Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku lähettänyt 607 kpl työpaikkahakemusta eikä ole saanut töitä, mitä järkeä?

Vierailija
12.02.2026 |

Eikö tuo työttömien järkyttävä kyykytys voitais jo lopettaa?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähä....

Viime vuonna laitoin vähintään yhden joka päivä.

Nolla kutsua haastatteluun.

Yli 10 vuotta työttömänä, muutama vuosi eläkkeeseen.

Minä laitoin 2008 joka päivä useamman hakemuksen, laskin että noin tuhat tein, kolme haastattelua ei töitä. Vaihdoin sitten alaa 

Vierailija
42/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin joskus viikon aikana 60 hakemusta. Raksatöitä enimmäkseen hain mutta myös muuta työtä mutta ei kukaan soittanut ja pyytänyt haastatteluun. Mulla on 20 v kokemus raksatöistä. Kyllä luulis että Turun kokoisessa paikassa työpaikan saa helposti koska raksatyötpaikkoja on paljon mutta en saanut töitä.

Jos ei osaa mitään hyödyllistä niin töitä ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain isompaa virhettä täytyy olla jo hakemuksessa, esim odotan yhteenottoa 

Vierailija
44/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItkäaikaistyöttömille kannattaisi myöntää eutanasia niin ei tarvitsisi näitten kärsiä turhaan.

Vierailija
45/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa ymmärrä ap, että olet lähettänyt ne hakemukset sellaisiin töihin ,mihin rahkeesi ei riitä alkuunkaan. Et varmaan tätäkään ymmärrä?

Vierailija
46/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon heikkoa ainesta

Vierailija
47/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuet pois niin jokainen työtön alkaa työllistää itsensä yrittämiselle. Työttömyys ongelma ratkaistu. M.O.T.

Vierailija
48/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin joskus viikon aikana 60 hakemusta. Raksatöitä enimmäkseen hain mutta myös muuta työtä mutta ei kukaan soittanut ja pyytänyt haastatteluun. Mulla on 20 v kokemus raksatöistä. Kyllä luulis että Turun kokoisessa paikassa työpaikan saa helposti koska raksatyötpaikkoja on paljon mutta en saanut töitä.

Rakentaminen on pysähdyksissä. siitä johtuen myös rautakaupoilla ja huonekalukaupoilla menee huonosti.

49/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähän? Konalan puppatrolli väittää aina paskaketjuissaan lähettäneensä vaatimattomat 11000 hakemusta...

Ou jee 👴🏻👍🏻🥩🥣🥳

Näinhän se menee 🥳

Vierailija
50/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatiskelua naatiskelua 😍😍😍😍🥰🥰🥰😘😘😘

Vierailija
51/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalla yritettä työllistyä ? Onko koulutus ? 

Vierailija
52/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksatöihin ei pääse hakemuksilla, pitää soitella ja olla suhteita... Nyt tosin on nihkeästi paikkoja, hankala saada töitä. Mulla tärppäsi vuokrafirman kautta, asentajaksi pääsin.

Vierailija
53/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota ihmisraukkaa voi jo lopettaa? Miksi näiden toisten rahoilla elävien annetaan viettää luxuselämää vuodesta toiseen. Alkakoon yrittäjäksi tai painukoon hiiteen Suomesta. Alkaa olla mitta täysi näitä suomiloisvenkuloita. 

Luxuselämää?

Tässä on mun elämä..........................................................................................ja täällä on luxus.

Vierailija
54/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joka kuukausi jotain 5-10 kpl (asun pienessä kaupungissa). Olen päässyt 2 video haastatteluun mutta sen jälkeen "valittevasti et tullut valituksi". 

Vierailija
55/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vähä....

Opettele LASKEMAAN!

..rimaa

Vierailija
56/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin ekan kerran moneen vuoteen työhaastatteluun kun laitoin kuvani cv:seen. En sit tiedä mistä tuo kertoo. En kuitenkaan tulut valituksi koska olen aika estynyt persoona (huono sanallisesti)

Vierailija
57/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon hyödyttömän pummin voisi jo lopettaa. Toinen vaihtoehto on että tuet pois ja yrittäjänä rikastumaan. Työttömänä laiskottelevat tuhosivat kansantalouden ja ne on laitettava vastuuseen teoistaan kovimman kautta.

Miten rikastutaan yrittäjänä, kun matala- ja keskituloisten rahahnat on kiinni, eikä rikkaatkaan jaksa enempää kuluttaa muuta kuin sijoituksiinsa? Oletko sattunut huomaamaan että yrityksiä kaatuu nyt ennätysmäärä? Mitä sanot näille yrittäjille?

Ihmisen pitää saada leipää pöytään. Valtion tehtävä on huolehtia siitä, että täällä on ihmisille työtä. Tämä valtio on suomalaisten omalla työllä nostettu ja nyt se kusee omiensa muroihin. Olisi aika ravistella hallintoa heräämään, että sen tärkein tehtävä on PALVELLA SUOMALAISIA, niin köyhiä kuin rikkaitakin. Ei EU-eliittiä tai afrikkalisia.

Vierailija
58/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähä....

Äänestä demareita, Marinhan poisti jo eläkeputken.

Vierailija
59/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain isompaa virhettä täytyy olla jo hakemuksessa, esim odotan yhteenottoa 

Mitä ihmeellistä siinä on? Yhteen työpaikkaan on helposti satoja hakijoita, ei niitä hakemuksia jakseta edes lukea läpi.

Vierailija
60/63 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaitpa ymmärrä ap, että olet lähettänyt ne hakemukset sellaisiin töihin ,mihin rahkeesi ei riitä alkuunkaan. Et varmaan tätäkään ymmärrä?

Eihän ap kertonut itsestään edes. Mistä sä sen keksit? Ja vielä puhut toisille asioiden ymmärtämisestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän