisen näköinen), "urani" huipulla, 3 lasta saanut aikuiseksi ja menestyviksi, onnellisessa avioliitossa ja suunnittelen 3. elämääni jossain lämpimässä (siis huomattavasti ennen eläkeikää jo!) rakkaan siippani kanssa.

toistaiseksi markkina-arvoni on huipussaan.

vanhaksi ajattelin ruveta vasta kasikympin jälkeen :D

Vierailija
14/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnostavuus miesten (huom! myös nuorempien) silmissä on ihan kiitettävää:)

Vierailija
15/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ala kulkea teinityttöjen vaatteissa ja hanki hiuslisäkkeitä. Yritän hallita itseni, mikäli pysyn koossa. -ap

Vierailija
16/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauhuissaan. "Onpa tyrkky mummo". Erehtyy vaan luulemaan kauhunkatsetta kiimaksi...

Vierailija
17/23 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteella ei sen vertaa, kun ikää on liikaa. Elämästä on puolet jäljellä, mutta vietän sen syrjässä, siellä vanhojen naisten omassa kerroksessa, minne musiikki ja iloiset äänet kuuluvat etäisesti.

ihanampaa olla! Ja musakin soi tällä hetkellä täysillä :-)

Vierailija
18/23 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ala kulkea teinityttöjen vaatteissa ja hanki hiuslisäkkeitä. Yritän hallita itseni, mikäli pysyn koossa. -ap

mun teini-ikäisen farkut, kun sattuivat mahtumaan päälleni :-) Hiuslisäkettä en harkitse, mutta värjäystä kyllä, vaikka kehuvatkin tätä harmaata päätäni tyylikkääksi...

Vierailija
19/23 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne itseäni vanhaksi, enkä yhtään sen rumemmaksi tai onnettomammaksi kun parikymppisenä. Tietysti olen muuttunut ulkoisesti, mutta lähinnä nauratti kun näin oman yo-kuvani pitkästä aikaa. Mikä ihana mussukka olinkaan : )

Mulla on pienet lapset ja vaativa työ, ainoa asia mikä harmittaa on etten millään ehdi nykyään tehdä kaikkea mitä haluaisin, esim. treenata.

Vierailija
20/23 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että viime aikoina myös minulle on hiipinyt jonkinmoinen ikäkriisi! Minä olen kyllä tosin ( muiden mielestä ) vissiin ihan hyvin säilynyt ja nuoremman näköinen ikäisekseni, mut minulla tuo onkin enemmän henkinen juttu. Kuulostaa kuin sinäkin kokisit olevasi todella vanha. Oletko jotenkin henkisesti loppu? Monesti kun henkisesti väsyy, tuntuu vanhemmalta kuin mitä todellisuudessa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi